Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Hvis man ser bort ifra Harouna, er det noen spennende spillere på gang hos akadamiet i Elfenbenkysten?

Om det er håper jeg ikke de nevnes her på ett åpent forum!

De viste om Sayoba lenge før han ble signert! Hadde det blitt meldt om han her hadde han fort stått i mål på andre siden av akerselven eller annet sted nå...

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

IK Start i krise og må selge spillere.

De har Espen Hoff og ikke minst Kristoffer Ajer, etter min mening ett av Norges største midtbanetalent etter Martin Ødegaard, og mange andre spillere.

Edit: ikke Fk men IK Start.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fk Start i krise og må selge spillere.

De har Espen Hoff og ikke minst Kristoffer Ajer, etter min mening ett av Norges største midtbanetalent etter Martin Ødegaard, og mange andre spillere.

Regner med at du mener IK Start?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: ikke Fk men IK Start.

Hva med et nytt hurtigtog i Asante?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selge ja.. ikke gi bort, så da kan vel vi se bort fra spillere fra IK Start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jo faktisk Soares skrevet under for viking også.. 18mnd

Viking satser på en aksjeemisjon i mars, og dermed ca 5 mill friske penger til å investere i spillere. Men økonomien er fremdeles ikke helt på stell i Stavanger heller.

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Friske-Viking-penger-skal-brukes-pa-nye-spillere-489541_1.snd

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye kjøpet til Sogndal, Robin Shroot fra hødd var en spiss jeg hadde håpet vi fulgte med på! Han hadde passet perfekt inn i spillestilen og laget i mine øyne.

Men han var vel kanskje ikke på listen over aktuelle spisser en gang.

Spennende å se hva klubben drar opp av hatten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra dagens Artikkel i Vg:

"- Vi måtte selge spillere for å hente inn nye. Nå jobber vi for å forsterke troppen og ønsker tre nye frontleddet, sier Olsen."

Dette kan bli en spennende tid framover nå dere.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

IAO på stabak.no: Er enig med klubb om en ny spiller, forhandler med spiller.

Regner med å få inn et par nye spillere fortløpende!

Viktig å få de riktige! spillerne på plass så fort som mulig så de får blitt med å spilt et par kamper før sesongen starter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har spillere på vei inn nå. Vi er enige med klubber om noen spillere. Fotball er selvsagt fotball, så alt kan jo skje, men det kommer nok noen spillere inn ganske snart, sier Olsen.

Noen spillere ja. Her blir det spennende fremover!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marko Mitrovic 1992 Svergie

Noen som har sett noe av han her før? Klubbløs, trente med Hudeersfield før jul men fikk ikke kontrakt. Var er stort talent i Sverige men har ikke slått igjennom.

Endret av StabækJR
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...