BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 30. Oktober 2015 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2015 (endret) Hvis noen lurte, så er divisjon 2 i Sverige nivå 4. Ingenting ville gjort meg gladere enn om fyren er en skjult skatt, men jeg ville ikke holdt på hatten av forventning pga. en storscorer fra 3. divisjon her hjemme. Endret 30. Oktober 2015 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 30. Oktober 2015 Del Skrevet 30. Oktober 2015 Kanskje ikke så dyr da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 30. Oktober 2015 Del Skrevet 30. Oktober 2015 Jeg har litt trua på spillere som har bøtta inn mål i lavere divisjoner, jeg.... Gi dem en sjanse, se om det funker. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 971 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Hepp, Enig i det, men det her kan være et litt stort sprang. Bedre medspillere kan hjelpe en masse med å takle overgangen dog. Men Han må vise seg klart bedre enn våre egne offensive talent om han skal signeres! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Om vi skal gå for lavere divisjoners måljegere er kanskje Alexander Dang fra Sotra SK et alternativ? http://www.fotball.no/fotballdata/Profil/?fiksId=2156917 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Hvis noen lurte, så er divisjon 2 i Sverige nivå 4. Ingenting ville gjort meg gladere enn om fyren er en skjult skatt, men jeg ville ikke holdt på hatten av forventning pga. en storscorer fra 3. divisjon her hjemme.Vet ihvertfall hvor målet står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2015 Kom hjem! http://m.nettavisen.no/sport/fotball/frustrert-hedenstad-vurderer-klubbskifte/3423153635.html 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 1. November 2015 Del Skrevet 1. November 2015 Silly season Norge på twitter: Jervs Ohi Omoijuanfo(tidl. LSK) har skrevet under for Stabæk. Holmlia-gutten går gratis fra Jerv og har signert en kontrakt fra 1 Jan 2015.RB skrev en sak om dette for noen dager siden. "Kan havne i Stabæk" sto det i overskriften. Putta 14 mål i år for Jerv. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. November 2015 Del Skrevet 1. November 2015 1 januar 2015. Noen i stallen vi ikke har fått med oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. November 2015 (endret) Del Skrevet 1. November 2015 (endret) Silly season Norge på twitter: Jervs Ohi Omoijuanfo(tidl. LSK) har skrevet under for Stabæk. Holmlia-gutten går gratis fra Jerv og har signert en kontrakt fra 1 Jan 2015. RB skrev en sak om dette for noen dager siden. "Kan havne i Stabæk" sto det i overskriften. Putta 14 mål i år for Jerv. Jeg ser for meg at Jerv hadde ønsket at denne informasjonen hadde kommet ut etter sesongen. Endret 1. November 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Vet ikke om det er tatt opp før - men Stokkelien forsvant altså fra klubben 1.5mnd etter at Bob kom. Når Stokkelien gjorde retur i sommer, så velger han altså å gå til dumpekandidat start fremfor å ta en evt medalje med oss. I tillegg går/gikk han jo på tannlegehøyskolen i oslo, noe som må være ekstremt klønete å kombinere med spill i start. Havnet stokkelien skikkelig ute i kulden hos bob? Eller hadde han så stor tro på at han skulle berge start alene fra nedrykket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 971 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Hepp, Vet vi om Stabæk var interessert da? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Såvidt jeg forstår ble Stokkelien vurdert som ikke god nok. Det kan være verdt å minne om at gårsdagens scoring var hans første i Tippeligaen siden 15. juli 2012. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 605 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Og at da Stokkelien gikk til start var det en kar ved navn Diomande som gjorde det relativt vanskelig å få spilletid som spiss i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Såvidt jeg forstår ble Stokkelien vurdert som ikke god nok. Det kan være verdt å minne om at gårsdagens scoring var hans første i Tippeligaen siden 15. juli 2012. Snodig at han ikke ble vurdert god nok når han putta 17 mål sesongen før. Joda, men så spiller han på et rimelig tannløst lag også. Og at da Stokkelien gikk til start var det en kar ved navn Diomande som gjorde det relativt vanskelig å få spilletid som spiss i Stabæk. Det var jo allerede mye rykter rundt Dio på den tiden, en back-up kunne vært greit. Jeg sier ikke at det var ett feilskjær av klubben, og det er mye mulig at han ikke var ønsket. Jeg bare stusset litt over hele opplegget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Tror nok det Stokk leverte for oss i 2013 (han scorte 1 mål i 2012!), og Start i 2009 særlig, var toppnivået av det han har inne. 8 mål på 38 kamper på nest høyeste nivå i USA er ikke spesielt bra. Han kunne sikkert vært en OK nødløsning nå i høst, men ville uansett blitt benkesliter på det fantastiske 2016-laget med 2-3 spisser fra øverste hylle. Bedre om han får en kanonsesong i OBOS hvor han skyter Start tilbake til TL og får dra til en bedre klubb i opptur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Jerv trenger vel ny spiss etter at de har slått Start i kvalikk'en. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 2. November 2015 Del Skrevet 2. November 2015 Jeg har aldri blitt helt klok på hva som er den naturlige posisjonen til Ohi. Noen som har sett han nok til å gjøre seg opp en mening om hvor på banen han passer best? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 971 Del Skrevet 3. November 2015 Del Skrevet 3. November 2015 Hepp, Han er et uromoment, bevegelig og sterk kanskje ikke helt ulik Dio. Det sies også at han er en riktig trivelig gutt. Jeg ville brukt ham som spiss. @ringo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 3. November 2015 Del Skrevet 3. November 2015 – Som fotballspiller ønsker man jo hele tiden å spille på høyest mulig nivå, men rykker vi opp er det en annen sak. Men jeg har fått et tilbud fra Stabæk, og jeg føler det er det riktige steget å ta. Jeg har pratet mye med agenten min, og jeg tror det blir bra å spille så nærme Oslo hvor jeg kommer fra, sier Ohi Omoijuanfo til Grimstad Adressetidende tirsdag. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 3. November 2015 (endret) Del Skrevet 3. November 2015 (endret) Her er en liten video på Ohi fra tiden i LSK spennende spiller med fart, fysikk og teknikk! Jobber både offensist og defensift! Har også funnet ut hvor målet står denne sesongen. Her er bare noe å se på for en skuelysten:) Endret 3. November 2015 av tobb 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 3. November 2015 (endret) Del Skrevet 3. November 2015 (endret) Her er en liten video på Ohi fra tiden i LSK spennende spiller med fart, fysikk og teknikk! Jobber både offensist og defensift! Har også funnet ut hvor målet står denne sesongen. Her er bare noe å se på for en skuelysten:) Mye spennende takter der. Ser ut som en klassisk spiller som Bob kunne fått ut i full blomst. Lette litt i LSK tråden, dette er fra 22.2.15: (Morsomt om det skulle ende opp og bli omvendt ) Har en viss forståelse for at Ohi kan forsvinne, men sitter med en litt vond følelse rundt det. Han har vel aldri blomstret i de kampene han har spilt, men han har heller ikke blitt rendyrket i en rolle, og aldri spilt fast. jeg tror det sitter ett stort, uforløst potensiale, i denne gutten! Pellegrino vil jeg også beholde, men har en større forståelse om han går til en annen klubb. Stabæk har vel siklet på han noen år, men Bærum selger vel nødig til naboen.. Kanskje han havner hos de blå og svarte nå.. Endret 3. November 2015 av mariusn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 WestAfricanFootball @WA_Foot 3h3 hours ago Apparently, @Stabaek is considering Ivorian wonderboy Baba Lamine Traoré (b. 16.05.1998). Traoré scored 7 goals for #AFAD during 2014-2015 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 WestAfricanFootball @WA_Foot 3h3 hours ago Apparently, @Stabaek is considering Ivorian wonderboy Baba Lamine Traoré (b. 16.05.1998). Traoré scored 7 goals for #AFAD during 2014-2015 Må vel fylle 18 år før vi kan hente eventuelt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 WestAfricanFootball @WA_Foot 3h3 hours ago Apparently, @Stabaek is considering Ivorian wonderboy Baba Lamine Traoré (b. 16.05.1998). Traoré scored 7 goals for #AFAD during 2014-2015 Må vel fylle 18 år før vi kan hente eventuelt Kan sikkert inngå en lik avtale som ved overgangene til Boli og Kassi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 WestAfricanFootball @WA_Foot 3h3 hours ago Apparently, @Stabaek is considering Ivorian wonderboy Baba Lamine Traoré (b. 16.05.1998). Traoré scored 7 goals for #AFAD during 2014-2015 Trent med jr laget og A-laget i sommer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Så du noen treninger? I så fall; hva slags inntrykk fikk du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Er han virkelig en wonderboy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Scoutet av vår mann i Afrika, Pål Berg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. November 2015 Del Skrevet 4. November 2015 Vidar Nisja er bekreftet ferdig i Viking. Mener hanner ekstremt undervurdert og hadde vært en fin tilvekst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå