Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Østvold kan vel fort få sin Tippeligadebut idag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Altså. Hvis han ikke er noe dårligere enn "de andre a-lags spillerne" så rangerer du han altså som vår beste spiller, evt like god som de beste? Når det gjelder innhopp som ving hadde vel Haugstad betydelig flere, og hvor mange unge reserver kan vi satse på samtidig? At Eghan ikke var det de trodde da de signerte han får være en annen sak. Ingen andre enn du som nevner ham opp mot de beste på a-laget, noe han selvfølgelig ikke er (ennå) ;-) Enig i at vi ikke kan satse på alle ungdommer samtidig og jeg.. Lykke til med kampen ikveld Odd!! Endret 1. Mai 2016 av Tigs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Sorry, da misforsto jeg hva du mente med at han ikke er dårligere enn de andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 4. Mai 2016 Del Skrevet 4. Mai 2016 Liban Abdi Kan vel ikke være alt for dyr i drift? Han er free transfer og kan signere utenom vinduet! Tror han kan være en tilvekst i angrepet vårt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 5. Mai 2016 Del Skrevet 5. Mai 2016 Kunne Fellah vært noe for oss? Er det i det hele tatt realistisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. Mai 2016 Del Skrevet 5. Mai 2016 Kunne Fellah vært noe for oss? Er det i det hele tatt realistisk? Det kunne det nok, men han blir vel for dyr, selv som Bosman-spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 5. Mai 2016 Del Skrevet 5. Mai 2016 Det er det jeg er usikker på, ja. Som spiller har han mye å tilføre oss, men han blir nok for dyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 5. Mai 2016 Del Skrevet 5. Mai 2016 Det er det jeg er usikker på, ja. Som spiller har han mye å tilføre oss, men han blir nok for dyr. Enig i at vi trenger spillertypen - det er jo i hvert fall verdt et forsøk. Hvis han kunne tenke seg hjem til Oslo-området, og VIF ikke vil ha ham så er det vel bare LSK, Strømsgodset og oss igjen av åpenbare alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. Mai 2016 Del Skrevet 5. Mai 2016 Han svensk-chilenske fyren på Brattvåg virket jo spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 VG melder at Johan Andersson er på vei tilbake! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 I så fall velkommen hjem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Match made in heaven ... Vi trenger hans rutine, herlige dype løp og målteft, og for han må det være godt å komme tilbake til noen som vet hvordan det er å være målskive for TV 2s tendensiøse, lettvinte form for "journalisme" 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Tror vi skal være tålmodige i såfall. De spillerne vi har må nok gjøre jobben selv. http://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/andersson-kan-bli-stabaeks-redningsmann/a/23677399/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mai 2016 Fantastisk gest av klubben uansett! God PR også 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Johan, du hadde en helt fantastisk 2008-sesong, og var tidvis veldig god i sesongene som fulgte, men at du både skal 1. komme tilbake til Stabæk OG 2. komme tilbake i god gammel form OG 3. løfte laget offensivt ..det tror jeg først når jeg ser det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Herlig mål av Andersson ca 02:20 ut i sangen. Skårer til han faller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 9. Mai 2016 Del Skrevet 9. Mai 2016 Noen som vet hvordan situasjonen til Hauger er i Sverige? Noe vi kunne hentet til sommeren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 9. Mai 2016 Del Skrevet 9. Mai 2016 Er Hauger god nok lenger...? Litt skeptisk til gamle helter som , bevare meg vel, har vært strålende for Stabæk som unge, fremad stormende, sultne spillere. Litt annet utgangspunkt og motivasjon kanskje når man runder 30... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2016 (endret) Med mindre det har skjedd noe helt spesielt med Henning, er jeg overbevist om at han fortsatt er god nok for oss. For gammel er han helt klart heller ikke (han fyller vel 30 i sommer?). Jeg tviler kanskje at vi er gode nok for ham(?), men en Henning i form hadde helt klart gjort jobben enklere for Morten & Co bak der. Endret 9. Mai 2016 av geirti 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 10. Mai 2016 Del Skrevet 10. Mai 2016 Han har i hvert fall fått spille minimalt for Elfsborg så langt i år, så kanskje dette er tidspunktet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 10. Mai 2016 Del Skrevet 10. Mai 2016 Er Hauger god nok lenger...? Litt skeptisk til gamle helter som , bevare meg vel, har vært strålende for Stabæk som unge, fremad stormende, sultne spillere. Litt annet utgangspunkt og motivasjon kanskje når man runder 30... Morten holdt vel nivået når han kom tilbake, så det burde vel ikke by på problemer. Enig med geirti, spørs om STB er det han ønsker nå. Kan være han håper på et par, tre år til i utlendighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 10. Mai 2016 Del Skrevet 10. Mai 2016 Tja. Fra det jeg ser spilte han 90 min i de fire første kampene, skadet i femte, og på benken de tre siste. Så minimalt er det vel ikke. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 10. Mai 2016 Del Skrevet 10. Mai 2016 Sorry, har bare sjekket oppstillingen i de fire siste, tydeligvis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. Mai 2016 Del Skrevet 10. Mai 2016 Husker Bohinen jobbet med å få han til klubben i 2007; http://www.sporten.com/nyhet/huseklepp-vurderer-brann-exit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. Mai 2016 Del Skrevet 10. Mai 2016 31 år, inn og ut av laget, scorer sjelden, fantastisk i medgang og elendig i motgang, vant med feit lønningspose...skal vi gjette på at han havner i Enga? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2016 (endret) Han signerte vel faktisk en avtale med oss, under forusetning at Brann ville slippe ham i sommerviinduet (han hadde vel under 6 mnd igjen av kontakten og slet benken). Men så ombestemte Brann seg, og ga benkesliteren et tilbud på over 3 millioner i årslønn. Så vidt jeg husker ble han med det lønnsledende i Brann - muligens med unntak av Martin, da. Ellers enig med kkh, denna fyren er ikke noe å ha. La oss håpe han blir fast på førstelaget til Rosenborg. Endret 10. Mai 2016 av geirti 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2016 Stabæk og en klubb i dansk superliga i samtaler med Mohammed Fellah i flg Twitter. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 11. Mai 2016 Del Skrevet 11. Mai 2016 Hent Pontus Engblom fra Sandnes Ulf. Øser inn mål. 6 på 7 kamper i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 12. Mai 2016 Del Skrevet 12. Mai 2016 Emil Dahle står fortsatt oppført som Stabæk spiller hos NFF, er administrasjonen sløve eller er han bare utlånt til Hamkam ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. Mai 2016 Del Skrevet 12. Mai 2016 Hent Pontus Engblom fra Sandnes Ulf. Øser inn mål. 6 på 7 kamper i år. Siden han er svensk må vi vel i så fall først bli kvitt noe stallfyll med utenlandsk aksent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå