blaasoldat 8 475 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Når stenger vinduet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 31 om jeg ikke tar helt feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 En annen viktig frist er 11. mars. Det vi lærte av Mandés status som egenutviklet er at antall hele sesonger i Norge kan være viktig. For at nye 18-åringer skal kunne bli egenutviklet trenger vi dem derfor før sesongstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 1. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2016 (endret) En annen viktig frist er 11. mars. Det vi lærte av Mandés status som egenutviklet er at antall hele sesonger i Norge kan være viktig. For at nye 18-åringer skal kunne bli egenutviklet trenger vi dem derfor før sesongstart. HVIS det kommer nye spillere innen 11. mars håper jeg ikke det er flere tenåringer utenfra! Da bruker vi heller akademispillere. Det vi trenger nå er to-tre nye med pondus og erfaring, som kan veilede og guide de tenåringene vi allerede har både på trening og kamp! Endret 1. Mars 2016 av guttensindet 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 1. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2016 (endret) http://touch.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/landslagsspiller-fra-senegal-til-stabak/s/5-55-276589 Venter fortsatt på svar fra spissens klubb! Landslagspiller fra Senegal DM skal på prøvespill, det må vel si at det er en utlending på vei ut... Endret 1. Mars 2016 av blaasoldat 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Har vi ikke to ledige plasser på kvoten? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Denne karen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Endelig en midtbane spiller!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Wow .... Looks good! Ser ut som en klassespiller etter YouTube klippet å dømme. God ballvinner. Ikke bare ballsikkert, men konstruktiv framover med ball. Ser til og med ut til at han har målteft. Blir det ingen Cole iår så er dette en no brainer ... Men vi trenger fortsatt en spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Forresten lillebror til Makhtar Thioune. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Vært på prøvespill i RBK og Mjøndalen(!) uten å få kontrakt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Vært på prøvespill i RBK og Mjøndalen(!) uten å få kontrakt.. 2 år siden han var på besøk hos Rosenborg, kan ha utviklet seg mye etter det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Hvis denne senegaleseren er god, tror jeg ikke det er noen dum idé. Er bare litt redd for at han er litt av den samme typen som Issah, og hvis Cole drar/forblir skadet, kan det bli litt for monotont på midten. Men, vi må jo gi gutten en sjans, gleder meg til kamp på lørdag. Men, we need a spiss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Etter å ha lest IAOs uttalelser i Budstikka i dag må jeg si jeg blir litt skuffet om vi ender opp med Derek Cornelius som spiss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Etter å ha lest IAOs uttalelser i Budstikka i dag må jeg si jeg blir litt skuffet om vi ender opp med Derek Cornelius som spiss...Tenk om du hadde lagt med en link ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Etter å ha lest IAOs uttalelser i Budstikka i dag må jeg si jeg blir litt skuffet om vi ender opp med Derek Cornelius som spiss...Tenk om du hadde lagt med en link Canadieren Derek Cornelius trente med Stabæk i Marbella. Han ble sendt hjem til Tyskland med beskjed om at Stabæk trengte noen dager på å konkludere. Ifølge Olsen har de ikke tatt en endelig avgjørelse ennå. - Men det ligger i i kortene at hvis vi hadde ment at han er "WOW", så hadde vi jo tatt ham allerede. http://www.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/landslagsspiller-fra-senegal-til-stabak/s/5-55-276589 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mars 2016 Etter å ha lest IAOs uttalelser i Budstikka i dag må jeg si jeg blir litt skuffet om vi ender opp med Derek Cornelius som spiss... På et seminar jeg deltok på med noen Stabæk-folk i kveld, følte IA seg trygg på at vi signerer èn av de to spissene vi jakter på. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 1. Mars 2016 Del Skrevet 1. Mars 2016 Etter å ha lest IAOs uttalelser i Budstikka i dag må jeg si jeg blir litt skuffet om vi ender opp med Derek Cornelius som spiss...Tenk om du hadde lagt med en link Hehe, sorry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Faretruende stille her ... Burde yrt av liv her nå, med IA på vei til Gardermoen mens det foregår konkurranse på Instagram (eller hvilket sosialt media de nå bruker) om hvem den nye spissen er. Men vi har jo god tid ennå. Var det slik at Dio debuterte i åpningskampen mot FKH ifjor eller hadde en treningskamp eller to i bena først? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Faretruende stille her ... Burde yrt av liv her nå, med IA på vei til Gardermoen mens det foregår konkurranse på Instagram (eller hvilket sosialt media de nå bruker) om hvem den nye spissen er. Men vi har jo god tid ennå. Var det slik at Dio debuterte i åpningskampen mot FKH ifjor eller hadde en treningskamp eller to i bena først? Haha, nå lette jeg raskt igjennom alle mediene Stabæk er på, trodde iao var på vei til OSL.. Men enig, nå MÅ det faktisk skje noe.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mars 2016 Faretruende stille her ... Burde yrt av liv her nå, med IA på vei til Gardermoen mens det foregår konkurranse på Instagram (eller hvilket sosialt media de nå bruker) om hvem den nye spissen er. Men vi har jo god tid ennå. Var det slik at Dio debuterte i åpningskampen mot FKH ifjor eller hadde en treningskamp eller to i bena først? Se ikke bort i fra at ny spiss blir offentligjort på klubbens kickoff på Onkel Blaa lørdag kveld. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Nå ble sikkert ingen nysgjerrige Slum:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Så lenge det er lys på brakka, er det håp. (og det var lys på brakka nå nettopp, for å komme pessimistene i forkjøpet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2016 (endret) Nå ble sikkert ingen nysgjerrige Slum:) Det var ikke annet enn at IA sa at Onkel Blaa på lørdag ville vært en god anledning å presentere ny spiller. Endret 2. Mars 2016 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Pleier ihvertfall være noen rykter på denne tiden av året, nå er det skummelt stille også der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Faretruende stille her ... Burde yrt av liv her nå, med IA på vei til Gardermoen mens det foregår konkurranse på Instagram (eller hvilket sosialt media de nå bruker) om hvem den nye spissen er. Men vi har jo god tid ennå. Var det slik at Dio debuterte i åpningskampen mot FKH ifjor eller hadde en treningskamp eller to i bena først? Både Diomande og El Ghanassy ble signert ca én uke før seriestart, og rakk én treningskamp før seriestart, mot Mjøndalen (!). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Faretruende stille her ... Burde yrt av liv her nå, med IA på vei til Gardermoen mens det foregår konkurranse på Instagram (eller hvilket sosialt media de nå bruker) om hvem den nye spissen er. Men vi har jo god tid ennå. Var det slik at Dio debuterte i åpningskampen mot FKH ifjor eller hadde en treningskamp eller to i bena først? Både Diomande og El Ghanassy ble signert ca én uke før seriestart, og rakk én treningskamp før seriestart, mot Mjøndalen (!). Takk *sjelefred : )* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 3. Mars 2016 Del Skrevet 3. Mars 2016 Så lenge det er lys på brakka, er det håp. (og det var lys på brakka nå nettopp, for å komme pessimistene i forkjøpet)Det er vel tidsinnstilte lamper på brakka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 3. Mars 2016 Del Skrevet 3. Mars 2016 Så lenge det er lys på brakka, er det håp. (og det var lys på brakka nå nettopp, for å komme pessimistene i forkjøpet)Det er vel tidsinnstilte lamper på brakka?Og så sier vi takk til pessimisten. ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Mars 2016 Del Skrevet 3. Mars 2016 Så lenge det er lys på brakka, er det håp. (og det var lys på brakka nå nettopp, for å komme pessimistene i forkjøpet)Det er vel tidsinnstilte lamper på brakka?Og så sier vi takk til pessimisten. ;-) Det kan hende Torres egentlig mener lamper med sensor som reagerer på bevegelse? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå