StabækMykle 1 442 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Og kampene skal vinnes ved at den elektriske, sydlandske stemningen på Nadderud skremmer vannet av motstanderne da eller? Uansett er det nok bortkastet tid å diskutere dette. Alan vet hvor fattige Stabæk er, og IAO vet hvor griske Alan og agenten hans er. Jeg betaler gjerne noen kroner for å se Alan i blaa drakt igjen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Selvfølgelig har nivået hans noe med saken å gjøre.. I fotballsammenheng er han gammel og avdanket... At Martin Andresen signerte gjorde ikke at folk stormet til Nadderud, men han er da en spiller ALLE i Bærum vet hvem er?Vet ikke om jeg gidder å diskutere med deg hvis du sammenligner Alanzinho med Martin Andresen.MA har nesten dobbelt så mange minutter i drakta som Alan, da... Mye større helt enn Alan, i mine øyne Er ikke sikker på om jeg synes Martin var så stor helt. Han forsvant jo da det ble tøft, mens Alanzinho forsvant mens vi var på topp. Dog Martin ga oss penger i kassen, mens Alanzinho forsåvidt også gjorde det, men hadde kanskje gitt mer om han hadde blitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Martin signerte ny kontrakt for at vi skulle få noe for han da vi trengte det. Med over 150 kamper i Stabæktrøya og med det i bakhodet, mener jeg at han absolutt er en helt. Mye større enn Alan også, som forsvant da han luktet penger, selvom Alan hadde fler finter på lur enn MA hadde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Alan er kun en liten parantes sammenlignet med Martin Andresen. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Jeg tror Alanzinho kunne fylt Nadderud - i to-tre kamper, før magien ble borte. Uansett er vel ikke den signeringen særlig realistisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Jeg er blant dem som mener det var en skandale at Alan ble kastet inn i HoF, men jeg må likevel innrømme at Alan hadde sørget for at det hadde blitt utsolgt på Nadderud - det er jo ikke akkurat mange plasser (4700?). Samtidig må vi vel alle innrømme at dette er en høyst hypotetisk diskusjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2016 (endret) Jeg foreslår at vi ser fremover og ikke bakover når nye spiller skal hentes. Nå er det ny generasjon på gang både supportere og spillere så la oss kollektivt se om vi kan finne noen nye Martiner eller Allaner eller Danieller. Endret 23. Juli 2016 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2016 (endret) Skulle ønske Stabæks utfordringer var av en slik art at det kunne løses med å hente inn en Alan ... Jeg tror det skal mer til en en Alan for å fylle opp Nadderud mot FKH 7. august. Når det er sagt så hadde det vært hyggelig med et gjensyn av noen av gullgutta; sportslig så er det kanskje krokodillen Somen jeg savner mest. Ser han spiller i Austria Salzburg for tiden. Noen som har fått med seg hvordan han gjør det? Endret 23. Juli 2016 av Offside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Skulle ønske Stabæks utfordringer var av en slik art at det kunne løses med å hente inn en Alan ... Jeg tror det skal mer til en en Alan for å fylle opp Nadderud mot FKH 7. august. Når det er sagt så hadde det vært hyggelig med et gjensyn av noen av gullgutta; sportslig så er det kanskje krokodillen Somen jeg savner mest. Ser han spiller i Austria Salzburg for tiden. Noen som har fått med seg hvordan han gjør det? Klubbløs nå, så vidt jeg kan se. Han var med på å rykke ned til nivå tre i våres. For øvrig er det vel en no-brainer at Alan ville vært kraftig bidragsyter til å få "forrige generasjon" tilbake på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Alan til Stabæk igjen? Trodde den ballen ble lagt død for X antall år siden. Forøvrig, det var en dialog for mange år siden, men når heller ikke FCK var i nærheten av å kunne matche han på lønn så kan dere selv regne ut hvor sannsynlig det er med en retur til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Om Alan fortsatt synes det er gøy med fotball, måtte det vel være ønsket om å gi noe tilbake som gjør at han kunne avsluttet karrieren i Stabæk, han kan vel takke Stabæk i så måte for at han har sikret seg og familien økonomisk ved å gjøre det han liker best... Når vi snakker gamle helter..., Når er det Henning skal komme tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Skulle ønske Stabæks utfordringer var av en slik art at det kunne løses med å hente inn en Alan ... Jeg tror det skal mer til en en Alan for å fylle opp Nadderud mot FKH 7. august. Når det er sagt så hadde det vært hyggelig med et gjensyn av noen av gullgutta; sportslig så er det kanskje krokodillen Somen jeg savner mest. Ser han spiller i Austria Salzburg for tiden. Noen som har fått med seg hvordan han gjør det? Klubbløs nå, så vidt jeg kan se. Han var med på å rykke ned til nivå tre i våres. For øvrig er det vel en no-brainer at Alan ville vært kraftig bidragsyter til å få "forrige generasjon" tilbake på stadion. Somen skal spille for UFC Markt Allhau denne sesongen. Spiller i Landesliga Burgenland. Det er fjerde nivå i Østerrike, så tyder vel ikke på at han er den som kan tilføre oss så mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Om Alan fortsatt synes det er gøy med fotball, måtte det vel være ønsket om å gi noe tilbake som gjør at han kunne avsluttet karrieren i Stabæk, han kan vel takke Stabæk i så måte for at han har sikret seg og familien økonomisk ved å gjøre det han liker best... Når vi snakker gamle helter..., Når er det Henning skal komme tilbake? Skulle gjerne sett Henning tilbake i blaatt, men tror han har kontrakt ut 2019 for Elfsborg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Skulle ønske Stabæks utfordringer var av en slik art at det kunne løses med å hente inn en Alan ... Jeg tror det skal mer til en en Alan for å fylle opp Nadderud mot FKH 7. august. Når det er sagt så hadde det vært hyggelig med et gjensyn av noen av gullgutta; sportslig så er det kanskje krokodillen Somen jeg savner mest. Ser han spiller i Austria Salzburg for tiden. Noen som har fått med seg hvordan han gjør det?Klubbløs nå, så vidt jeg kan se. Han var med på å rykke ned til nivå tre i våres. For øvrig er det vel en no-brainer at Alan ville vært kraftig bidragsyter til å få "forrige generasjon" tilbake på stadion. Somen skal spille for UFC Markt Allhau denne sesongen. Spiller i Landesliga Burgenland. Det er fjerde nivå i Østerrike, så tyder vel ikke på at han er den som kan tilføre oss så mye. Takk for orienteringen ... Da var den ballen lagt død Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 23. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2016 (endret) Var inne på transfermarkt og så på alan, står som klubbløs og verdt 225k pund, av nyskjerrighet gikk jeg inn på Stabæk og så på hvilken spiller som er i den prisklassen, eneste er Johan Andersson, har han signert siden han står i troppen til Stabæk? Isåfall foreslår jeg og bytte ut han med alan Endret 23. Juli 2016 av blaatthjerte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Var inne på transfermarkt og så på alan, står som klubbløs og verdt 225k pund, av nyskjerrighet gikk jeg inn på Stabæk og så på hvilken spiller som er i den prisklassen, eneste er Johan Andersson, har han signert siden han står i troppen til Stabæk? Isåfall foreslår jeg og bytte ut han med alan Jeg vet ikke om det er helt sånn det funker 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Hver gang jeg ser nye meldinger på Nye Spillere løper jeg med spenning inn å ser og blir like skuffet hver gang når diskusjonen går om gamle ekser. Det gjør sjelden den store susen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Var vel ikke helt seriøst ment, men har han signert iom at han står oppført i troppen? Var inne på transfermarkt og så på alan, står som klubbløs og verdt 225k pund, av nyskjerrighet gikk jeg inn på Stabæk og så på hvilken spiller som er i den prisklassen, eneste er Johan Andersson, har han signert siden han står i troppen til Stabæk? Isåfall foreslår jeg og bytte ut han med alan Jeg vet ikke om det er helt sånn det funker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Juli 2016 Del Skrevet 23. Juli 2016 Han står ikke oppført i troppen. Transfermarkt er ingen offisiell side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Nr14 er inne på noe her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Han står ikke oppført i troppen. Transfermarkt er ingen offisiell side. Han regnes vel som "Fri" spiller, og således har man vel ikke plass til han før kontrakten til Eghan går ut (31/7). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Oversikt over registrerte spillere (A, B, lokalt utviklet etc) finner du her : https://fiks.fotball.no/OpenReports/Spillertropp.aspx 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
redbulltore 55 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Eghan er ifølge transfermakt.com verdt 1,25 mill euro, kanskje forlenge kontrakten hans ut sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Hvorfor forlenge en låneavtale med en som sitter på benken og tar opp en "fri" plass? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Hvorfor forlenge en låneavtale med en som sitter på benken og tar opp en "fri" plass? Er jo noen av oss som håper han får spille litt mer etter hvert... Skandale at han ikke blir brukt mer 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Etter kampen mot Tromsø er det klart at vi trenger flere spillere. Gjerne en høyreback som er på Tippeliganivå er etter min mening høyeste prioritet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Hvorfor forlenge en låneavtale med en som sitter på benken og tar opp en "fri" plass? Er jo noen av oss som håper han får spille litt mer etter hvert... Skandale at han ikke blir brukt mer Hvorfor er det en skandale? Noen som har sett noe som ikke trenerne har sett? Personlig heller jeg mer til at det var feil å hente han i utgangspunktet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Hvorfor forlenge en låneavtale med en som sitter på benken og tar opp en "fri" plass?Er jo noen av oss som håper han får spille litt mer etter hvert... Skandale at han ikke blir brukt mer Hvorfor er det en skandale? Noen som har sett noe som ikke trenerne har sett? Personlig heller jeg mer til at det var feil å hente han i utgangspunktet. Av de treningene jeg har sett så viser han nærteknikk kun Nije i stallen er i nærheten av å ha. I ett par av treningskampene før sesongen var han også meget god. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Hvorfor forlenge en låneavtale med en som sitter på benken og tar opp en "fri" plass?Er jo noen av oss som håper han får spille litt mer etter hvert... Skandale at han ikke blir brukt mer Hvorfor er det en skandale? Noen som har sett noe som ikke trenerne har sett? Personlig heller jeg mer til at det var feil å hente han i utgangspunktet. Fordi han har vært superfrisk hver gang han har blitt satt innpå, pluss det Mortimer skrev? Hadde resten av midtbanespillerne blomstret over av kreativitet og innsats så hadde saken vært en annen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Ok. Innhopp i fire kamper, og 55 minutters spilletid. Jeg har ikke blitt veldig imponert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå