Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) Alan Carlos Gomes da Costa har signert en toårskontrakt med Stabæk. (Kilde: VG.no) Endret 31. Mars 2014 av Jan Fredrik 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Ryktene vil ha det til at julenissen, påske haren og tannfeen alle har blitt sett på brakka i dag. Så nå er det bare å vente i spenning på å se hva klubben har å melde i morgen tidlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Alan Carlos Gomes da Costa har signert en toårskontrakt med Stabæk. (Kilde: VG.no) 1. april... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Alan Carlos Gomes da Costa har signert en toårskontrakt med Stabæk. (Kilde: VG.no) Og fått Mike Kjølø som ny agent... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Poenget er vel at vi ikke har råd til å lønne Rasheed samtidig som en ny spiller. Bare det jeg tror da. Og frikvoten selvfølgelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa vafler 30 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Hvorfor leie inn Borger Thomas uten å vite at Rasheed skal lånes ut? Dette virker rart… Selvom Mande skal til VM så er det mye med 4 keepere i stallen for en klubb som ikke nødvendigvis trenger å lønne flere enn nødvendig.. Tanker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 pliiiiiiiing! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 Råttent det med alan, holdt på å vekke hele blokka jeg bor i! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Jonathan Rasheed på Twitter: Galen stress på transferfönsteret. Va ska de sluta #StbHan som ikke vil lånes ut da, eller? Faen!Blir ikke blid om Rasheed blokkerer en spissovergang.Jonathan har vært klar på at han ikke vil stå i veien for en "rokade" Om så han må spille for Alta Tror ikke du er så langt unna sannheten der..... Hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Råttent det med alan, holdt på å vekke hele blokka jeg bor i! I sinne håper jeg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 A little less conversation, a little more action pleaseAll this aggravation aint satisfactioning meA little more bite and a little less barkA little less fight and a little more sparkClose your mouth and open up your heart and baby satisfy meSatisfy me baby 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Råttent det med alan, holdt på å vekke hele blokka jeg bor i! I sinne håper jeg? Langsint? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2014 (endret) Hvorfor leie inn Borger Thomas uten å vite at Rasheed skal lånes ut? Dette virker rart… Selvom Mande skal til VM så er det mye med 4 keepere i stallen for en klubb som ikke nødvendigvis trenger å lønne flere enn nødvendig.. Tanker? da har vi tre 95-keepere for å dekke inn en ny spiss. Han bør score mye når Mande er borte... Endret 31. Mars 2014 av KOJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Råttent det med alan, holdt på å vekke hele blokka jeg bor i! I sinne håper jeg? Hehe, var nok heller av glede.. Så mye glede han har gitt så kunne det ikke vært noe annet for min del 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 De av dere som er utålmodige kan sjekke hva dere har fått igjen på skatten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en. Åjåjåjå, gleder meg til å vite hvem det er! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en. Send ham en sms til er du snill.... (hvem) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Thon 211 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en. Ikke mer aprilsnarr nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Mars 2014 Kan vi bli enige her og nå om å lynsje enhver som kommer med aprilsnarr i denne tråden? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 må legge meg snart. blir en lang dag på universitet i morra, men kan ikke sove før jeg vet noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.Har forstått det som at det er en midtstopper? Ingen spiss i denne omgang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Gaaaah jeg blir gal!! Men sykt digg å høre at noen har blitt signert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Jeg har spurt om når vi får navnet. Hat ikke fått svar på den meldingen ennå. Men er lettet over at vi i det minste har fått en spiller i 12-time. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 De av dere som er utålmodige kan sjekke hva dere har fått igjen på skatten. 92 kroner.. overfører til "tiern" 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.Har forstått det som at det er en midtstopper? Ingen spiss i denne omgang We need a spiss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Bedre å komme med et navn enn å sørge for hele forumet forsover seg til jobb i morgen pga. overtenning i kveld, vel? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Helt seriøst hva skal vi med midtstopper? Om det er forsvarsspiller bør det være en back. Gi oss en spiss IA 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Sånn PR-messig er jo det smarteste å vente til i morgen så nyheten kommer ut i alle medier samtidig, spesielt hvis det er en ekstra god spiller. MEN JEG VIL VITE NÅ!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 31. Mars 2014 Del Skrevet 31. Mars 2014 Hehe, var nok heller av glede.. Så mye glede han har gitt så kunne det ikke vært noe annet for min del Det hadde vært en blaa drøm å få ham tilbake ja, i hvert fall om vi hadde hatt økonomisk rygg til å bære det. Har Stabæk noen gang hatt en spillere som har vært morsommere (og til tider mer frustrerende) å se på? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå