@ringo 22 148 Del Skrevet 4. November 2014 Del Skrevet 4. November 2014 Hepp, Vi har vel diskutert ham før har vi ikke? Han virket litt tung i sessen da vi møtte Follo i fjor, men han har vært god i år! Jeg synes slikt er spennende, jeg er overbevist om at man skulle kunne sette sammen et slagkraftig TL lag med spillere fra 2. div om man fikk plukke fritt og hadde en god plan/riktig trener. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. November 2014 Del Skrevet 4. November 2014 Hva med Skogseid. http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Skogseid-ferdig-i-Viking-472382_1.snd 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 4. November 2014 Del Skrevet 4. November 2014 Hva med Skogseid. http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Skogseid-ferdig-i-Viking-472382_1.snd Gjerne. Enten back eller midtstopper. Sikkert ikke alt for dyr, har stor rutine og hører hjemme her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. November 2014 Del Skrevet 4. November 2014 Skogseid kan bli en veldig bra potet for oss. Hvis han er fornøyd med den rollen bør vi absolutt prøve oss fram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 4. November 2014 Del Skrevet 4. November 2014 Skogseid kan bli en veldig bra potet for oss. Hvis han er fornøyd med den rollen bør vi absolutt prøve oss fram. Ifølge mine kilder er det ikke oss han prater med, men to andre klubber ikke så altfor langt unna oss, rent geografisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. November 2014 Del Skrevet 4. November 2014 Har de råd til ham da? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 5. November 2014 Del Skrevet 5. November 2014 Har de råd til ham da? Godt poeng ettersom begge er i rød sone. Men det er i allefall det min kilde sier. Vi har visstnok ikke vært på banen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 5. November 2014 Del Skrevet 5. November 2014 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/hamoud-ferdig-i-godset/8506076.html Kunne vel hatt bruk for han? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. November 2014 Del Skrevet 5. November 2014 Da kunne jo Trondsen bli flyttet tilbake til midtbanen i alle fall. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. November 2014 Del Skrevet 5. November 2014 Dessverre får vi aldri se Trondsen på midten så lenge BB er trener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Eh, ok? Du tror ikke det har noe å gjøre med at vi ikke har noen bedre alternativer på venstrebacken? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Hepp, Jo det har vi! @ringo 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Bob er av en annen oppfatning, og jeg er tilbøyelig til å være enig. Får vi inn en god venstreback i vinter blir nok Trondsen å finne på midten neste sesong. Men det er selvfølgelig morsommere å se svart på det... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. November 2014 (endret) Del Skrevet 6. November 2014 (endret) Bob er av en annen oppfatning, og jeg er tilbøyelig til å være enig. Får vi inn en god venstreback i vinter blir nok Trondsen å finne på midten neste sesong. Men det er selvfølgelig morsommere å se svart på det... Helt enig. Ingen av de som følger med på treningene mener at Timmi holder nivået. De to(?) på forumet som fortsatt mener han holder mål, driver kun med synsing. Endret 6. November 2014 av Slum 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2014 Helt enig. Ingen av de som følger med på treningene mener at Timmi holder nivået. De to(?) på forumet som fortsatt mener han holder mål, driver kun med synsing. Hva tror du skjer med spillere som får null tillit av en ny trener fra første stund? At han kanskje ikke presterer godt nok på treningene nå er kanskje ikke så rart? Timmi var en av lagets beste og mest produktive i fjor og selvsagt var han vår klart beste venstreback ved sesongstart. Det er han sannsynligvis pt også med tanke på hvor svakt Trondsen tross alt har prestert som back. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 6. November 2014 (endret) Del Skrevet 6. November 2014 (endret) Hepp, JIH er/var også et alternativ... Kanskje også Næss - skjønt Timmi har det beste venstrebenet i troppen, så han er jo det natrulige valget og det handler ikke nødvendigvis ikke bare om Timmis kvaliteter, men også utviklingen til Trondsen. og hvis du sikter til meg angående synsing så burde du vite bedre Slum dermed kan jeg også bekrefte at ikke alle som følger treningene jevnlig mener at Timmi ikke holder nivået. (ihvertfall ikke midtveis i sesongen) Det ligger jo ganske mye psykologi i dette. Timmi (og Dahle) har aldri fått muligheten og klart det påvirker hvordan de presterer. Jeg sa det før sesongen at dersom Bob ikke klarer å nyttiggjøre en spiller som Timmi så reflekterer det negativt på hans kvalitet som trener og det står jeg fortsatt ved. Men uansett, vi kan kanskje enes om at en ny venstreback bør stå høyt på ønskelista forran neste sesong? @ringo Endret 6. November 2014 av @ringo 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Det kan vi absolutt enes om og Hamoud bør i mine øyne absolutt være på blokka. Har forbedret seg mye defensivt de siste sesongene, og er utrolig anvendelig lenger fram i banen, noe vi har savnet fra Trondsen i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Hepp, Ikke meg i mot, jeg likte ham ikke da han led av fallesyke på flanken til Lyn, men det er en evighet siden Men vi har jo Lange og Meling også? (Jeg regner med at Timmi blir solgt/leid-ut/fristillt i vinter) Så jeg er ikke overbevist om at det kommer til å dukke opp et nytt backalternativ, skjønt det var vel endel snakk om en venstreback fra USA ved flere anledninger i fjor - husker ikke navnet dog. Ja, ja, vi får se - det kommer til å skje endel på overgangsfronten i vinter og for de av oss som kanskje er i overkant glad i silly season så går vi spennede tider i møte. Jeg er spesielt spent på hvordan vi skal løse de defensive problemene våre. Siden Bob mener det skyldes mangel på rutine så er jeg spent på hva vi kan finne som er mer rutinert enn JIH/MMS... @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Vel, det kan jo tenkes at han har flere tanker om det enn det han sier høyt Men enig i at den unnskyldningen er greit oppbrukt nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Blir alle ivorianerne våre "norske"/egenproduserte neste sesong? Det vil vel åpne for noen nye spennende signeringer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Blir alle ivorianerne våre "norske"/egenproduserte neste sesong? Det vil vel åpne for noen nye spennende signeringer?Ja både Luc,Mande og Boli er egenproduserte før neste sesong starter 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 for de av oss som kanskje er i overkant glad i silly season så går vi spennede tider i møte. Wohoo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 6. November 2014 Del Skrevet 6. November 2014 Kanskje litt på siden, men i forhold til Trondsens utvikling så kan man se på Stefan Johansen i Strømsgodset, han ble ikke en dårlig fotballspiller av å spille venstreback for en periode. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 9. November 2014 Del Skrevet 9. November 2014 Kovaks har vært diskutert flere ganger her inne. Her bekrefter han at hans egne planer er å "spille fotball i flere år fremover", og at han høyst sannsynlig vil bytte klubb etter denne sesongen. Regner med at IA er på ballen. http://www.dt.no/sport/jubler-for-siste-gang-1.8647243 Og skal noen ta fra Nannskog toppscorertronen (flest mål av utlenlanske spillere) hadde det vært helt greit om det var en annen STB spiller 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 10. November 2014 Del Skrevet 10. November 2014 Thomas Kind Bendiksen må vel kunne være en aktuell spiller, med mindre han signerer på nytt med TIL? Vi trenger jo dekning på midtbanen foran neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 10. November 2014 Del Skrevet 10. November 2014 Thomas Kind Bendiksen må vel kunne være en aktuell spiller, med mindre han signerer på nytt med TIL? Vi trenger jo dekning på midtbanen foran neste sesong. Det kommer bare til å bli forvirrende. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 12. November 2014 Del Skrevet 12. November 2014 Bob om nye spillere i American Soccer Now http://americansoccernow.com/articles/bob-bradley-looks-to-build-on-success-with-stabaek There’s another good young Ghanaian player at Nordsjaelland we’re looking to bring in and Adu had very positive things to say about playing here.” Bradley said Stabaek has sent a scout to the United States to look at some college players, and there’s always the possibility of adding MLS players who are out of contract and looking for European experience. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 12. November 2014 Del Skrevet 12. November 2014 Hvilke spillere står høyest på ønskelisten hos oss supportere? Realistisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 12. November 2014 Del Skrevet 12. November 2014 Noen som har sett Fitim Aziemi eller hva han heter på trening som kan gi noen rapporter? Steget fra Follo til TL er jo stort.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 12. November 2014 Del Skrevet 12. November 2014 Kunne tenkt meg og sett Mathias bolly, men har vel litt lang kontrakt igjen og kanskje litt kostbar ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå