Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

ikke enig med de som synes dahle var god i går. Har mulighet til å ta kontringer flere ganger, men bare jobber rolig med ballen og har ellers en del svake avleveringer. Synes faktisk Henderson var den som kom best ut av det av innbytterne i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem skal ut?

Vil gjerne ha Næss i midten jeg. Liker karen, en bra spillende midtstopper. Sliter bare litt med å holde sg på beina, men det gjør de jo alle sammen virker det som. Har knottslipe-mannen fått sparken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn forresten, ser at Ham Kam har fristilt Tore Andreas Gundersen. Erfaren spiss som ikke har hatt altfor god lønn i år. Noen som vet om han fremdelses "har det i seg" eller er han kandidat til Overtoppen IF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn forresten, ser at Ham Kam har fristilt Tore Andreas Gundersen. Erfaren spiss som ikke har hatt altfor god lønn i år. Noen som vet om han fremdelses "har det i seg" eller er han kandidat til Overtoppen IF.

Tja. Et mål på 14 kamper i år og var vel linka til Brumunddal for en uke eller to siden. Nei takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller en offensiv midtbanespiller som kan gjøre noe selv og skape farlige situasjonen for motspillere

Alanzinho? Ser ut til at han var ryktet til tyrkisk førstedivisjon, men at klubben avviser dette (iflg google translating av tyrkiske nettsteder...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tolket IAO feil, men det virket som han først og fremst jobber med å forsterke midtbanen. Er det bare jeg som mener vi er greit forspent der og at 100% fokus burde være å finne en spiss?

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært en mulighet å prøvd å la Asgeir spille litt med A-laget ettersom han scorer såpass mye mål for 2-laget og juniorlaget ?

Trenger jo litt ekstra spiss muligheter nå ettersom det ikke fosser inn med mål !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært en mulighet å prøvd å la Asgeir spille litt med A-laget ettersom han scorer såpass mye mål for 2-laget og juniorlaget ?

Trenger jo litt ekstra spiss muligheter nå ettersom det ikke fosser inn med mål !

Enig.

La gutten få noen innhopp i de neste kampene så ser vi om han tar nivået. Alder ingen hindring!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tolket IAO feil, men det virket som han først og fremst jobber med å forsterke midtbanen. Er det bare jeg som mener vi er greit forspent der og at 100% fokus burde være å finne en spiss?

Hepp,

Mulig jeg er litt konspiratorisk her, men Morten hadde nummeret til Timmi på treningstrøya. Om Timmi blir pushet ut av klubben, kan det jo være at man vil ha en midtbanespiller til, så man kan flytte Trondsen ned på back igjen?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Mulig jeg er litt konspiratorisk her, men Morten hadde nummeret til Timmi på treningstrøya. Om Timmi blir pushet ut av klubben, kan det jo være at man vil ha en midtbanespiller til, så man kan flytte Trondsen ned på back igjen?

@ringo

Håper virkelig ikke det, trenger Timmi i laget så vi kan bruke Trondsen offensivt på banen !

Hovedfokuset bør må være på å finne en spiss asap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...