blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Juli 2015 Del Skrevet 2. Juli 2015 http://www.fvn.no/100Sport/fotball/eliteserien/Bade-Mjelde-og-spillerne-vil-ha-Aase-til-Start-562004_1.sndKjøpte han alltid til Stabæk på de siste sesongens FM. Ble meget god der ihvertfall! Om han herjer på Start treninger er faktisk det ett meget godt tegn, spm er om han tar det store steget til TL. Meget Spennede kantspiller på 25/26 år er det ihvertfall Får error meld når jeg prøver gå inn på linken - hvem er det snakk om? Daniel Aase, vindbjart (mr. Vindbjart) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Juli 2015 Del Skrevet 2. Juli 2015 http://www.fvn.no/100Sport/fotball/eliteserien/Bade-Mjelde-og-spillerne-vil-ha-Aase-til-Start-562004_1.sndKjøpte han alltid til Stabæk på de siste sesongens FM. Ble meget god der ihvertfall! Om han herjer på Start treninger er faktisk det ett meget godt tegn, spm er om han tar det store steget til TL. Meget Spennede kantspiller på 25/26 år er det ihvertfall Får error meld når jeg prøver gå inn på linken - hvem er det snakk om? Vindbjartspilleren Daniel Aase ... Any relation til Gunnar Aase? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Olmg0 32 Del Skrevet 3. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2015 (endret) Hvem tror dere kan komme inn i klubben i dette overgangsvinduet, når det åpner? Endret 3. Juli 2015 av Olmg0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Juli 2015 Del Skrevet 3. Juli 2015 En blaafugl. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 3. Juli 2015 Del Skrevet 3. Juli 2015 En blaafugl. Over skyene er himmelen alltid blaa $kip $kip Skare 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. Juli 2015 Del Skrevet 7. Juli 2015 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/godset-spiller-vil-bort/3422807216.html Vi er jo tynne fremover og er ute etter norske spillere, men med tanke på hvor få innhopp Ekblom har fått så er det kanskje ikke der vi prioriterer mest å fånn i fler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 7. Juli 2015 Del Skrevet 7. Juli 2015 Vi var ute etter han i 2008. Han var på trening hos oss, men valgte den gangen å takke nei grunnet lang vei til førstelaget. Enig med Hanse i at det vil være en litt pussig signering mtp Ekblom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 7. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2015 (endret) Håper Ekblom får krav om å klippe seg før han får slippe til på førstelaget igjen. Endret 7. Juli 2015 av mariusn 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Juli 2015 Del Skrevet 7. Juli 2015 Håper Ekblom får krav om å klippe seg før han får slippe til på førstelaget igjen. Ikke så farlig med klippen bare Stureplan palmen forsvinner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juli 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juli 2015 Håper Ekblom får krav om å klippe seg før han får slippe til på førstelaget igjen.Ikke så farlig med klippen bare Stureplan palmen forsvinnerLa folk se ut som de vil. Viktig med takhøyde og rom for individualitet i en spillertropp. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 7. Juli 2015 Del Skrevet 7. Juli 2015 Kanskje han bare har han her som forbilde; en av de artigere spillerne som har vært i Tippeligaen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 13. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2015 (endret) Morten Gamst Pedersen er vist på vei bort fra RBK og det har vist vært mye utenomsportslig tull som også involverte Strandberg. Ønsker seg til østlandet og Vålerenga, Sandefjord og Stabæk skal vist være aktuelle klubber. Merker at jeg er litt skeptisk til dette. Sandefjord skal vistnok være førstevalget. Forstå det dem som kan Endret 13. Juli 2015 av Hanse 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Morten Gamst Pedersen er vist på vei bort fra RBK ..... Sandefjord skal vistnok være førstevalget. Forstå det dem som kan #piker#vin#sang#sommer#myeutenomsportslig#littreningnåogda#bedrelønnennistb#bedrebenk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Sandefjord skal vistnok være førstevalget. Forstå det dem som kan Spesielt merkelig nå som alt ser så Mørkt ut for Sandefjord. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Ender nok opp i Engen, skal du se... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Hoseth bekreftet ferdig i Viking. Kanskje mulig å hente han ut sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Hoseth bekreftet ferdig i Viking. Kanskje mulig å hente han ut sesongen? Om han kan gi laget et løft i noen kamper, hvorfor ikke :-P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2015 (endret) I stede for å hente spillere som Hoseth og Gamst, håper jeg vi slipper til unggutta.. Endret 13. Juli 2015 av Forza Stabæk 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 13. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2015 (endret) Helt enig! Bygg et slagkraftig lag som klarer seg uten Bob - ihht strategien. Endret 13. Juli 2015 av Chr. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Det viktige er å ha en balanse mellom unge og rutinerte spillere. Da Hoseth kom inn i fjor trengte vi et par rutinerte karer. Nå har vi bærebjelkene på plass, og da er jeg enig i at det er bedre å fylle på med unge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Blir spennende å se hva vi foretar oss på overgangsmarkedet i sommer uansett. Vi kan enten ende opp som en solid medaljekandidat eller vi kan selge oss til middelhavsfarer. Vi har jo allerede fått inn Keita og blir vesentlig styreket av det. Skulle helst hatt litt mer bredde i bakerste leddet samt en forsterkning på midten. Mye avhenger vel av eventuelle salg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Moa fristilles med en god sluttpakke! Om noen kan få karriæren og spillerlysten til gutten tilbake må det være Bob! Hadde ikke vært feil om han ønsker å ta en El Ghanassy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Hm. Den der er interessant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Hvis Moa vender tilbake til Norge kan jeg virkelig ikke se for meg at han går til en annen klubb enn VIF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 13. Juli 2015 Del Skrevet 13. Juli 2015 Moa velger Bradley fremfor Rekdal^ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 14. Juli 2015 Del Skrevet 14. Juli 2015 Hvis Moa vender tilbake til Norge kan jeg virkelig ikke se for meg at han går til en annen klubb enn VIF Hvorfor det? Broren hans spiller i Aalesund. Jeg tviler litt på at enga kommer til å hente inn noen ny spiss nå, og hvis han vil komme hjem og kickstarte karrieren tror jeg ikke han har noe imot å gjøre det her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 14. Juli 2015 Del Skrevet 14. Juli 2015 Sliter litt med å finne ut hvilken plass han skal spille på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 14. Juli 2015 Del Skrevet 14. Juli 2015 Hvordan har det gått/går det med Aase på trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Juli 2015 Del Skrevet 14. Juli 2015 Det vil overraske meg om vi signerer Aase. En sånn type signering er i hvert fall ganske atypisk den profilen vi har hatt på overgangsmarkedet de siste årene. Han har vel noen år igjen av kontrakten sin, og har også en sentral stilling i Vindbjarts administrasjon. Jeg mistenker derfor at han kan bli uforholdsmessig dyr. Med mindre han er vesentlig bedre enn de vi allerede har på benken, så tviler jeg på at vi blåser cash på ham. På den andre siden vil han ikke belaste noen kvote, og det vil jo være gunstig. Uansett blir det spennende å se om vi får inn noen nye. Personlig kunne jeg tenke meg en stopper som kan spille høyreback/høyreback som kan spille stopper. Gjerne hodesterk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 14. Juli 2015 Del Skrevet 14. Juli 2015 Aase var kun på en trening så jeg tror ikke han er aktuell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå