ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 I tospann med en annen spiss som utfyller han, så har jeg stor tro på Ohi. Men vi kan absolutt ikke bruke han som alenespiss, det gjelder forsåvidt alle spissene våre. Hvis vi kjører videre 4-2-3-1 i år, med mindre det kommer inn en target man helt på slutten nå, så blir jeg mildt sjokkert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 I tospann med en annen spiss som utfyller han, så har jeg stor tro på Ohi. Men vi kan absolutt ikke bruke han som alenespiss, det gjelder forsåvidt alle spissene våre. Hvis vi kjører videre 4-2-3-1 i år, med mindre det kommer inn en target man helt på slutten nå, så blir jeg mildt sjokkert. Hvorfor tror du vi har henta Mauritz-Hansen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 I tospann med en annen spiss som utfyller han, så har jeg stor tro på Ohi. Men vi kan absolutt ikke bruke han som alenespiss, det gjelder forsåvidt alle spissene våre. Hvis vi kjører videre 4-2-3-1 i år, med mindre det kommer inn en target man helt på slutten nå, så blir jeg mildt sjokkert. Da tror jeg du bør forvente å bli sjokkert. Selv med Maurtiz-Hansen og Ohi på banen samtidig så har vi spilt 4-2-3-1. Riktignok så tilbyr Mauritz-Hansen noe mer støtte til Ohi på topp enn f.eks Luc eller Vetlesen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 Var det ikke snakk i vinter om at vi skulle spille 4-3-3 eller 4-4-2 i år? Og likevel går vi tilbake til samme formasjon som ikke fungerte i fjor... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 Bare så det er klart når kan slutte å bite negler her: det er midnatt til 1. april overgangsvinduet til eliteserien stenger, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 I tospann med en annen spiss som utfyller han, så har jeg stor tro på Ohi. Men vi kan absolutt ikke bruke han som alenespiss, det gjelder forsåvidt alle spissene våre. Hvis vi kjører videre 4-2-3-1 i år, med mindre det kommer inn en target man helt på slutten nå, så blir jeg mildt sjokkert. Da tror jeg du bør forvente å bli sjokkert. Selv med Maurtiz-Hansen og Ohi på banen samtidig så har vi spilt 4-2-3-1. Riktignok så tilbyr Mauritz-Hansen noe mer støtte til Ohi på topp enn f.eks Luc eller Vetlesen Jeg veit, men det er jo lov å håpe... Hvis det viser seg å funke like dårlig som i fjor så håper jeg trenerteamet har ydmykhet til å justere kjapt. (Og det er jeg overbevist om at de har) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 25. Mars 2017 Del Skrevet 25. Mars 2017 I tospann med en annen spiss som utfyller han, så har jeg stor tro på Ohi. Men vi kan absolutt ikke bruke han som alenespiss, det gjelder forsåvidt alle spissene våre. Hvis vi kjører videre 4-2-3-1 i år, med mindre det kommer inn en target man helt på slutten nå, så blir jeg mildt sjokkert. Hvorfor tror du vi har henta Mauritz-Hansen? Ja, men litt tidlig å forvente at han blir en ny Dio? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas-21 1 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå?Ja, en som heter Jude eller noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå?Ja, en som heter Jude eller noe... Jude Nworun, han har spilt i Danmark tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas-21 1 Del Skrevet 27. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2017 (endret) Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå?Ja, en som heter Jude eller noe... Jude Nworun, han har spilt i Danmark tidligere Spiller han på søndag? Endret 27. Mars 2017 av Thomas-21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Hey Jude, please don't be bad... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Det er vel han kameraten her det er snakk om: http://www.transfermarkt.co.uk/jude-nworuh/profil/spieler/68826 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå?Ja, en som heter Jude eller noe...Jude Nworun, han har spilt i Danmark tidligere Spiller han på søndag? Om han skal spille på søndag må vi signere han først. Men han fikk ett innhopp mot MIF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas-21 1 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå?Ja, en som heter Jude eller noe...Jude Nworun, han har spilt i Danmark tidligere Spiller han på søndag? Om han skal spille på søndag må vi signere han først. Men han fikk ett innhopp mot MIF Var han god da han spilte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Overgangsvinduet stenger på fredag 31.Mars? Blir spennende å se om IA trekker noe bra opp av hatten. Ohi har hvertfall lagt ned en sterk søknad om at du skal være en jævlig god spiss for å skyve han ut av laget nå. Han prøvespilleren som spilte litt i går virket som en høyrekant? Har vi noen på prøvespill nå?Ja, en som heter Jude eller noe...Jude Nworun, han har spilt i Danmark tidligere Spiller han på søndag?Om han skal spille på søndag må vi signere han først.Men han fikk ett innhopp mot MIF Var han god da han spilte? Jeg så ikke hans innhopp, men om du leser i treningskamp tråden (http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=7454&page=25&do=findComment&comment=385389) så får du svar på ditt spørsmål! Siste innleggene der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 14 mål på 96 kamper i superligaen. Ikke veldig bra om han har spilt spiss. Helt greit hvis han er ving Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Jeg så Jude i akjson i andre omgang mot Mjøndalen i går. Han virker som en god, teknisk og kreativ spiller, og gjorde en god jobb på kanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Han så litt pinglete ut for min smak. Mjøndalen spilte overraskende lite fysisk i går, men han spratt unna som en juniorspiller et par ganger han ble utsatt for litt muskler. Sats heller pengene på en lang kontrakt Hugo ikke kan si nei til ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 27. Mars 2017 Del Skrevet 27. Mars 2017 Han er ikke noen luftens baron heller med sine 1,70. Men virket som om han hadde et godt touch og et fint rykk. Trenger nok litt tid på å finne seg til rette, om vi bestemmer oss for å signere han. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 28. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2017 (endret) feilpost Endret 28. Mars 2017 av odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Fejzullahu hadde vært optimalt I den grad han noengang har vært aktuell kan han nå avskrives. Signert for Særp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Var Erton spissen IA har jaget i et par år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Fejzullahu hadde vært optimalt I den grad han noengang har vært aktuell kan han nå avskrives. Signert for Særp Høres absolutt ut som en vi burde hatt i kikkerten... (Kunne fort blitt en ny "Nannskog-historie"). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Med den økonomien vi har nå så kunne stb aldri ha hentet Nannskog. Står og faller på hva vi kan gi i lønn dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Vet at iao kan trylle. Men skulle gjerne sett en spiss signering veldig snart. Må jo være bedre og ha en ren spiss som er helt Ok enn å ikke ha i det heletatt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Han er ikke noen luftens baron heller med sine 1,70. Men virket som om han hadde et godt touch og et fint rykk. Trenger nok litt tid på å finne seg til rette, om vi bestemmer oss for å signere han. Jeg syntes Jude var lovende - god på plassering og greidde å få med seg ballen i vanskelige posisjoner. Forlot Danmark for å spille på øverste nivå i Israel. Alle spillere behøver ikke være tunge og store for å være gode. Lionel Messi er 169 og veier 67 kilo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Fejzullahu hadde vært optimalt I den grad han noengang har vært aktuell kan han nå avskrives. Signert for Særp FAEN! Han var den spissen jeg virkelig hadde ønsket vi hadde hatt mulighet til å hente. Men med økonomi som et OBOS lag så får vi vel spillere deretter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Han er ikke noen luftens baron heller med sine 1,70. Men virket som om han hadde et godt touch og et fint rykk. Trenger nok litt tid på å finne seg til rette, om vi bestemmer oss for å signere han. Jeg syntes Jude var lovende - god på plassering og greidde å få med seg ballen i vanskelige posisjoner. Forlot Danmark for å spille på øverste nivå i Israel. Alle spillere behøver ikke være tunge og store for å være gode. Lionel Messi er 169 og veier 67 kilo. Spillerne kan gjerne være små, men da må de ha fart og teknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå