Stuart 1 832 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Jeg synes Timmi spillte dårlig mot Bærum og LSK, mens Trondsen var bra som venstre back mot Sarpsborg og i andre omgang mot LSK. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Den vi kanskje kunne ha sendt videre er Boli. Da får vi et mer naturlig bytte 1 mot 1 på rett sted i troppen. Det vil ikke kreve en norsk erstatter i tillegg til å tilrettelegge for flere utlendinger. @ringo Skjønner hva du mener med å bytte 1 mot 1 i samme posisjon, men Boli er også en allsidig spiller som vi ikke bør miste i mine øyne! Han kan bekle flere offensive posisjoner på banen og hvis Bob får han på plass i en av disse posisjonene ser jeg virkelig ikke noen grunn til å selge han, uansett om det gir oss en plass til en ny utlending. Jeg mener også Nikolaisen bør signeres hvis Bob mener han gjør jobben på trening, jeg syns vi trenger en spiss som bare er der og setter ballen i mål, uten de syke individuelle egenskapene. Det er jo bare et pluss at han er norsk, slik at vi ikke bruker opp en plass på han på kvoten. Han er alsidig ja, men vi trenger en målscorer.. Ikke en som er god i 10kamp. Utlån et år, så kan han evt. komme tilbake når han ikke lenger tar en plass på kvoten.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Jeg synes Timmi spillte dårlig mot Bærum og LSK, mens Trondsen var bra som venstre back mot Sarpsborg og i andre omgang mot LSK. Ja, Timmi var ganske dritt mot LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Det enkleste er det beste: Bytt ut folka som er ansvarlige for å sette sammen spillerstallen. Sånn som de har feilprioritert og rotet det til på både den ene og den andre måten de senere årene må vel kisten snart være så full av spiker at det ikke er mer treverk igjen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 17. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 17. Februar 2014 (endret) Det å få fjerna IAO når han fiksa oss Bob og Adu skal vel godt gjøres.. Endret 17. Februar 2014 av duckster 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 17. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 17. Februar 2014 (endret) Hepp, Bildet er jo ikke ensidig negativt heller! Bob kan vise seg å være et genistrek, men det trodde vi vel når vi ansatte Lennartsson også. Jeg tror det er lurt å vente med å slaå på stortromma både den ene eller den andre veien når det gjelder Bob. Adu, etter de videoene jeg har sett og de FCN fansen jeg har snakket med, virker som en veldig interessant signering. Men det finnes ingen garantier i fotball, og det er i utgangspunktet nok en kortsiktig løsning. Det kan funke bra som med Annan, det kan funke mindre bra som med Clark. Det handler ikke bare om de enkelte spillernes kvaliteter, men også om situasjonen i og rundt laget forøvrig. Det jeg tror P7 er mest frustrert over, en frustrasjon jeg i såfall deler, er denne rebootingen vi har sett hver vinter de siste årene. Hvor vi starter på tilnærmet scrach før hver sesong. Det er vanskelig å skue de lange linjene i lagbygget. Det meste er preget av kjappe løsninger med håp om kortsiktig suksess (Som Bob og Adu), og det går innimellom litt over stokk og stein. Men stort sett så har man vel fått ganske mye ut av lite likevel. @ringo Endret 17. Februar 2014 av @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 http://www.budstikka.no/sport/nermer-seg-utlendingskvoten-matt-pickens-inn-betyr-en-ut-1.8296171 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 http://www.budstikka.no/sport/nermer-seg-utlendingskvoten-matt-pickens-inn-betyr-en-ut-1.8296171 Det heter fortsatt ikke "utlendingskvote", Budstikka! Men er vel ikke mer å forvente fra den kanten.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 711 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Det enkleste er det beste: Bytt ut folka som er ansvarlige for å sette sammen spillerstallen. Sånn som de har feilprioritert og rotet det til på både den ene og den andre måten de senere årene må vel kisten snart være så full av spiker at det ikke er mer treverk igjen. Må spørre, har du styreverv i en engelsk fotballklubb? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Jeg ville hentet pickens og sendt sayoba på lån til Bærum eller noe sånt. Han kan ha godt av å få prøvd seg litt mer på litt lavere nivå enn Tippeligaen. Når det er sagt tror jeg han er smart å beholde hvis han plutselig skulle blomstre, eller at vi kan selge han og få noen kroner inn for han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2014 Jeg ville hentet pickens og sendt sayoba på lån til Bærum eller noe sånt. Han kan ha godt av å få prøvd seg litt mer på litt lavere nivå enn Tippeligaen. Når det er sagt tror jeg han er smart å beholde hvis han plutselig skulle blomstre, eller at vi kan selge han og få noen kroner inn for han. Til Bærum . Tror ikke vår eneste VM spiller skal til Bærum. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Skal Pickens hentes er det nok Rasheed som bør sendes ut på et leieopphold. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Han er alsidig ja, men vi trenger en målscorer.. Ikke en som er god i 10kamp. Utlån et år, så kan han evt. komme tilbake når han ikke lenger tar en plass på kvoten.. Det kommer jo helt an på hvordan han brukes. Som målscoreren på laget er det åpenbart at Boli ikke er av nødvendig kaliber, men det at han tross alt har en ganske omfattende pakke med egenskaper kan absolutt brukes i andre roller. Eksempelvis: Hvorfor har vi Seringe på prøvespill når vi vel så gjerne kan flytte på Boli? At han har blitt brukt litt som venstreving etter at Bradley la om til 4-3-3 ser jeg som et skritt i riktig retning. Det er en posisjon hvor det er mulig å skreddersy en rolle som spiller på de positive sidene hans. Jeg tror faktisk Boli er litt undervurdert som følge av at han har blitt brukt feil og kan komme til å overraske mange hvis han får mulighet og tid til å reetablere seg i en tilpasset rolle. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 17. Februar 2014 Del Skrevet 17. Februar 2014 Han er alsidig ja, men vi trenger en målscorer.. Ikke en som er god i 10kamp. Utlån et år, så kan han evt. komme tilbake når han ikke lenger tar en plass på kvoten.. Det kommer jo helt an på hvordan han brukes. Som målscoreren på laget er det åpenbart at Boli ikke er av nødvendig kaliber, men det at han tross alt har en ganske omfattende pakke med egenskaper kan absolutt brukes i andre roller. Eksempelvis: Hvorfor har vi Seringe på prøvespill når vi vel så gjerne kan flytte på Boli? At han har blitt brukt litt som venstreving etter at Bradley la om til 4-3-3 ser jeg som et skritt i riktig retning. Det er en posisjon hvor det er mulig å skreddersy en rolle som spiller på de positive sidene hans. Jeg tror faktisk Boli er litt undervurdert som følge av at han har blitt brukt feil og kan komme til å overraske mange hvis han får mulighet og tid til å reetablere seg i en tilpasset rolle. Jeg er forsåvidt enig i at han kunne fint fungert i en annen rolle. Men i den siutasjonen vi er i der vi bruker opp kvota og må gjøre plass til en evt utenlandsk spiss som kan score mål, så ser jeg på Boli som det mest naturlige valget å kvitte seg med av "utlendingene".. Med mindre man skal leie ut en skadeplaget Henderson (som jeg forøvrig aldri har sett live, men som jeg til en viss grad deler skepisen rundt), eller kvitte seg med Jonatan og hente inn en ung norsk keeper som vil spille for gratis XL-1 og et par keeperhansker (Selvsagt også kvitte seg med Pickins) som jeg begge deler anser som relativt lite trolige. Uavhengig av dette er det ikke bare manglende uttelling som er mitt ankepunkt ved Boli. Jeg tror han har godt av enda et år på adecconivå for å forbedre spilleforståelsen, samt å forbedre enkle ting som feks mottak under press. Hvis han får på plass dette, så er det liten tvil om potensialet i Boli. Tempo og fysikken er jo der i massevis. Jeg er dog redd for at tettere press fra motspillere og høyere nivå i TL vil frata Boli selvtillitten helt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 556 Del Skrevet 18. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2014 (endret) Michael Stephens er nå på prøve hos Falkenbergs FF (Allsvenskan), som trenes av Henrik Larsson. http://fotbolltransfers.com/site/news/38952 Endret 18. Februar 2014 av Mr. Diamond Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Jamaicaner-pa-provespill-i-Viking-420740_1.snd#.UwNoT4W4Rfg Om Viking sender ham videre er han vel verdt å ta en kikk på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 Ingo på Facebook: https://www.facebook.com/ingebrigt.jensen/posts/10152279325356115 Inge Andre har funnet spissen Stabæk trenger for å bli årets sensasjon i Tippeligaen. Men kan vi andre finne litt av pengene??? IA Olsen var i Spania i helgen og så flere angrepsspillere vi har fått gode referanser på. Èn av dem var i særklasse - scoret i kampen Inge så på, var sterk, bevegelig, god til plassere seg og en konstant trussel matchen igjennom. IA er nøktern og jeg har sjelden hørt ham mer uforbeholdent begeistret. (...) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Jamaicaner-pa-provespill-i-Viking-420740_1.snd#.UwNoT4W4Rfg Om Viking sender ham videre er han vel verdt å ta en kikk på? "I 2007 scoret han 2 mål på 14 kamper i vårsesongen for Öster i Superettan, nivå to i Sverige. Samme sommer var han på prøvespill i Bodø/Glimt, men fikk ikke kontrakt, og dro til San Jose Earthquakes i MLS." Mmmmm... Skeptisk. Toppscoreren til glimt i 2013 ble vraket av STB i 2012. Da må vi gå ut fra at Ingo og IAO har funnet noe vesentlig bedre. Det later i hvertfall til at ideen om å hente gamle helter tilbake ikke var det eneste man fokuserte på, heldigvis. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 Han spissen der som viking har på prøve spill ser da virkelig helt UR ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 556 Del Skrevet 18. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2014 (endret) http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Jamaicaner-pa-provespill-i-Viking-420740_1.snd#.UwNoT4W4Rfg Om Viking sender ham videre er han vel verdt å ta en kikk på?Utifra statistikken i den artikkelen så er jeg veldig skeptisk. Ser ikke ut som en stjernespiss, spør du meg. Er det noe jeg misser? Edit: går man litt dypere i materien så ser man at han ihvertfall har blitt satt pris på tidligere, og at han har noen asssists. Men uansett langt unna det jeg ville ha krevd av en ren spiss. Endret 18. Februar 2014 av Mr. Diamond 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 342 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 Ingo på Facebook: https://www.facebook.com/ingebrigt.jensen/posts/10152279325356115 Inge Andre har funnet spissen Stabæk trenger for å bli årets sensasjon i Tippeligaen. Men kan vi andre finne litt av pengene??? IA Olsen var i Spania i helgen og så flere angrepsspillere vi har fått gode referanser på. Èn av dem var i særklasse - scoret i kampen Inge så på, var sterk, bevegelig, god til plassere seg og en konstant trussel matchen igjennom. IA er nøktern og jeg har sjelden hørt ham mer uforbeholdent begeistret. (...) Bør bli delt på stabæk og SS sin facebook også slik at det når ut til flere potensielle magiske tier deltakere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 Hvem fikser sånt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 Gjort på $$ Facebook side. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 18. Februar 2014 Del Skrevet 18. Februar 2014 Topp! Takk Bluebird. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 19. Februar 2014 Del Skrevet 19. Februar 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/forstediv/Kan-Somen-Tchoyi-bli-Brynes-nye-spiller-421139_1.snd#.UwTtVHi9LCQ Somen til Bryne ? Her bør vi klare å følge opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Februar 2014 Del Skrevet 19. Februar 2014 I denne tråden også ja. Hvor er dislike-knappen når man trenger den. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 19. Februar 2014 Del Skrevet 19. Februar 2014 Somen til Bryne??? Nå skjønner jeg ingenting.. O_O Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MathiasGjerdingen 8 Del Skrevet 19. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2014 (endret) . Endret 19. Februar 2014 av MathiasGjerdingen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 19. Februar 2014 Del Skrevet 19. Februar 2014 Ingo på Facebook: https://www.facebook.com/ingebrigt.jensen/posts/10152279325356115 Inge Andre har funnet spissen Stabæk trenger for å bli årets sensasjon i Tippeligaen. Men kan vi andre finne litt av pengene??? IA Olsen var i Spania i helgen og så flere angrepsspillere vi har fått gode referanser på. Èn av dem var i særklasse - scoret i kampen Inge så på, var sterk, bevegelig, god til plassere seg og en konstant trussel matchen igjennom. IA er nøktern og jeg har sjelden hørt ham mer uforbeholdent begeistret. (...) Ønsker han seg hit ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 20. Februar 2014 Del Skrevet 20. Februar 2014 Ingo på Facebook: https://www.facebook.com/ingebrigt.jensen/posts/10152279325356115 Inge Andre har funnet spissen Stabæk trenger for å bli årets sensasjon i Tippeligaen. Men kan vi andre finne litt av pengene??? IA Olsen var i Spania i helgen og så flere angrepsspillere vi har fått gode referanser på. Èn av dem var i særklasse - scoret i kampen Inge så på, var sterk, bevegelig, god til plassere seg og en konstant trussel matchen igjennom. IA er nøktern og jeg har sjelden hørt ham mer uforbeholdent begeistret. (...) Noen som vet hvem det er snakk om nå? Kan det være denne karen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå