Tigs 266 Del Skrevet 29. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2015 (endret) Kan vi forvente en ny spiller til nå? Cornelius kanskje ?? Han er ikke ny men... Endret 29. Mars 2015 av Tigs 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback. Ville er helt klart god nok etter min mening, i tillegg har vi Granli som holder et ok tippeliga nivå, og Haugstad med et utrolig tempo. En av de siste plassene vi trenger noe nytt på akkurat nå, etter min mening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
iedvard 46 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback. Ville er helt klart god nok etter min mening, i tillegg har vi Granli som holder et ok tippeliga nivå, og Haugstad med et utrolig tempo. En av de siste plassene vi trenger noe nytt på akkurat nå, etter min mening Tja, forsvaret lekker jo som en sil... Noe er ihvertfall galt, og manglende samspill er det ikke. Dog mulig det går mer på organisering enn spillere, jeg er dog litt bekymret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback. Ville er helt klart god nok etter min mening, i tillegg har vi Granli som holder et ok tippeliga nivå, og Haugstad med et utrolig tempo. En av de siste plassene vi trenger noe nytt på akkurat nå, etter min mening Syntes også vi har bra bredde der, men syntes Ville sliter både offensiv og defensivt. Mot Mjøndalen var det på vår høyreside vi slapp dem til hver gang. Er ikke en posisjon vi må forsterke, men hvis vi skal forsterke med en spiller som skal i første 11'eren så er det etter min mening at Ville er vårt svakeste punkt. Hvis vi skal forsterke med breddespillere, håper jeg vi får inn noe ungt og norsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback. Ville er helt klart god nok etter min mening, i tillegg har vi Granli som holder et ok tippeliga nivå, og Haugstad med et utrolig tempo. En av de siste plassene vi trenger noe nytt på akkurat nå, etter min mening Syntes også vi har bra bredde der, men syntes Ville sliter både offensiv og defensivt. Mot Mjøndalen var det på vår høyreside vi slapp dem til hver gang. Er ikke en posisjon vi må forsterke, men hvis vi skal forsterke med en spiller som skal i første 11'eren så er det etter min mening at Ville er vårt svakeste punkt. Hvis vi skal forsterke med breddespillere, håper jeg vi får inn noe ungt og norsk. Hvordan er det egentlig med utendlingskvoten nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Den er vel full nå tror jeg (8 stk?): Ville Issah Giorgi Cole Asante Yassine Kirisov Singh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Kassi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 29. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2015 (endret) Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback. Ville er helt klart god nok etter min mening, i tillegg har vi Granli som holder et ok tippeliga nivå, og Haugstad med et utrolig tempo. En av de siste plassene vi trenger noe nytt på akkurat nå, etter min mening Tja, forsvaret lekker jo som en sil... Noe er ihvertfall galt, og manglende samspill er det ikke. Dog mulig det går mer på organisering enn spillere, jeg er dog litt bekymretHepp, Det er begge deler. Eller spillerne, som bør være gode nok, funker ikke og organiseringa hjelper ikke. Det er mye passivitet og vi gir fra oss rom på begge kantene og mellom ledd. Måten vi liker å bygge opp angrepene på, med mange trekk på tvers av banen gjør oss utsatte for brudd og presset både kollektivt og individuellt er for sløvt. Synes ikke vi har utviklet oss nevneverdig siden 2012 sesongen på dette områder. Så det bekymrer en hel del så tett opp mot sesongstart. @ringo Endret 29. Mars 2015 av @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Kassi har vel blitt egenprodusert sånn som mande og boli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Hvis det kommer inn flere nye ønsker jeg meg en ny høyreback.Ville er helt klart god nok etter min mening, i tillegg har vi Granli som holder et ok tippeliga nivå, og Haugstad med et utrolig tempo. En av de siste plassene vi trenger noe nytt på akkurat nå, etter min mening Tja, forsvaret lekker jo som en sil... Noe er ihvertfall galt, og manglende samspill er det ikke. Dog mulig det går mer på organisering enn spillere, jeg er dog litt bekymret Hepp, Det er begge deler. Eller spillerne, som bør være gode nok, funker ikke sammen og organiseringa hjelper ikke. Det er mye passivitet og vi gir fra oss rom på begge kantene og mellom ledd. Måten vi liker å bygge opp angrepene på, med mange trekk på tvers av banen gjør oss utsatte for brudd og presset både kollektivt og individuellt er for sløvt. Synes ikke vi har utviklet oss nevneverdig siden 2012 sesongen på dette områder. Så det bekymrer en hel del så tett opp mot sesongstart. @ringo Viktig at dette kommer på plass naturligvis ... Men vi må ikke overdrive bekymringene ... Treningskamper er treningskamper (og vi har vel en slags ny rekord i antall treningskamper?), og hvor mye bekymring man skal legge i de må bli opp til hver enkelt. Begge målene mot Tromsø f.eks. må den unge midtstopperen MT fra Brasil ta sin store del av ansvaret for ... Med unntak av endringene med JIH, og Kirisov, så har jo forsvarsleddet med keeper stort sett blitt forvart ... Og det så jo tross alt ikke så halvgæernt ut ifjor høst når ting kom på stell!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Kassi har vel blitt egenprodusert sånn som mande og boli? I August. Han signerte senere enn Boli og Løven.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Viktig at dette kommer på plass naturligvis ... Men vi må ikke overdrive bekymringene ... Treningskamper er treningskamper (og vi har vel en slags ny rekord i antall treningskamper?), og hvor mye bekymring man skal legge i de må bli opp til hver enkelt. Begge målene mot Tromsø f.eks. må den unge midtstopperen MT fra Brasil ta sin store del av ansvaret for ... Med unntak av endringene med JIH, og Kirisov, så har jo forsvarsleddet med keeper stort sett blitt forvart ... Og det så jo tross alt ikke så halvgæernt ut ifjor høst når ting kom på stell!? Hepp, Det er nok ikke så enkelt at vi bare kan skylde på en ung prøvespiller, selv om han hadde en dårlig dag. TIL virket godt forberedt, la inn riktig press, og straffet oss i vår omstendelige offensive spill . det at backfireren vår er mer inntakt enn resten av laget er ikke noe godt argument så lenge vi slipper inn så mange mål som vi gjør... @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 29. Mars 2015 Del Skrevet 29. Mars 2015 Siste nytt fra IAO. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Ville gjerne hatt inn Soko før seriestart. Noen som vet status for han? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Heller HH til sommeren, enn en Soko som ikke er matchfit nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Heller HH til sommeren, enn en Soko som ikke er matchfit nå. Enig i det. Noe mer enn rykter om HH? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Heller HH til sommeren, enn en Soko som ikke er matchfit nå. Enig i det. Noe mer enn rykter om HH? Når var det sist rykter om HH? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Heller HH til sommeren, enn en Soko som ikke er matchfit nå. Enig i det. Noe mer enn rykter om HH? Når var det sist rykter om HH? Sånn ca i hvert overgangsvindu siden han dro fra oss... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Hmmmm..... er usikker på hvordan jeg skal tolke det IAO sier i intervjuet. På en side føler jeg at han er helt fornøyd, at det som kommer nå bare er bonus og at vi ikke trenger noe mer. På den andre siden føler jeg at han skjuler noe, at de jobber iherdig med en midtbanespiller nå, for å få han klar i siste liten... blir spennende 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Iflg Pål Berg har vi nå 11 utlendinger med Henderson og Kirisov. Vi kan registrere 9. Regner med at Henderson ikke skal spille før sommeren. Hva gjør vi Kirisov? Kassi er 21 i august. Når er Mande "norsk"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Skal Henderson spille i det heletatt? Håper ikke det er planer om å kaste bort en plass på ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Trodde Mande var egenutviklet nå jeg. Han debuterte jo allerede i første runde av cupen i 2012 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Signerte to dager for sent http://touch.budstikka.no/Stab_k_hentet_russisk_landslagsspiller_p__korttidskontrakt___kan_ikke_spille_eliteserie-5-55-57110.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Signerte to dager for sent http://touch.budstikka.no/Stab_k_hentet_russisk_landslagsspiller_p__korttidskontrakt___kan_ikke_spille_eliteserie-5-55-57110.html Det var kanskje den mest villedende overskriften jeg har sett! Kudos, Simen W. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Dahle ut. Da har vi 18 spillere (uten Cornelius). Vi må ha minimum 20 iløpet av morgendagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Dahle ut. Da har vi 18 spillere (uten Cornelius). Vi må ha minimum 20 iløpet av morgendagen. Så det betyr 2 nordmenn inn, ref det å telle til 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 30. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2015 (endret) Eller så får IA og Granli løse lisens @ringo Endret 30. Mars 2015 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 30. Mars 2015 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2015 (endret) Melder meg selv til tjeneste. Trenger ikke mye lønn, bare draktnummer 10. Endret 30. Mars 2015 av StabækJR 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Mars 2015 Del Skrevet 30. Mars 2015 Hvis vi skal ha norske "moneyball-signeringer", har jeg et lite håp om at vi vurderer Vegard Skjerve og Jon-Helge Tveita. Begge har kontrakt ut året, mener jeg å huske, så det er vel i alle tilfeller ikke aktuelt å tilby dem noe før til sommeren. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå