Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Vil påstå at folk her på forumet like godt som deg ser keeperutfordringen, men de støtter likevel det alternativet vi har foreløpig!

Tja... Å si at vi ikke trenger ny keeper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men tror ikke vi skal lekke det på åpent forum før evt avtale er i boks.

Lekke det? Han trener jo med Stabæk...

Ja glemte at det nå var tusenvis av pressefolk, speidere og sportslig ledere fra hele verden på treningene våre for tiden..

- Hvem er aktuelle om dere får dispensasjon?

- Vi har navn på blokken, som vi er i kontakt med. Det finnes keepere, sier Olsen.

- Hvilke keepere tenker du på da?

- Det ønsker jeg ikke å kommentere nærmere, sier Olsen

Når IAO gir dette svaret, syns jeg det er dumt om vi lekker navnet på keepere som dukker opp på treninger, før NFF har gitt oss disp og avtalen er i boks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja glemte at det nå var tusenvis av pressefolk, speidere og sportslig ledere fra hele verden på treningene våre for tiden..

- Vi har navn på blokken, som vi er i kontakt med. Det finnes keepere, sier Olsen.

Når IAO gir dette svaret, syns jeg det er dumt om vi lekker navnet på keepere som dukker opp på treninger, før NFF har gitt oss disp og avtalen er i boks.

Når kan vi forvente svar fra NFF, det er det store spørsmålet.

Bør de ikke klare å gi ett svar før neste kamp? som er alt imorgen.

I kjent Nff stil får vi vel svar 5 min ut i kampen.

Hadde det derimot vært Godset, Engen, Molde eller Rbk det hadde vært snakk om hadde vel svaret vært klart FØR kampen mot Lsk ble blåst av.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil påstå at folk her på forumet like godt som deg ser keeperutfordringen, men de støtter likevel det alternativet vi har foreløpig!

Hvor er du når vi gjør det bra, egentlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er at Simen sikkert sitter og leser noe av det som skrives her inne! Hvis han leser slakt av sin egen, og etter min mening gode, innsats er ikke det akkurat beste måten å løfte selvtilliten og klubbfølelsen hans..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er du når vi gjør det bra, egentlig?

Det går da fortsatt bra! Eneste jeg er forlanger er mer av en 19 år gammel mann/gutt i mål på dette nivået.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i alle dager skal vi med en ny keeper?

Det er snakk om en kamp hvor Jensen skal stå. Han gjorde en god innsats mot LSK og B. Thomas er tilbake neste kamp.

Hahaha. Du skal være rimelig blaa om du synes at han gjorde en god innsats der. Bra fotballforståelse.

Jeg var på kampen og mener fortsatt Simen gjorde en god innsats.

Ja kanskje han burde stormet ut ved 2-3 anledninger. Men han tok også hvertfall en 100%.

Så denne håpløse negativiteten mot en spiller som debuterte og lite kunne gjøre er tåpelig...

Løft laget støtt gutta!

Edit: Ikke hensiktmessig å spørre tydeligvis

Endret av PKhelten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i alle dager skal vi med en ny keeper?

Det er snakk om en kamp hvor Jensen skal stå. Han gjorde en god innsats mot LSK og B. Thomas er tilbake neste kamp.

Hahaha. Du skal være rimelig blaa om du synes at han gjorde en god innsats der. Bra fotballforståelse.

Jeg var på kampen og mener fortsatt Simen gjorde en god innsats.

Ja kanskje han burde stormet ut ved 2-3 anledninger. Men han tok også hvertfall en 100%.

Så denne håpløse negativiteten mot en spiller som debuterte og lite kunne gjøre er tåpelig...

Løft laget støtt gutta!

Hva du tror laget tjener på slik gnåling må du nesten forklare meg.

Bare ikke spør. Ikke engang retorisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går da fortsatt bra! Eneste jeg er forlanger er mer av en 19 år gammel mann/gutt i mål på dette nivået.

Det slår deg ikke at du kanskje kan være en smule ute å kjøre? At siden ALLE er uenig med deg kan det være du bør lytte litt etter? Siden samtlige mener du er en dust kanskje dette er litt dumt?

Hmmm.....

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke regler har våre moderatorer når det gjelder å utestenge brukere? Det kan umulig være noe tvil om at Bølla er et troll. Hvorfor skal vi låne ut plass til han på forumet på bekostning av spillere som vi ønsker at skal få en fair mulighet til å gripe sjansene og vise hvem de er?

Enten burde Bølla blokkeres/slettes, eller burde vi tie han ihjel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke regler har våre moderatorer når det gjelder å utestenge brukere? Det kan umulig være noe tvil om at Bølla er et troll. Hvorfor skal vi låne ut plass til han på forumet på bekostning av spillere som vi ønsker at skal få en fair mulighet til å gripe sjansene og vise hvem de er?

Enten burde Bølla blokkeres/slettes, eller burde vi tie han ihjel.

Vi kjenner identiteten hans.

Du kan bare benytte deg av "ignore use"-funksjonen, så slipper du å se innleggene hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka papir idag kan fortelle hvem det evt. blir:

askerbudstikka-20140528_000_00_00_001-la

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka papir idag kan fortelle hvem det evt. blir:

askerbudstikka-20140528_000_00_00_001-la

Om så bare i den/de kampene Borger må stå over, så hadde det vært et fint gjensyn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med hendene alle de som kan tenke seg å synge :"Heeeia JON, Super Jon, keeper er DIN posisjon! " én gang til. *to hender i været*

Edit: teksten..igjen

Endret av Mr. Diamond
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med hendene alle de som kan tenke seg å synge :"SuperJon SuperJon, keeper er i posisjon! " én gang til. *to hender i været*

Det der synger du nok ganske aleine..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med hendene alle de som kan tenke seg å synge :"SuperJon SuperJon, keeper er i posisjon! " én gang til. *to hender i været*

Veit ikke om du har fått det med deg, men han har gått til FFK.

...

...

...

Og deretter lagt opp.

...

...

...

Og deretter blitt keepertrener for LSKKFK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har jeg gått glipp av? Omstendighetene rundt exiten til FFK, tenker du på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pfft. Lett med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om du har fått det med deg, men han har gått til FFK.

...

...

...

Og deretter lagt opp.

...

...

...

Og deretter blitt keepertrener for LSKKFK?

... og er trener for våre keepertalenter på NTG og NTG-U.

Fin type!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har jeg gått glipp av? Omstendighetene rundt exiten til FFK, tenker du på?

teksten....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, liten justering. Lenge siden sist. Fritt fra minnet. "Heeeeeeia JON Super JON, keeper er DIN posisjon. Og han flyr som en ravn, han tar ballen i sin favn."

Edit: teksten....

Endret av Mr. Diamond
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...