Sincus 1 306 Del Skrevet 23. August 2015 Del Skrevet 23. August 2015 Fot sent uansett IAO sa på C More i går at det fortsatt kan komme nye spillere inn dersom noen selges. Men det er vel i så fall snakk om spillere uten kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 23. August 2015 Del Skrevet 23. August 2015 Kommer visstnok opp to 17åringer og to 15åringer fra eldenbenkysten. Men de er vel tenkt på juniorlag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 23. August 2015 Del Skrevet 23. August 2015 Kommer visstnok opp to 17åringer og to 15åringer fra eldenbenkysten. Men de er vel tenkt på juniorlag Fra akademiet "vårt" der nede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 23. August 2015 Del Skrevet 23. August 2015 Regner med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Jaja.. med salget av Dio, må vi nesten håpe på en spiss inn. En uten kontrakt så klart. Kan ikke tenkte meg at vi spiller resten av serien uten spiss, IA er en smart mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Finnes det en liste over spillere uten kontrakt som er tilgjengelige nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Tja, Carlton Cole er ledig http://www.transfermarkt.co.uk/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Sturm&spielerposition_id=14&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=alle&yt0=Show Endret 1. September 2015 av sahest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Hvordan er reglene for å avbryte lån? Ekblom inn ville i det minste gitt oss litt mer dybde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Han "Perry Sykes" på twitter som følger TL for Football Radar melder hvertfall at det er en mulighet. Velger uansett og glede meg til pressekonferansen i morgen, jeg kan ikke se for meg at IA ikke har hatt ett alternativ klart, selvom det bare har vært 1% sjanse for salg. Både han og Bob er smarte nok til å skjønne at det ikke er tiden for å legge om spillestil eller dytte opp en annen på spissplass nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Berbatov? Synd vi var for sent ute med å signere Shola Ameobi... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Adem Güven kom jeg for øvrig på var uten kontrakt nå. Usikker om han duger og om han kan spille spiss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Må spilleren være norsk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Må spilleren være norsk? Det er alltid så mange kommentarer rundt denne frispillerkvoten så jeg husker aldri fasit - men jeg trodde det var slik at Kassi hadde bursdag (og ble dermed egenutviklet) to dager etter troppen ble registrert og at man etter det ikke kan endre dette før neste tropp registreres. Om det er mulig å få noe disp på dette vet jeg ikke, men det virker usannsynlig ettersom vi ikke da har fått disp for Mandes signering én dag for sent.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Må spilleren være norsk? Det er alltid så mange kommentarer rundt denne frispillerkvoten så jeg husker aldri fasit - men jeg trodde det var slik at Kassi hadde bursdag (og ble dermed egenutviklet) to dager etter troppen ble registrert og at man etter det ikke kan endre dette før neste tropp registreres. Om det er mulig å få noe disp på dette vet jeg ikke, men det virker usannsynlig ettersom vi ikke da har fått disp for Mandes signering én dag for sent.. Vi har vel ingen ledige utenlandsplasser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Ørjan Børmark-By var faktisk imponerende for Hamkam til tross for at ingenting annet i laget fungerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Vi har vel ingen ledige utenlandsplasser Kassi regnes som egenutviklet nå, så da kan vi hente inn en utlending som var kontraktsløs før det norske overgangsvinduet stengte. Endret 1. September 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2015 Det var 5 deilige og bekymringsfrie måneder, men da er det på tide å begynne igjen; WE NEED A SPISS! 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Ørjan Børmark-By var faktisk imponerende for Hamkam til tross for at ingenting annet i laget fungerte. Er virkelig Ørjan Børstemark-By(!) en bedre spiss enn Keita, Kassi, Asante, Elg, Giorgi? Eller Birger Meling for den saks skyld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Evgeni Starikov står uten kontrakt. Var på prøvespill før sesongen. Noe?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Kassi regnes som egenutviklet nå, så da kan vi hente inn en utlending som var kontraktsløs før det norske overgangsvinduet stengte. Puuh ... Regner med at IA og Bob har en plan ... og at vi kan vente noen gode nyheter raskt etter dette bombesjokket (for regner med at dette er godt forankret hos Bob slik at vi slipper flere dårlige nyheter). Nekter å tro at han har gitt opp the American Dream om å vinne med den lille underdogen .... Men for å få til det .... WE NEED A SPIS! Desperatly!! Endret 1. September 2015 av Slum Fikset quote Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Er vel denne listen vi må se på? Ørjan Børmark-By var faktisk imponerende for Hamkam til tross for at ingenting annet i laget fungerte. Er virkelig Ørjan Børstemark-By(!) en bedre spiss enn Keita, Kassi, Asante, Elg, Giorgi? Eller Birger Meling for den saks skyld... Det var kun en observasjon av Børmark-By og ikke ment som noe mer enn det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Må vel håpe på Bob sitt amerikanske nettverk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Ikke veldig ny, men helt siden nyheten om Dio kom har jeg tenkt på Haugstad. Stor, sterk og rimelig gode basisferdigheter. Kan sikkert dyrkes frem til å rydde like mye plass og binde opp like mange motstandere som det Dio har gjort. Om ikke annet, et alternativ på topp. Har alltid likt gutten de gangene han har fått sjansen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Bob har ihvertfall 2 uker på å drille ny spiss. Kanskje bedre å satse på egne rekker enn å få inn en spiller ute av form? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Kanskje vi får se litt av Sebastian Pedersen? Virker iallfall å ha goalgetterinstinkter. Mangler sikkert litt på fysikk og andre ting til å gå 90 minutter i Tippeligaen, men noen innhopp hadde vært moro. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Ikke veldig ny, men helt siden nyheten om Dio kom har jeg tenkt på Haugstad. Stor, sterk og rimelig gode basisferdigheter. Kan sikkert dyrkes frem til å rydde like mye plass og binde opp like mange motstandere som det Dio har gjort. Om ikke annet, et alternativ på topp. Har alltid likt gutten de gangene han har fått sjansen. Word! Eller Birger opp og Haugstad på kant. Det er mange som har vokst fort når de har fått sjansen. Næss har også viste gode takter der oppe, men som andre har nevnt - det vil nok være dumt å splitte han og Morten, som fungerer så godt sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Ikke veldig ny, men helt siden nyheten om Dio kom har jeg tenkt på Haugstad. Stor, sterk og rimelig gode basisferdigheter. Kan sikkert dyrkes frem til å rydde like mye plass og binde opp like mange motstandere som det Dio har gjort. Om ikke annet, et alternativ på topp. Har alltid likt gutten de gangene han har fått sjansen. Tenkte akkurat på det samme selv! Et skikkelig hurtigtog med teft virker han som på meg. Bob-drilling gjennom to uker kunne sikkert gjort mye... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Word! Eller Birger opp og Haugstad på kant. Det er mange som har vokst fort når de har fått sjansen. Næss har også viste gode takter der oppe, men som andre har nevnt - det vil nok være dumt å splitte han og Morten, som fungerer så godt sammen. Asante, Keita, Ghanassy og Kassi. Det er vel ikke kantplassene som er problemet, men midtspissen. Liten tvil om at Bob har en jobb med å legge om spillet litt de neste ukene. Det har jeg full tro på at han klarer. I fjor spilte vi med Boli og Brustad som spisser, og vi hadde bra angrepsspill uten et "monster" som Dio helt fremme. Full tro på at Bob og gutta kommer opp med en god plan for hvordan vi skal spille fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Ifjor hadde vi Boli og Brustad, og kom på niende plass, iår hadde vi Dio og Asante, foreløpig andreplass ... Med Dio forsvinner den eneste spissen vi har i klubben ... skal bli veldig spennende å se hvordan magikerne IA & Bob løser den utfordringen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå