blaasoldat 8 363 Del Skrevet 3. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 3. Mars 2015 (endret) I følge Budstikka skal spilleren som var ventet å signere i dag, men som nå heller ser ut til å signere i morgen tidlig, være en utenlandsk spiss. Spennende. Jeg tolker det som at dette er venstrebacken men at de også er enige med klubben til den offensive spilleren. "Vi er også enige med en annen klubb om en spiller. Der forhandler vi om betingelser. Dette er en offensiv spille" Endret 3. Mars 2015 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Mars 2015 Del Skrevet 3. Mars 2015 Ikke så rart at de kvittet seg med Timmi dersom han var blant de høyest lønnede i klubben, slik IAO sier i artikkelen. Ikke så rart at de kvitter seg med han når han uansett ikke skal brukes. At han var blant de høyest lønnede blant dem vi har hatt i stallen i vinter, sier neppe så mye. Husk hvilke spillere fra forrige sesong som er borte. Timmi fikk ny kontrakt på den tiden Belsvik fikk beskjed om at det ikke fantes penger til forsterkninger så det var neppe noen skyhøy lønn han fikk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Er det ikke 2 eller 3 ledige der. Mike, Boli og Timmi er jo borte. Henderson er vel ikke registrert som spiller og tar vel heller ikke opp en plass eller? Hvorfor det, han er vel ansatt i klubben selv om han er sykemeldt og får lønna av NAV, eller tar jeg feil der? Når det gjelder kvoten er vel både Issah og Grossman kommet til i det siste, og fra tidligere er vel Henderson, Jalasto, Singh, Gorozia registrert som utlendinger. Hvis Sayouba, Kassi har blitt egenproduserte nå så er det da pr dd 6 utlendinger i klubben. Regner med at Lange og Ekblom begge går som norske, og ikke dansk og svensk. Henderson er ikke i troppen og er derfor ikke på kvota. Lange og Ekblom er begge norske fordi dette går på hvor du har spilt, ikke hvilket pass du har. Du må registrere en spiller før sesongen, av de registrerte spillerne kan 9 være fra utlandet.Når Henderson er skadet og ikke spillbar registreres han ikke i troppen, ergo tar ikke opp en plass. Ihvertfall sånn jeg har forstått det, og sånn FM har forstått det ;-) Edit: Ekblom og Lange er begge regnet som utviklet i klubben/Norge så de kan være fra hvor som helst i verden men fortsatt gå på Norsk kvote, selv om de velger å spille for henholdsvis Sverige og Danmark. Men hvor skadet er egentlig Henderson, for ifølge Luguber så trener han i dag! Er han i troppen eller ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Er det ikke 2 eller 3 ledige der. Mike, Boli og Timmi er jo borte.Henderson er vel ikke registrert som spiller og tar vel heller ikke opp en plass eller? Hvorfor det, han er vel ansatt i klubben selv om han er sykemeldt og får lønna av NAV, eller tar jeg feil der? Når det gjelder kvoten er vel både Issah og Grossman kommet til i det siste, og fra tidligere er vel Henderson, Jalasto, Singh, Gorozia registrert som utlendinger. Hvis Sayouba, Kassi har blitt egenproduserte nå så er det da pr dd 6 utlendinger i klubben. Regner med at Lange og Ekblom begge går som norske, og ikke dansk og svensk. Henderson er ikke i troppen og er derfor ikke på kvota. Lange og Ekblom er begge norske fordi dette går på hvor du har spilt, ikke hvilket pass du har. Du må registrere en spiller før sesongen, av de registrerte spillerne kan 9 være fra utlandet.Når Henderson er skadet og ikke spillbar registreres han ikke i troppen, ergo tar ikke opp en plass. Ihvertfall sånn jeg har forstått det, og sånn FM har forstått det ;-) Edit: Ekblom og Lange er begge regnet som utviklet i klubben/Norge så de kan være fra hvor som helst i verden men fortsatt gå på Norsk kvote, selv om de velger å spille for henholdsvis Sverige og Danmark. Men hvor skadet er egentlig Henderson, for ifølge Luguber så trener han i dag! Er han i troppen eller ikke? Han ga seg tidlig, da de andre begynte med kamptrening jogget han opp og ned banen et par ganger før han ga seg. Så han er nok ikke 100% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Midt i overgangsvinduet finnes det ikke noe sånt som en tropp. Det er ved slutten av vinduet vi må sende inn hvem vi tenker å bruke frem til sommern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Noen som vet når idag den nye spissen blir bekreftet, ifølge IAO og budstikka så skal det komme idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Følg med på Instagram da det ser ut til å være den nye kanalen for nysigneringer :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 4. Mars 2015 Del Skrevet 4. Mars 2015 Håper og tror på en som et marginalt raskere enn Brustad. Bob vil ha fart på topp. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mars 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mars 2015 Usain Bolt? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Skjer det noe på Instagram? Får vi en ny spiller i dag også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Og der poppet Asante frem. Krysser fingrene. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Mange på Twitter som melder han skal til oss. Interessant med en dypt kristen, en muslim (issah), singh - hindu? Samt amerkanere, russer og en fra Georgia. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Mange på Twitter som melder han skal til oss. Interessant med en dypt kristen, en muslim (issah), singh - hindu? Samt amerkanere, russer og en fra Georgia. Det kalles lokal tilhørighet.. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Ernest Asante blir trolig Stabæk-spiller i løpet av kort tid. Det mener Fædrelandsvennen som har fått bekreftet Stabæks interesse for Starts lynraske høyreving. http://krs247.no/lokal-fotball/asante-gar-trolig-til-stabaek-5875/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Den spissen med landlagserfaring, var det bare tull eller kommer han snart ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 det er vel kanskje Asante? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Spørs om vi ikke må få inn Benetton som storsponsor! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Det tærer virkelig på interessen å måtte lære å kjenne igjen 10 nye ansikter hver sesong, og jeg merker jeg er glad for at utenlandskvoten eksisterer, ellers hadde vi vel spilt med 11 utlendiger på kortidsskontrakt. Minner meg på tegneseriehelten John Stark i det gode gamle Boing-bladet som var profesjonell leiespiller, det hadde vel vært den ultimate Stabæk-spilleren. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 det er vel kanskje Asante? Har Asante landslagerfaring ?? Og kan vell ikke si at Asante er en spiss heller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 det er vel kanskje Asante? Har Asante landslagerfaring ?? Og kan vell ikke si at Asante er en spiss heller Ikke som jeg har fått med meg. Kan hende Kirisov var spilleren med landslagserfaring, selvom han ikke er spiss. Budstikka kan ha mistolket det slik? eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 det er vel kanskje Asante? Har Asante landslagerfaring ?? Og kan vell ikke si at Asante er en spiss heller Ikke som jeg har fått med meg. Kan hende Kirisov var spilleren med landslagserfaring, selvom han ikke er spiss. Budstikka kan ha mistolket det slik? eller? Det har ikke slått deg at vi prater om to forskjellige spillere som enda ikke har signert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Hva med Bakenga ? Er vell for god for oss, men dette er en spiller jeg kunne ønsker å se 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 190 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Hva med Bakenga ? Er vell for god for oss, men dette er en spiller jeg kunne ønsker å se Rykter vil ha det til at han er ønsket av Molde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Asante har stor fart, men eier dessverre ikke mye teknikk. Den gode statistikken skyldes nok litt de mange innhoppene han har hatt, hvor det er lettere å prege matchen som en frisk spiller i de siste 20 minuttene enn fra start. Har ikke vært nok imponert over Asante til å gå god for han. Synes isteden dette var et kjedelig rykte. Mer spennede spillere for billigere penge er det garantert lenger ned i fotball-Europa og verden, det eneste som vanskeliggjør de gode scoopene er muligens et lite speidernettverk og kontakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Asante har stor fart, men eier dessverre ikke mye teknikk. Den gode statistikken skyldes nok litt de mange innhoppene han har hatt, hvor det er lettere å prege matchen som en frisk spiller i de siste 20 minuttene enn fra start. Har ikke vært nok imponert over Asante til å gå god for han. Synes isteden dette var et kjedelig rykte. Mer spennede spillere for billigere penge er det garantert lenger ned i fotball-Europa og verden, det eneste som vanskeliggjør de gode scoopene er muligens et lite speidernettverk og kontakter. Brustad hadde ikke akkurat så veldig god teknikk han heller, men greide seg bra han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Asante kan bli bra, og hyggelig for Izzah (soon to be Xavi look a like?) å få en landsmann inn i troppen ... Men ... Vi trenger desperat fortsatt to spisser!! Men det kommer vel de nærmeste dagene!? Forøvrig j..... stressfulle disse SillySeasontider ... To be continued ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Blir vel kort kontrakt uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Blir vel kort kontrakt uansett. Bob har nesten bare skaffet oss spillere på korttids kontrakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 094 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 Blir vel kort kontrakt uansett. Bob har nesten bare skaffet oss spillere på korttids kontrakt Er vel strengt tatt andre som administrerer kontraktlengde osv 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. Mars 2015 Del Skrevet 5. Mars 2015 det er vel kanskje Asante? Har Asante landslagerfaring ?? Og kan vell ikke si at Asante er en spiss heller Ikke som jeg har fått med meg. Kan hende Kirisov var spilleren med landslagserfaring, selvom han ikke er spiss. Budstikka kan ha mistolket det slik? eller? Det har ikke slått deg at vi prater om to forskjellige spillere som enda ikke har signert? Jo, vi får håpe på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå