Håvard 3 327 Del Skrevet 19. November 2014 Del Skrevet 19. November 2014 Storbæk - Stabæk ... Journalistene gleder seg allerede til nye ordspill... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 19. November 2014 Del Skrevet 19. November 2014 http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670 Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen. Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. November 2014 Del Skrevet 19. November 2014 http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670 Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen. Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... Du som har stålkontroll: Hvilken spiller fra juniorlaget tror du blir nestemann som tilbys A-lagskontrakt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 19. November 2014 Del Skrevet 19. November 2014 http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670 Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen. Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... Du som har stålkontroll: Hvilken spiller fra juniorlaget tror du blir nestemann som tilbys A-lagskontrakt? Jeg har nok ikke forutsetning for å uttale meg om det, men vet at følgende spillere har trent endel med A-laget i sommer/høst; Harald Holter og Christoffer Solbakken (96), samt Andreas Hanche-Olsen, Marius Østvold og Marcus Mehnert (97). I tillegg har Sander Nordeide Grønli (95) trent mye med A-laget i hele år. Vil anta at noen av de nevnte er nærmest. Jeg kjenner best årgangene 98, 99 og yngre... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. November 2014 Del Skrevet 19. November 2014 http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670 Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen. Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... Du som har stålkontroll: Hvilken spiller fra juniorlaget tror du blir nestemann som tilbys A-lagskontrakt? Jeg har nok ikke forutsetning for å uttale meg om det, men vet at følgende spillere har trent endel med A-laget i sommer/høst; Harald Holter og Christoffer Solbakken (96), samt Andreas Hanche-Olsen, Marius Østvold og Marcus Mehnert (97). I tillegg har Sander Nordeide Grønli (95) trent mye med A-laget i hele år. Vil anta at noen av de nevnte er nærmest. Jeg kjenner best årgangene 98, 99 og yngre... Sander Grønli Nordeide har ikke fått tilbud om kontrakt, og vil mest sannsynlig prøve å få kontrakt med en klubb i 1. divisjon (i Bergen eller Trondheim muligens). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 20. November 2014 Del Skrevet 20. November 2014 Denne karen har trent med laget denne uken. http://www.mlssoccer.com/players/cole-grossman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. November 2014 Del Skrevet 20. November 2014 Noen som har vært på treningene som kan si noe om nivået hans? Virker ikke umiddelbart som en spiller vi ser etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 21. November 2014 Del Skrevet 21. November 2014 Ble ikke noe Wæhler gitt; http://www.vg.no/sport/fotball/vaalerenga/kjartansson-forlenger-waehler-tilbake/a/23340717/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 22. November 2014 (endret) Del Skrevet 22. November 2014 (endret) Ble ikke noe Wæhler gitt; http://www.vg.no/sport/fotball/vaalerenga/kjartansson-forlenger-waehler-tilbake/a/23340717/ Det er vel egentlig ikke så nøye heller! Han ble tydeligvis kjøpt av TRØYMENGA, som resten av det gamle konkursboet. Endret 22. November 2014 av guttensindet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 23. November 2014 Del Skrevet 23. November 2014 Synes at Kinny Grewal, Mjøndal's høyreback idag mot Brann, var imponerende. Utrolig bra offensivt, og ikke noe dårligere defensivt. Den komplette backen spørr du meg, og han utklasset Askar på kanten. Kanskje noe vi kunne ha sett på, mtp. at han også bare er født i 1993. Spennende spiller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 23. November 2014 Del Skrevet 23. November 2014 Hepp, Og gamletreneren hans er stående, syngende supporter. Han har snakket om Kinny i mange år, men jeg tror ikke vi var på banen da Grewal tok steget fra Lier. Istede ble det godset og så mjøndalen. Skrev under ny 2 års kontrakt tidligere i år, så det spørs vel om det er mulig å få til. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 23. November 2014 (endret) Del Skrevet 23. November 2014 (endret) Diomande fra Mjøndalen ser utrolig bra ut. Hadde vært spennende å sett han sammen med Boli og Kassi neste år Endret 23. November 2014 av Peter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Diomande fra Mjøndalen ser utrolig bra ut. Hadde vært spennende å sett han sammen med Boli og Kassi neste år Nja. Lyktes ikke i det hele tatt i Hønefoss. Pluss at det vel er den spilleren med høyest markedsverdi på hele laget. Hvis de rykker opp så kommer de nok til å selge seg ekstremt dyrt for å beholde han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 En fyr på jobben mente han hadde snappet opp noe om at Tommy Høyland var på vei bortifra Molde og i retning Stabæk... Håper ikke det er noe i disse ryktene, uansett om han sikkert kan score noen mål er det alltid en masse tullball med han under/ etter kampene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. November 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. November 2014 Det er en spiller jeg ikke ønsker i Stabæk 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thoresen 137 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Ser at palmason ikke vil spille for LSK lenger. Aktuelt med en retur tro? Har jo fått litt rutine etter hvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Gjerne Palmi, men etter denne svært gode sesongen i LSK tror jeg han blir dyr. Eneste mulighet er at de andre klubbene i Oslo-området har enda dårligere råd enn oss. Og vær så snill: IKKE Tommy Høyland. Makan til dust skal man lete lenge etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Usmakelige fyrer er gode å ha når de er våre. Ref hoseth og soko 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Er forsåvidt enig med Stephanois, men det finnes en grense. Høiland er en spiller jeg absolutt ikke kunne tenkt meg! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Håper han går til Odd. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Så lenge de er våre drittsekker er det OK, all pr er god pr. Om vi signerer Palmi, må vi gi han en 1årskontrakt, han spiller best siste år av kontraktene ser det ut til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Jeg er i utgangspunktet enig, men det kommer an på drittsekker. Breiale folk som tar stor plass og sender slengbemerkninger hit og dit er gøy så lenge de er gode spillere. Ref. Daniel. Men drittsekker som lager kvalm med supportere og lagkamerater kan være ødeleggende. Ref. Han som Daniel skremte vekk fra sivilisasjonen. Jeg heller mot å tro at Tommy ligger nærmere det siste. Og ærlig talt: Tapermo? Det holder ikke mål i et barneskolefriminutt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Dersom Høyland kommer til Nadderud dropper jeg sesongkortet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 24. November 2014 (endret) Del Skrevet 24. November 2014 (endret) Dersom Høyland kommer til Nadderud påvirker ikke det sesongkortkjøpet mitt. Edit: Mitt Endret 24. November 2014 av vikingen - blaa 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Dersom Høyland kommer til Nadderud dropper jeg sesongkortet. Så Høiland betyr mer for deg enn Stabæk? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Tommy Høiland?? - No fucking way!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Nei takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Molly 1 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Rekdal har kvittet seg med 4 unge spillere, og etter det jeg har forstått også en bror til Kastrati i Godset, http://www.vif-fotball.no/player-profiles/playerID/309523 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 24. November 2014 Del Skrevet 24. November 2014 Dersom Høyland kommer til Nadderud dropper jeg sesongkortet. Og...klubbfølelsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 24. November 2014 (endret) Del Skrevet 24. November 2014 (endret) Ja takk til Høiland, trenger en slik kar i STB. Trenger litt tenning i laget Endret 24. November 2014 av Daigo nr 10 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå