thoresen 137 Del Skrevet 31. Januar 2014 Del Skrevet 31. Januar 2014 Og nå har stokkelien signert for NY Cosmos. Da trenger vi VIRKELIG forsterkninger på topp!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Januar 2014 Del Skrevet 31. Januar 2014 Hvem er stokkelien som har signert for Cocos? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. Januar 2014 Del Skrevet 31. Januar 2014 What we need is two spisses! Jeg mener det holder med èn, men det må være riktig mann. Vi har flere som kan spille 10er - Dahle, Kassi, Sortevik - men vi mangler en 9er med gode nok avslutningsferdigheter. Jeg vil heller ha to nye på sentral midtbane. Hvis Stephens er ment å være en av dem, må vi ha en ordentlig pasningsspiller i tillegg. De beskrivelsene jeg har lest av Stephens, sier at han er en løpsmaskin som er hakket bedre defensivt enn offensivt med litt under middels pasningsferdigheter og ingen store styrker foruten en god motor og upåklagelig innstilling. Inntrykket fra kampen bekreftet langt på vei den informasjonen. Han er definitivt ikke den ballsentralen med det gode blikket og kjappe orienteringsevnen vi skal ha. Det ble veldig lite kreativt og ofte støttepasninger der han kunne funnet bedre løsninger fremover i banen, men han ser ut til å være en god omstillingsspiller som løfter intensiteten i laget og gjør sin del av jobben defensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Februar 2014 Del Skrevet 1. Februar 2014 Dropper Helstad ifølge Stikka papir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 342 Del Skrevet 1. Februar 2014 Del Skrevet 1. Februar 2014 Hørtes ut på intervjuet med Bob på stabak at Stephens ikke spilte seg bort igår for å si det sånn.Blir nok fort samtaler om overgang der ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. Februar 2014 Del Skrevet 1. Februar 2014 Prøvespillet er sikkert mest for at Stephens skal få se på forholdene og bestemme seg for om han vil signere for oss. Bradley kjenner han såpass fra før at det var nok avgjort på forhånd at han kom til å få et kontraktstilbud. Han gjorde seg ikke bort, men jeg ble langt fra imponert. Neppe en spiller som er særlig bedre enn de vi har i stallen fra før (skilte seg ikke ut på et nesten rent b-lag), men holdningene hans og løpskapasiteten er nok positive tilskudd. Venter fremdeles på spilleren som matcher beskrivelsen "Midtbanespilleren(e) skal være klok, erfaren og vite hvor lista ligger, rask til å orientere seg, en god ballsentral og en bra ballvinner. Her går vi for høy kvalitet.". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Februar 2014 Jeg tror Stephens kan bli en meget verdifull spiller for oss. Som Bob sa i sin kommentat gjorde han laget bedre i sin første kamp - uten å vite navnet på medspillerne sine og etter å ha vært i landet én dag. Å bli kjent med de andre, med spillestil og klubb, er en forutsetning for å prestere på toppnivå. Han jobbet hardt, slo bort veldig få baller, var tett oppi i presset og gjorde en god figur. Han var ikke "outstanding", men den eneste som har vært det på sin første trening eller kamp hos oss - ever!- var Pontus Farnerud. Få inn en ballsengtral og kreativ kvalitetsspiller til på midten og en sterk, beveglig spiss nå, så ser det plutselig MYE bedre ut. Dessuten ble jeg kraftig imponert over både Haugstad og Trondsen på backene i går, og Thorsby på midten også. Kassi og Holter tar nye skritt, Brustad viste takter og Sortvik var også bra. I perioder i annen omgang kjørte vi Sarpsborg hardt, spilte dem lave og gjenvant på motstandernes halvdel nesten hver gang vi mistet ballen. Enig med Bob - det så MYE bedre ut. Også enig i at "a lot still remains to be done". Bob er realistisk og tydelig og det er godt å høre. Det er to nøkler til en god sesong: 1. De vi har må bli bedre, enkeltvis og sammen. Synes vi ser tendenser til dette allerede. 2. De nye vi henter inn må være gode selv og gjøre dem rundt seg bedre. Stephens så sånn ut, etter min menign - og etter ett døgn på norsk jord. Dessuten VIL han - han betalte flybillettens elv for å komem til oss. Kult. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. Februar 2014 Del Skrevet 1. Februar 2014 Få inn en ballsengtral og kreativ kvalitetsspiller til på midten og en sterk, beveglig spiss nå, så ser det plutselig MYE bedre ut. Enig, det mangler først og fremst mer kreativitet/kvalitet på midtbanen og mer avslutningsferdigheter/kvalitet helt på topp. Finner vi det, ser straks hele laget mye bedre ut - og blir i stand til å få poeng ut av ballinnehav. (Synes forsåvidt vi har et tilsvarende stort behov for en midtstopper eller høyreback også.) Enig med Bob - det så MYE bedre ut. Også enig i at "a lot still remains to be done". Det så absolutt bedre ut enn i det to første kampene. Så blir det sikkert enda litt bedre når man kommer igang med å få spilt inn de beste spillerne i sine beste posisjoner. Til når har det jo vært mye eksperimentering med spillere i mindre heldige posisjoner og mye testing av spillere som neppe blir å finne i en førsteellever. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. Februar 2014 Del Skrevet 1. Februar 2014 ...den eneste som har vært det på sin første trening eller kamp hos oss - ever!- var Pontus Farnerud. Hmmm. Hva med Anthony Annan og Johan Andersson i treningskampen mot Vålerengen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 1. Februar 2014 Del Skrevet 1. Februar 2014 Dessuten VIL han - han betalte flybillettens selv for å komem til oss. Kult. Herlig ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 2. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2014 (endret) Hepp, Stephens var kæpten og fus i alt for UCLA, men har havnet litt i potetsekken på et godt Galaxy lag. Han beskrives som " good at many things, master of none", det å være en anvendelig spiller kan være både en velsignelse og forbannelse. Jeg tipper Stephens er på jakt etter spilletid, han fikk nemlig et helt ok økonomisk tilbud fra Galaxy og kunne blitt værende. Men han ønsker tydeligvis å ta kariæren i en ny retning og for en klubb som Stabæk, med våre økonomiske begrensninger, så er anvendelige spillere svært interessante. Det er forøvrig også det eneste fornuftige argumentet for å signere Karadas fremfor Helstad. @ringo. Endret 2. Februar 2014 av @ringo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Begynner å bli utålmodig på å få på plass nye signeringer jeg. Er det noen som vet noe om Newzealenderen blir eller om vi sendte han tilbake til Sverige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Begynner å bli utålmodig på å få på plass nye signeringer jeg. Er det noen som vet noe om Newzealenderen blir eller om vi sendte han tilbake til Sverige? Han er vel tilbake i Sverige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Magnus Killingberg Nikolaisen på sitt andre prøvespill i Stabæk denne uken visstnok. Anvendelig spiller. Brukt som spiss i Alta. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Hepp, Uke 6 uten noe konkret på overgangsmarkedet, og forøvrig hverken prøvespillere, prestasjoner eller rykter nok til å løfte entusiasmen... @ringo 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Hepp, Uke 6 uten noe konkret på overgangsmarkedet, og forøvrig hverken prøvespillere, prestasjoner eller rykter nok til å løfte entusiasmen... @ringo Jo, Takk for påminnelsen og opplysningene du kommer med. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Hepp, Vel bekomme! @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Hepp, Uke 6 uten noe konkret på overgangsmarkedet, og forøvrig hverken prøvespillere, prestasjoner eller rykter nok til å løfte entusiasmen... @ringo Takk for info! Da blir det "stor-slipp" neste uka da? 3 nye spiller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 342 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Hadde vært deilig om det hadde skjedd noe snart, eller at klubben hadde kommet med noen småhint.Per nå virker det ikke som klubben får de spillerne de har i kikkerten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Noen som vet noe om hvordan det går med Karadas og om han har vært på noen treninger eller noe slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Olsen leste antagelig reaksjonen til P7 og skrinla derfor både Helstad og Karadas. Fordelen er at vi sparer enda en ukes lønn. Det kan komme godt med. Ulempen er selvsagt at det blir 7er fotball på trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Hepp, Karadas gidder vel neppe prøvespill? Om han er interessert så signerer vi nok "usett" om vi vil ha ham og har råd. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Det var flere av oss som sånn ca. slutten av desember skrev at kontrakter med nye spillere måtte være skrevet innen utgangen av januar. Dette for å kunne ha en liten mulighet for å få en samspilt tropp til serieåpning. Det motsatte har vi jo sett hvordan går, 4-5 kamper før det blir noe i nærheten av fotballspill, noe vi ikke har råd til i år. Nå skriver vi kvelden 3. februar, og det som har skjedd er at Stokkelien "fikk fyken" å dro til USA, Helstad er ikke "typen" vi trenger, og Karadas er i det blå. Jaggu sa jeg tippeligalag. Hvor og når kommer de spillerne v i trenger. De må på plass snarest for å kunne få et noenlunde samspilt lag innen første kamp i TL. Det en nå min mening da. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 3. Februar 2014 Del Skrevet 3. Februar 2014 Ta det piano, a. Bob har dette under kontroll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 3. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2014 (endret) Litt irriterende at det kun er snakk om prøvespillere i klubben og rykter når det nærmer seg treningskamper , noen andre som også vil høre rykter og muligheter til signeringer uten det trenger å være 5 timer til kamp ? Endret 3. Februar 2014 av ÅsmundJ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Nei jeg vil ha signeringer uten at vi har hørt en dritt på forhånd. Det vitner om høyere kvalitet enn prøvespillere i hytt og pine. Men seriøst, i desember så klaget folk over at vi signerte spillere uten at vi hadde ny trener på plass med begrunnelse om at de kanskje ikke ville passe inn. Nå har ikke Bob vært her mer enn i 3-4 uker og med tanke på de nye markedene som har åpnet seg så er ikke dette akkurat navn IA har på blokka heller. Da tar det litt tid å få på plass nye spillere. Det begynner kanskje å bli kritisk, men det er fortsatt 1,5 måned til seriestart. Drar vi derimot til La Manga uten at par nye mann på plass så kan man begynne å bli bekymret 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Gabriel Farfan, som har blitt nevnt her tidligere, har dratt til Chiapas på lån Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Må ikke glemme at Bob kun er interressert i lagspillere. Disse spillerene har en tendens til å veldig raskt bli en del av laget, så jeg er ikke bekymret over at vi ikke har noen nye akkurat nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Simen Wangberg har fått beskjed om å finne seg en ny klubb. Jeg så han i noen kamper for et par år siden uten at jeg helt skjønte hvorfor han ble omtalt som et stort stoppertalent. Han er etter hva jeg husker temmelig begrenset teknisk og langt fra noen spillende stopper. Har han blitt noe bedre? God nok til å være interessant for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Tid reiser vi til La Manga? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå