@ringo 21 961 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Hepp, Tenkte det samme, sjekket litt. Mye skader der også dessverre. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 4. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2014 (endret) Gleder meg til seriegull 2014. Endret 4. Februar 2014 av Daigo nr 10 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Visstnok er det ryktet at han skal til oss. Det jeg har lest, annet enn skadene, er at han har mye potensiale han verken fikk forløst i Brann eller i Rosenborg. Fortsatt småskeptisk, men hey, vi har jo bruk for en ekstra stopper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Hvor har du det ryktet fra? Jeg leste at en skrev på på VGD, men uten noen begrunnelse eller kilder så tok det bare for sprøyt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Hvor har du det ryktet fra? Jeg leste at en skrev på på VGD, men uten noen begrunnelse eller kilder så tok det bare for sprøyt Sto i en eller annen artikkel i BT, hvis jeg husker riktig, men gidder ikke lete det opp. Sannsynligvis ganske så løst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Tid reiser vi til La Manga? De drar nedover 27/2 og blir til 6/3. Kampene spilles 1 og 5 mars (mot vif & ham kam) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Ingo er ute med kollektkassa igjen på stabak.no og frister med gamle helter, vel og bra det, men merker jeg er mindre keen på én av de han nevner enn resten.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 4. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2014 (endret) Hent heltene hjem! Somen.. Chippen.. Sikle! Endret 4. Februar 2014 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 340 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 jeg hadde ikke takket NEI til noen av de som ble nevnt der, til og med Mix om han vil være en lagspiller og lojal så er han velkommen tilbake. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Mix er velkommen hjem så lenge han driter i pølsefest og annet tull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Slik en hjemvendt sønn eller to ville vært.Bli med på Tieren (eller hvis du vil ha Alanzinho, den magiske 25’eren☺) i dag. IngoDette kan jo leses som at alan er keen, men at han vil koste oss penger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Hauger og chippen virker kanskje mest sannsynlig av de han nevner. Men hvor mye vil de koste? Synes det er større behov for en rutinert stopper 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Hauger og chippen virker kanskje mest sannsynlig av de han nevner. Men hvor mye vil de koste? Synes det er større behov for en rutinert stopper Sier meg fornøyd med Skjønsberg og Hauger. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Ja takk til Rogne og Tchoi. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Mye bra navn i artikelen til ingo! så tar Næss steget og vi sikrer en god anvendelig forsvarsspiller til og leker oss i tippeligaen! Så lenge de riktige signeringene kommer så kan vi overleve i TL 2014. Men det begynner å ta lang tid nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Jeg tror vi bør ta oss en god dose realisme-medisin. Vi har fått en trener som nok har en plan om å forlate oss for en større klubb i en større liga på relativt kort sikt. Langsiktige planer må nok derfor se forbi Bob. Milan-samarbeidet er et godt eksempel her. Samtidig har vi kortsiktige spillerbehov for å i det hele tatt berge plassen, som ikke virker å være i ferd med å gå i oppfyllelse (i tide). Jeg synes ikke dette ser spesielt mye bedre ut enn det gjorde for 2 år siden. Litt bedre, greit nok, men kanskje ikke dobbelt så bra (vi må vel omtrent doble poengsummen vi fikk i 2012 for å berge plassen). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Er det virkelig verdt å betale den høye lønna Alan vil kreve? Synes akkurat den biten av Ingos innlegg er over the top. Forhåpentligvis bare humoristisk ment. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Noen som vet om det har vært forsøkt lån av noen Milan-spillere? De har garantert noen spillere som ikke får spilletid i Serie A, men som er gode nok for Tippeligaen. Burde vel være nærliggende i vår situasjon å gjøre et forsøk på å utnytte kontakten med den klubben. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Med tanke på at italienske klubber ikke har reservelag, men heller låner ut alt, burde det jo være en mulighet ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 De eldste talentene lånes ut til andre serie A/B klubber ja, men de har fortsatt et primaveralag, men usikker hva aldersgrensen tillater der. Vil nok tro at det er fra dette nivået det kunne vært aktuelt å hente spillere fra. Når godset tydeligvis er nære ved å hente Patrick Olsen fra Inter så burde det være mulighet for oss til å se på noen fra Milan sin juniorsatsning også 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Herlig med Ingos innlegg. Kjenner jeg blir mo i knærne av flere av navnene. Og flere av dem vil sikkert kunne bidra med strålende spill og tyngde inn i en ung spillergruppen. Men samtidig er det litt skummelt om fordums glory skal gjenskapes med halvgamle gubber. Særlig om de tar mye av budsjettet og sperrer veien for nye unge talent. Stabæk har alltid vært klubben som har trukket overraskende kaniner opp av hatten - flere av dem nevnt i Ingos artikkel - jeg håper og tror det også er klubbens framtidige strategi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Det er lurt å drite i hvem spillerne er. La oss hente de typene vi mangler med de ferdighetene vi trenger. Med lite kronasje må vi være kyniske og smarte. Jeg drømmer selvsagt om spillere som Somen, men vi er langt fra garantert at disse nevnte spillerne er som da de spilte for oss for +- 6 år siden. Det er lang tid i en fotballkarriere, og mye tyder på at de var på toppen hos oss. Det kan bli dyrt om vi kjøper spillere som er over the top og må betale for tidligere prestasjoner eller kjøper spillere som ganske umiddelbart ender opp på skadelista. Dette er ikke noe innlegg mot Ingos oppfordring til å bidra med tiere, tvert imot. Jeg både håper og tror at det først og fremst er sunn fornuft som ligger bak "øremerking" til "gamle helter", og at det kanskje er en eller to som er seriøst under vurdering. De fleste av de som nevnes er antagelig uinteressante, men tas med av andre hensyn... Fordelen med "gamle helter" er at vi kjenner spillerne som typer og deres ferdigheter, og Bob har vel nå funnet ut hva vi mangler. Jeg stusser spesielt nå over at vi har kastet ut Anene og latt Stokkelien gå og etter alt å dømme har takket nei til Helstad og har pt. ingen spisser med målteft i stallen. Det er en voldsom utfordring. Av de tre treningskampene kan vi notere krise i begge ender av banen i de to første kampene, med i den siste var det bedring bakover. Mot svak motstand har vi scora 2 mål på 3 kamper. Skummelt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 En annen ting: Hvorfor ikke bruke noen magiske tiere på å gi Thor Lange en ny kontrakt? Så unngår vi å miste han uten betaling og drømme om å hente han tilbake om fem år når han har blitt seriemester med Aalborg. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 En annen ting: Hvorfor ikke bruke noen magiske tiere på å gi Thor Lange en ny kontrakt? Så unngår vi å miste han uten betaling og drømme om å hente han tilbake om fem år når han har blitt seriemester med Aalborg. Trener han med laget nå ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 En annen ting: Hvorfor ikke bruke noen magiske tiere på å gi Thor Lange en ny kontrakt? Så unngår vi å miste han uten betaling og drømme om å hente han tilbake om fem år når han har blitt seriemester med Aalborg. Det er liksom ikke helt Stabæk hvis vi ikke "roter" vekk de fleste unge talentene vi utvikler. Sukk... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Trener han med laget nå ? Jeg antar det, han var i hvert fall på benken mot Sarpsborg. Hvorfor Bradley heller bruker en offensiv midtbanespiller som venstreback er en annen sak... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Februar 2014 Del Skrevet 4. Februar 2014 Hvis Bob ønsker gjenvinning høyt i banen (og kanskje litt mer spillende og offensive backer) er det kanskje ikke så rart? Uansett tror jeg ikke vi skal legge all verden i formasjoner og bruk av spillere nå. Vi må anta at Bob tester ut spillere også med tanke på hvem som kan fungere som 2. valg på tynt besatte posisjoner. Offensive midtbanespillere er det eneste vi allerede har for mange av, relativt sett. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 5. Februar 2014 Del Skrevet 5. Februar 2014 Der forsvant Bajram Ajeti til Sandefjord, synd vi ikke fikk testet ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 5. Februar 2014 Del Skrevet 5. Februar 2014 Med tanke på at han har Drevland som agent så antar jeg at dette er en spiller som vi har hatt god kontroll på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 5. Februar 2014 Del Skrevet 5. Februar 2014 Hepp, Ryktet på gata sier at han har et meget vanskelig gemytt... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå