Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

It's hope in hanging snore ... Takk Slum : ) Fortsatt halvannen time igjen ...

Ser ikke ut som det er noe aktivitet der. Og jeg ser heller ingen leiebiler fra Møller på parkeringsplassen. X3-en til Ingo er også fraværende.

Behøver ikke nødvendigvis bety noe ... Skulle gjerne sjekket selv, men sitter stuck ... Så er veldig takknemlig for statusrapporten Slum ... En takknemlighet jeg sikkert deler med de 220 andre som følger med her nå
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olsen røper at Stabæk også la inn et bud på en spiller i går kveld (tirsdag), uten at de fikk napp.

http://touch.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/skal-vi-selge-noen-na-sa-skal-summene-vare-sa-store-at-alle-skjonner-det/s/5-55-136488

Noen som vet hvem disse spillerne er, eller hvilke posisjoner vi jakter spillere til?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette liker jeg:

IAO: – Det skal være veldig mye penger på bordet for at det vurderes. Vi har tett dialog med spillerne og deres agenter. Spillerne som er her har lyst til å være her og lyst til å være med på denne kanonsesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Keita.

Keita er allerede i klubben.

Edit.

Aha, du tenker at vi forsøker å kjøpe ham ut?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker det jeg hører fra IA.

IA ruler ... Selv om det ikke ble noe av, så hadde det vært interessant å få høre hvem de har bydd på og jobbet med å få inn ... Antakelig kjente navn siden de hadde satt kvalitetslista så høyt ... Går vel fort under "forretningshemmeligheter", men det skader vel ikke å spørre Bob under medlemsmøte 10 september ... Hvis ingen vil røpe det før her?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterer meg fortsatt at Engen snappet opp Sander Berge fra prøvespill hos oss i vinter!

Den gutten kunne vært en viktig brikke framover i høst, og om han ikke får spilletid resten av sesongen kanskje han kan være villig til en overgang i vinter!

Klarer vi møte de økonomiske kravene ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det som står i vår makt for å hente han!

Enga er kanskje villige til en Opsjonsavtale ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til at vi skal legge all verdens krefter i å hente en som tross alt vraket oss til fordel for enga. Han hadde neppe fått noe særlig spilletid hos oss på sentral midtbane uansett. Da er det bedre å bruke tid og krefter på våre egne som spiller i posisjoner der vi er tynnere besatt. Hanche-Olsen og Pedersen er vel kanskje de som er nærmest nå dersom det stemmer at Bencsik er ute av bildet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til at vi skal legge all verdens krefter i å hente en som tross alt vraket oss til fordel for enga.

Han ville vel til Stabæk, var mer moder klubben som krevde mer enn Stabæk kunne tilby. Stabæk prøvde derimot å gi videre-salgs prosenter som ble avvist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bencsik står fortsatt på b-listen, så da regner jeg med at han fortsatt er aktuell. Han kan komme inn to ganger til før han evt må skrive kontrakt.

Godt å høre. Hvilke andre står på b-listen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...