Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hørte igår fra informert hold at MMS kommer tilbake i sommervinduet. Det skal også være snakk om at Henning kommer etter årets sesong. Jeg krysser fingre og tær og drømmer meg tilbake til 2008.

Har hørt at begge to vil hjem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis vi signerer MMS nå i sommer vil vel det da si Timmi ut og Granli fast på venstreback? Timmi har jo knapt spilt til nå i år med 108 min, og Trondsen ser ut til å prioriteres på backen. Kan ikke tenke meg at vi har et forsvar bestående av MMS, Jørgen, Fantonello, Timmi, Granli, Næss, Jon Inge og Ville etter overgangsvinduet.

Henning er også mer en velkommen hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også skeptisk til returer, men vi har i år et åpenbart og soleklart orgasmisk eksempel på at det noen ganger går ufattelig bra. Personlig ville den våteste drømmen jeg har, ha gått i oppfyllelse om vi igjen må bestille Stabæk-drakt i XXL for å gjøre plass til Somen. Tenk dere han og Adu sammen på midten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis MMS kommer tilbake HAR vi faktisk et luksusproblem i forsvaret! Dog kan han være god å ha neste sesong hvis Høiland bestemmer seg for å legge opp.

Men begge disse er store hvis.

I midtforsvaret vel og merke; det er fortsatt mye å gå på når vi snakker om backene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning har etablert seg på Elfsborg-laget i år, etter hva jeg har sett av spilleminutter på altomfotball.no. Han spilte jo mye i starten under Lennartsson, før han ble ut og inn av laget, etter hvert litt i kulden virket det som. Men er nå altså så og si fast på laget igjen...

Har tro på Henning og MMS! Men ikke troa på Somen og Alan. Basert på både motivasjon og nåværende form.

Endret av M-A-N
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning kom jo til Elfsborg i fjor, og møtte på et enkelt problem: Lennartsson mistet kontrollen, akkurat som han gjorde i Stabæk. Nå er Lennartsson borte og den nye treneren bygger opp sitt eget system, der han tydeligvis har funnet plass til Henning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ljørdølen Håvard Storbæk er visst nok ikke helt fornøyd over tilværelsen i Odd for tida. Aner ingenting om hvor lang kontrakt han har, men kunne han vært en interessant mann å få inn? Stabil kriger som også vet hvor målet står...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ljørdølen Håvard Storbæk er visst nok ikke helt fornøyd over tilværelsen i Odd for tida. Aner ingenting om hvor lang kontrakt han har, men kunne han vært en interessant mann å få inn? Stabil kriger som også vet hvor målet står...

Kontrakt ut 2015.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker folk om Sead Ramovic inn mens Sayouba er i VM? Fristilt fra Godset idag, men jeg vet ikke om han holder nivået enda. Skader vel ikke å prøve å få han på prøvespill?

Må vel i så fall først få tillatelse fra NFF til å hente inn en spiller utenfor overgangsvinduet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker folk om Sead Ramovic inn mens Sayouba er i VM? Fristilt fra Godset idag, men jeg vet ikke om han holder nivået enda. Skader vel ikke å prøve å få han på prøvespill?

Må vel i så fall først få tillatelse fra NFF til å hente inn en spiller utenfor overgangsvinduet.

Men det burde da ikke Være noe problem å få disp når det kommer til keeperplass? Uansett er vel de pengene bedre brukt på Adu Soko og Fontanello

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si noe om verdien uten å vite særlig mye om nivået på vår midlertidige andrekeeper. Om han har et stykke opp, kan det fort være verdt å bruke noen av Sayoba-erstatningskronene på å hente inn rutinen som lar oss ta flest mulig av poengene vi trenger før vi mister minst to av våre beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker han gratis fra Ålesund nå, så gjør han sikkert det samme fra oss om noen år. Tipper han er ute etter kortsiktig cash, og bør unngås om vi ikke er "desperate"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BREAKING: Landon Donovan signs with Stabæk and reunites with best friend Bob Bradley.

Twitter. Sant ?

Hahahaha. Dette overgår ryktene om Michael. Hva blir det neste tro, Howard? Altidore?

Edit: Virker som om noen der borte over dammen tror vår økonomiske situasjon er noe annerledes enn slik den egentlig er. Ikke noe kritikk av deg f.ø.

Endret av Schnellfahrer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...