Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 13. Januar 2015 Del Skrevet 13. Januar 2015 Tror Braaten blir nevnt i starten av denne tråden. Sammen med bl.a. Fredheim Holm og Kim Källström. Hvem hadde vel trodd at han skulle bli nevnt igjen - over ti år og 800 sider senere. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Hva skjer med Harouna? Skulle ikke han inn i A-laget denne sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 361 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Hva med å signere Rogne? Vil vekk fra Wigan. http://www.budstikka.no/Thomas_Rogne_vil_vekk_fra_Wigan-5-55-3905.html 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Lykke til med det 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 361 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Fra @SillySeasonNOR sin Twitter account: Ola Kamara kan bli første nordmann i Israels toppserie. Ønsker spissen seg hjem til Norge er Stabæk, Viking og Sandefjord de mest aktuelle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Ola Kamara som ikke er på fylla er en veldig god signering. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Skulle gjerne sett Kamara tilbake i klubben ! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Hva skjer med Harouna? Skulle ikke han inn i A-laget denne sesongen? I følge Ingo i august var det planen ja: Såvidt jeg har hørt, er Harouna "eid" av Stabæk og sitt irorianske akademi. Han har vært mye i Vitesse og de har fulgt ham i flere år, men hvis de vil ha ham må de kjøpe ham, og såvidt jeg har hørt har de ikke vært konkrete på dette ennå. Han blir dermed Stabækspiller fra han fyller 18. Såvidt jeg har hørt. Men jeg har ikke full kontroll, så vidt jeg har hørt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 Hva skjer med Harouna? Skulle ikke han inn i A-laget denne sesongen? I følge Ingo i august var det planen ja: Såvidt jeg har hørt, er Harouna "eid" av Stabæk og sitt irorianske akademi. Han har vært mye i Vitesse og de har fulgt ham i flere år, men hvis de vil ha ham må de kjøpe ham, og såvidt jeg har hørt har de ikke vært konkrete på dette ennå. Han blir dermed Stabækspiller fra han fyller 18. Såvidt jeg har hørt. Men jeg har ikke full kontroll, så vidt jeg har hørt. Står tidligere i denne tråden at han ikke hadde hatt den utviklingen vi hadde håpet på. Men vi følger med på hvordan han utvikler seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 14. Januar 2015 Del Skrevet 14. Januar 2015 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2015 Tror vi må appellere til gamle og nyre Tier-givere igjen, jeg, folkens. Med kostnadene på dagens tropp er det knapt mulig å gjøre noe innenfor budsjettet som er lagt (av et strengt, men rettferdig styre) og da gjenstår kun to muligheter: At en eller flere av spillerne i troppen selges, eller at folket trår til igjen. Vi er ca. 200 som fortsatt bidrar med en slant til DEn Magiske Tieren hver måned, og på dagens nivå gir det kanskje 500.000 på årsbasis. Dobler vi antall givere, utjgør det en enorm forskjell for Bob, Inge og resten av laget. Salg er flott, men utenfor vår kontroll. "Tigging" (hvis det er dét dette er) er ikke like flott, men til gjengjeld helt opp til oss selv. Noen har kanskje gitt en Tier pr dag før, men avbrutt utfra en tro på at Stabæk klarer alt selv nå. Slik er det ikke. Så da har jeg (for dette er jo mitt initiativ og det er jeg som skal få et eventuelt tiggerforbud, ikke klubben) en innstendig oppfordring: Har du en tier til overs pr dag? En kvart kopp kaffe på Steam i det nye Bekkestuasenteret, som vi forøvrig håper å få som samarbeidspartner, så ikke kutt ut kaffekoppen! Eller en femmer pr dag? Gull begge deler. For ikke å snakke om en blank tjuekroning! Men den må komme hver dag (les, hver måned) som fast oppdrag, så vi kan planlegge mer enn i en måned av gangen. Legger denne ut på Forum, fordi mange av giverne kommer herfra. Kontonummeret er 9001 17 46 097, og en liten sms til meg på 95 84 84 17, en mail ingebrigt@allegutta.no eller en melding i denne tråden, ville vært topp. Skal i styremøte over helgen og der ville de vært fantastisk å si at det er nytt liv i leiren! På forhånd tusen blaa takksigelser. Ingo 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 007 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Hepp, Da er det stramt, for den troppen her bør det ikke koste mye penger å lønne! De fleste etablerte spillerene har forlatt oss. Grossmann hadde en lønn på USD 48.825 i fjor, med dagens kurs ca 388 KNOK og selv om vi justerer litt for flytting og økt kostnadsnivå bør han fremdeles ikke være noen dyr spiller. Issah slet med å komme seg med på benken i FCN, og burde således heller ikke være i noen god forhandlingsposisjon. Da får vi heller beholde de vi har og gjøre vårt beste med de ressursene vi disponerer, vi har også noen gode spillere i troppen som fikk minimalt med spilletid i fjor. I en slik situasjon synes jeg kanskje det er pussig å slippe en nyttig squadplayer som Sortevik. @ringo 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Hvis det ikke finnes penger til signeringer etter at Hoseth, Sortevik, Stephens, Brustad, Jacobson, Høiland og Sokolowski er borte, hvor mye gikk vi da i minus i 2014? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Det er vel arbeidet med å få inn sponsormidler som er uhyre vanskelig. Spennende å se kvaliteten på de Nye gutta mot Follo imorgo! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Hvis det ikke finnes penger til signeringer etter at Hoseth, Sortevik, Stephens, Brustad, Jacobson, Høiland og Sokolowski er borte, hvor mye gikk vi da i minus i 2014? Nedslående nyheter mellom linjene i Ingo sitt innlegg, det ser jo ikke ut som økonomiproblemene tar noen ende. Med en så lav kost på den relativt tynne stallen som er igjen etter fjoråret virker det som det står ganske dårlig til. La oss håpe vi tolker feil. Har det helt tørket opp på sponsorsiden og hvordan ligger våre inntekter der ift klubber vi kan sammenligne oss med. Kanskje bør noen spørsmål stilles i retning administrasjonen og sportslig ledelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Berget? Terminert kontrakt i Cardiff og har trent m Hønefoss http://www.tv2.no/2015/01/16/sport/6460696 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Er det noe jeg ønsker meg så er det en veigar inge berget. Det hadde vært signering det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Ganske utrolig at det ikke finnes mer penger i klubben, men da er det tross alt gledelig å se at de ikke bruker de kronene de ikke har. Hvor lenge kommer det til å gå før LSK går åt skogen? Og de er ikke de eneste som sliter! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 Kanskje bør noen spørsmål stilles i retning administrasjonen. Kutt stillinger. start med webside ansvarlig, kan gjøra det gratis, til og med dysletiker så man vil ikke merke forskjell 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 16. Januar 2015 Del Skrevet 16. Januar 2015 mista litt forhåpninger til 2015 sesongen der ja... Hva med å jobbe litt hardere på sponsor-siden og slutte å si opp nevnte squadspillere (ref Ringo) ? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Januar 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Januar 2015 Kan melde at Emil Ekblom har signert kontrakt med Stabæk! Usikker på detaljene rundt avtalen, men utrolig bra uansett! 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Kan melde at Emil Ekblom har signert kontrakt med Stabæk! Usikker på detaljene rundt avtalen, men utrolig bra uansett! Herlig! Bra med local lads! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Vi får håpe Ekblom fortsetter scoringstrenden i Tippeligaen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Gode nyheter. Gleder meg til å følge han utover pre-season og etterhvert i TL. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Noen som har en bekreftelse på at Emil Ekblom har signert, virka litt som på Bob at det var langt ifra en signering ifølge videoen på stabak.no 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Noen som har en bekreftelse på at Emil Ekblom har signert, virka litt som på Bob at det var langt ifra en signering ifølge videoen på stabak.no En bekreftelse fra brukeren stabæk_lange er mere enn godt nok for meg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Noen som har en bekreftelse på at Emil Ekblom har signert, virka litt som på Bob at det var langt ifra en signering ifølge videoen på stabak.no En bekreftelse fra brukeren stabæk_lange er mere enn godt nok for meg. Enig i det, regner med det stemmer. Regner med at det kommer en sak på stabak.no og at det blir laga en tråd om Emil snart her på forumet ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Var nok litt ivrig i sta... Muntlig skal de ha blitt enige, uten at kontrakt er signert.. Enda 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 17. Januar 2015 Del Skrevet 17. Januar 2015 Skriver under på mandag (Er det jeg har hørt) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. Januar 2015 Del Skrevet 18. Januar 2015 Kanskje bør noen spørsmål stilles i retning administrasjonen. Kutt stillinger. start med webside ansvarlig, kan gjøra det gratis, til og med dysletiker så man vil ikke merke forskjell Etter å ha selv sittet i samarbeidsmøter med de som jobber med spons på brakka, kan jeg bekrefte at de er svært kompetente og jobber knallhardt for å få inn eksterne midler. Men kronene til sport og kultur sitter desverre veldig lite løst om dagen. Vi har ikke lyktes å få inn mer enn 5 000 (!) + noen eiendeler i privat spons på Flekken heller i løpet av to år, til tross for kontinuerlig kontakt og et bra totalprodukt med stor publikumsøkning i en attraktiv målgruppe og kontinuitet hele året. Det er et veldig mye tøffere marked enn det har vært. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå