kristh0707 1 389 Del Skrevet 1. Januar 2015 Del Skrevet 1. Januar 2015 Kommer nok en spiller inn i løpet av de 3 neste dagene, håper jeg hvertfall. Mener styreleder nevnte det. Hva tror dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. Januar 2015 Del Skrevet 2. Januar 2015 Treningene starter vell opp igjen mandag så håper på noen nye fjes!! Og spent på Soko.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 2. Januar 2015 Del Skrevet 2. Januar 2015 Treningene starter vell opp igjen mandag så håper på noen nye fjes!! Og spent på Soko..Tror første trening er tirsdag 6 januar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 2. Januar 2015 Del Skrevet 2. Januar 2015 Status fra Stabak.no http://m.stabak.no/news/id/1e4rue0fhi6pz18dfr5uqtw98x 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. Januar 2015 Del Skrevet 3. Januar 2015 Virker som Boli forsvinner på måten IAO uttaler seg - men godt forsonet på midtbanen - betyr det at Soko er med videre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 3. Januar 2015 Del Skrevet 3. Januar 2015 20 spillere er også litt fler enn jeg kommer til, stabak.no er neppe oppdatert. Noen som har oversikten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 3. Januar 2015 Del Skrevet 3. Januar 2015 Ryktes om en ny amerikaner inn på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 3. Januar 2015 Del Skrevet 3. Januar 2015 hvor får du disse ryktene fra Ryktes om en ny amerikaner inn på midtbanen. Hvor får du disse ryktene fra, kilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 3. Januar 2015 Del Skrevet 3. Januar 2015 Hepp, Se forrige side. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 3. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2015 (endret) Så da er det hentet inn 2 midtbanespillere (grossman & issah) (eventuelt 3 med soko) og da skjønner jeg vi har god dekning på midten! Håper fortsatt som tidligere år at vi får inn vinger og spisser både talenter og erfarne spillere! Jeg har fortsatt en drøm om at det kommer en uslepen Karanba diamant eller en av akademi guttene gjør kvalte sprang (helst fra egen klubb men også fra Elfenbenskyst akademiet) Alltidblaa du må jo ha enda bedre innside i Brasil enn tidligere, noe Stabæk potensial der nede? Endret 3. Januar 2015 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 Kvalte sprang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 OT, men er Issah en offensiv eller defensiv anlagt midtbanespiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 Hepp, Defensiv, (det samme er forsåvidt Grossman), men så får vi se hvordan Bob velger å bruke ham... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2015 (endret) OT, men er Issah en offensiv eller defensiv anlagt midtbanespiller? Mitt inntrykk er at han egentlig er offensivt anlagt selv om han har blitt brukt i en defensiv posisjon. Grossman har jeg ikke sett, men ut fra hva jeg har lest virker han å være en mer typisk defensiv "destroyer". Han regnes som backup for Kyle Beckerman (mange vil sikkert huske han som han brutale fyren med dreads på USAs midtbane i VM) uten at det nødvendigvis betyr at de er helt like. Inntrykket mitt er uansett og Issah og Grossman har ganske forskjellige ferdighetssett. Endret 4. Januar 2015 av Perfect 7 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 OT, men er Issah en offensiv eller defensiv anlagt midtbanespiller? Jeg har ikke peiling på om han er offensiv eller defensiv så jeg sjekket Transfer Markt, og der står Kamal Issah oppført som; Main position: Central midfield Secondary position: Defensive midfield Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 Hepp, Så er det jo også litt forskjellige offensive og defensive typer. Er man en tilrettelegger eller avslutter? Ving, indreløper eller playmaker? Er man en duellsterk kriger, eller er man typen som løper kopiøst mye og dekker myerom? Eller er man en mellomting mellom alt dette? I den videoen med Issah og FCN som ligger på Youtube så har han en defensiv rolle i en midtbanetrio, men er veldig fremoverrettet og direkte med ballen. Langt mer så enn resten av laget. Samtidig som han forsvant litt defensivt. Nå virket det kanskje også som om han hadde fått instruks om å holde igjen og at han instinktivt ville fulgt med mer fremover? I så henseende er han kanskje mer offensivt anlagt, med de fleste stedene omtales han som en defensiv midtbane. Vi får vente å se. Nå var han en marginal spiller i troppen til FCN så jeg er egentlig mer spent på om han holder nivået enn om han er defensiv eller offensiv. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 Nå var han en marginal spiller i troppen til FCN så jeg er egentlig mer spent på om han holder nivået enn om han er defensiv eller offensiv. @ringo Veldig enig @ringo, på de siste 17 kampene for FCN har han følgende: Squad: 8, Starting eleven: 0, Substituted in: 0, On the bench: 8, Suspended: 0, Injured: 0, Kan ikke si at 8 ganger på benken uten innhopp og 9 kamper hvor han ikke engang er i troppen er veldig imponerende 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 4. Januar 2015 Del Skrevet 4. Januar 2015 Selv om han har slitt med tillit i FCN betyr heldigvis ikke det at han er rævva. Nok av eksempler på spillere som gjør det veldig bra i én klubb og rævva i en annen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. Januar 2015 Del Skrevet 5. Januar 2015 Nå har det vel gått mer enn to-tre dager siden styreleders utspill. Vi venter i spenning! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 5. Januar 2015 Del Skrevet 5. Januar 2015 Nå har det vel gått mer enn to-tre dager siden styreleders utspill. Vi venter i spenning! Jepp, synes det er litt uproft å uttale seg sånn, uten at det kommer noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 5. Januar 2015 Del Skrevet 5. Januar 2015 Hepp, Kjøp og salg av bjørnefell 101: Kjeften er best lukket til blekket er tørt! Enten så sier de ingenting og vi syter om det, eller så gir de små forhåpninger og så syter vi om det også. Når det så kommer en spiller så skal vi nok finne på noe å syte om da også Slik det sømmer seg av ekte supportere @ringo 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 5. Januar 2015 Del Skrevet 5. Januar 2015 Bosmannlaget: Marius Berntzen, Sandefjord Atli Jonasson, KVHermann Rhodén, StrømsgodsetAhmed El Amrani, FyllingsdalenSylvester Ndubueze, FK Stal KrasnikKim Bentsen, PorsMohammed Ali Essaidi, SkeidTom Skogsrud, KongsvingerJoachim Emanuel, Oslo CityAdrian Thun, SkeidEirik Hope Langåker, ÅkraØrjan Røyrane, SandefjordBalal Arezou, AskerOle-Christian Moltzau, KongsvingerAyoub El Baraka Blomberg, RomsåsSigurpáll Melberg Pálsson, UmfaCato Hansen, SandefjordJonas Tekle, Grorud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Januar 2015 Del Skrevet 5. Januar 2015 Bosmannlaget: Marius Berntzen, Sandefjord Atli Jonasson, KV Hermann Rhodén, Strømsgodset Ahmed El Amrani, Fyllingsdalen Sylvester Ndubueze, FK Stal Krasnik Kim Bentsen, Pors Mohammed Ali Essaidi, Skeid Tom Skogsrud, Kongsvinger Joachim Emanuel, Oslo City Adrian Thun, Skeid Eirik Hope Langåker, Åkra Ørjan Røyrane, Sandefjord Balal Arezou, Asker Ole-Christian Moltzau, Kongsvinger Ayoub El Baraka Blomberg, Romsås Sigurpáll Melberg Pálsson, Umfa Cato Hansen, Sandefjord Jonas Tekle, Grorud Har troa på sigurdpall. Islending m pall i navnet må bli bra :-P 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. Januar 2015 Del Skrevet 5. Januar 2015 Bosmannlaget: Marius Berntzen, SandefjordAtli Jonasson, KVHermann Rhodén, StrømsgodsetAhmed El Amrani, FyllingsdalenSylvester Ndubueze, FK Stal KrasnikKim Bentsen, PorsMohammed Ali Essaidi, SkeidTom Skogsrud, KongsvingerJoachim Emanuel, Oslo CityAdrian Thun, SkeidEirik Hope Langåker, ÅkraØrjan Røyrane, SandefjordBalal Arezou, AskerOle-Christian Moltzau, KongsvingerAyoub El Baraka Blomberg, RomsåsSigurpáll Melberg Pálsson, UmfaCato Hansen, SandefjordJonas Tekle, GrorudHar troa på sigurdpall. Islending m pall i navnet må bli bra :-P Kaptein Daniel Braaten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 337 Del Skrevet 6. Januar 2015 Del Skrevet 6. Januar 2015 Bundesligaklubben 1. FC Köln har planer om å leie ut Bard Finne til en annen klubb på grunn av lite spilletid. Det er overbevist av ham. Men akkurat nå er han ikke enda god nok for førstelaget. Jeg vet ikke om det er aktuell for Köln å leie ham ut til Norge. Kunne han være interessant for oss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 6. Januar 2015 Del Skrevet 6. Januar 2015 Bundesligaklubben 1. FC Köln har planer om å leie ut Bard Finne til en annen klubb på grunn av lite spilletid. Det er overbevist av ham. Men akkurat nå er han ikke enda god nok for førstelaget. Jeg vet ikke om det er aktuell for Köln å leie ham ut til Norge. Kunne han være interessant for oss? Bård Finne er meget spennende spiller som jeg tror hadde passet bra inn i vår spillestil! hvor aktuelt det er for dem med ett utlån tilbake til TL og hva de evt krever i kompensasjon er to viktige faktorer her. Men hadde sagt ja takk til Finne altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 6. Januar 2015 Del Skrevet 6. Januar 2015 Agenten til Finne mener Norge er uaktuelt; http://mobil.ba.no/sport/fotball/brann/article7740967.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 7. Januar 2015 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2015 (endret) Ikke Stabæk på denne karen fra Follo (trente med oss før jul): http://www.follofk.no/news/article/36xe83y24vcg14ajqtb48aj5z/title/her-signerer-azemi-ny-kontrakt Endret 7. Januar 2015 av Tom Bruaset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 189 Del Skrevet 8. Januar 2015 Del Skrevet 8. Januar 2015 Stallen så slik ut da laget startet opp treningsåret denne uken: Keeper Mande Sayouba Gurpreet Singh Forsvar Ville Jallasto Morten M Skjønsberg Nicolai Næss Thor Lange (tilbake fra utlån Strømmen) Daniel Granli Timmi Johansen Jørgen Hammer Birger Meling Jesper Espung Midtbane Kamal Issah (ny) Cole Grossman (ny) Anders Trondsen Luc Kassi Giorgi Gorozia Craig Henderson Eirik Haugstad Angrep Emil Dahle Franck Boli Asgeir Sigurdgeirsson Vad tycks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. Januar 2015 Del Skrevet 8. Januar 2015 We need a spiiiss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå