smart 2 085 Del Skrevet 2. Juni 2017 Del Skrevet 2. Juni 2017 Hepp, Han er et uromoment, bevegelig og sterk kanskje ikke helt ulik Dio. Det sies også at han er en riktig trivelig gutt. Jeg ville brukt ham som spiss. @ringo Just sayin'...Og vi prater om?Ser den var litt uklar, ja. Det var et spørsmål om hva man anså var posisjonen til Ohi, og syns @ringo traff ganske spot on. Meget spot OK fra @ringo, og det er ikke første gang, ei heller siste. Når vi snakker om nye spillere har jeg nevnt Forren før, og jeg nevner han igjen da vi trenger en stopper mtp Messi sin alder, og lite bemanning! Hva med en utrent kar som trenger å få karrieren igang, mener å huske vi har hentet noen sånne før! Gutten er uønsket i både Molde og RBK (http://www.dagbladet.no/sport/trobbel-for-forren-solskjaer-smeller-dora-igjen/67649743) Sikkert alt for dyr i drift, men om han vil spille for knapper og glansbilder med mulighet for å bli solgt når han er tilbake på landslaget, da bør han vel vurdere det? Ganske rett om Skullerud også 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 2. Juni 2017 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2017 (endret) Skullerud er en fantastisk dårlig ansettelse, ikke bare er fyren en dårlig trener, men han representerer en helt annen fotball enn den Godset har brukt mange år på å etablere. Det er jernedødt! Egentlig handler treneransettelser om mer enn bare trenerens kvaliteter. Det skal passe med omgivelsene også. Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at Norling er en mye, mye, MYE, bedre trener enn Nilsen. Men sistnevnte passer åpenbart bedre for Brann. På samme måte føler jeg at vi har skutt gullfuglen med Toni! Endret 2. Juni 2017 av @ringo 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Spot on. Bortsett fra at Skullerud er en fantastisk ansettelse for alle norske klubber bortsett fra oss, da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Dette har jo ingenting med nye spillere inn til vår klubb, burde lage en egen tråd til overgangssnakk heller! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 8. Juni 2017 Del Skrevet 8. Juni 2017 Kjemper om nytt stortalent http://www.vg.no/a/24023782 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 8. Juni 2017 Del Skrevet 8. Juni 2017 Kult at vi er på ballen, men ifølge artikkelen kan det virke som vi er ute av karusellen? Han er sikkert god, men er ikke vits å bla opp for mye da vi allerede har drøssevis med spillere på u- landslagene som sikkert kommer til å bli gode for oss i fremtiden. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 8. Juni 2017 Del Skrevet 8. Juni 2017 Kjemper om nytt stortalent http://www.vg.no/a/24023782 Vi har ihvertfall oversikt over talenter i området og er aktivt ute å viser oss fram! Så er det dessverre dyrt å være fattig. Les. Sander Berge. Men så har vi Norges beste juniorer som kommer bak, så sikkert ikke helt krise om han går til noen andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 8. Juni 2017 Del Skrevet 8. Juni 2017 Uforstålig at Fagermo er intressert - han er da ikke fra Telemark? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 8. Juni 2017 Del Skrevet 8. Juni 2017 Uforstålig at Fagermo er intressert - han er da ikke fra Telemark? Alle er fra Telemark, eller har vært i Telemark eventuelt har hørt om / lest om Telemark hvis det passer for Fagermo! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. Juni 2017 Del Skrevet 8. Juni 2017 Står jo i artikkelen at han mener Odd unntaksvis kan hente talenter fra Vestfold. Og Canada. Og Senegal. Og... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 9. Juni 2017 Del Skrevet 9. Juni 2017 Han svenske som ble fristilt må jo være midt i blinken! God helg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 20. Juni 2017 Del Skrevet 20. Juni 2017 Vi trenger forsterkninger i forsvar. Hovland og Forren er tilgjengelige fortsatt! Kronerulling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 20. Juni 2017 Del Skrevet 20. Juni 2017 Glem Forren. Vil være veldig skeptisk til hva han kan finne på om han er villig til å spille for oss for en billig penge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juni 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juni 2017 Nei, Vi trenger forsterkninger på midtbanen, det er der de defensive probleme er. Brann fikk angripe rettvendt gang på gang, da blir det veldig vanskelige arbiedsforhold for back 4'eren. Ba er ikke god nok, Jonathan hadde en særdeles dårlig dag på jobben og vingene jobbet ikke godt nok hjemover. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 20. Juni 2017 Del Skrevet 20. Juni 2017 Oppfordring til alle foreldre i Bærum: få høyere unger! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 25. Juni 2017 (endret) Del Skrevet 25. Juni 2017 (endret) Deila varsler sommerrengjøring. Vi har jo god erfaring med å hente "vrakgods" fra Enga tidligere. Noen spesielle vi burde peilet oss innpå? http://m.nettavisen.no/sport/fotball/deila---vi-har-for-mange-spillere/3423352127.html Endret 25. Juni 2017 av Offside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2017 Deila varsler sommerrengjøring. Vi har jo god erfaring med å hente "vrakgods" fra Enga tidligere. Noen spesielle vi burde peilet oss innpå? http://m.nettavisen.no/sport/fotball/deila---vi-har-for-mange-spillere/3423352127.html Herman Stengel 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 25. Juni 2017 Del Skrevet 25. Juni 2017 Stengel har vært god det lille jeg har sett av han i år. Hvordan er keeperne til enga da? Sandberg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Juni 2017 Del Skrevet 25. Juni 2017 Sandberg er ikke noe å samle på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 30. Juni 2017 Del Skrevet 30. Juni 2017 Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 30. Juni 2017 Del Skrevet 30. Juni 2017 Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? Utifra mine FM erfaringer burde han være veldig spennende! Har i minst 3 spill på rad nå vært det største talentet blant bartfolket og hvert år hatt potensial til å bli en god Premier League spiller. Han spiller midtbane, offensivt på spillet, noe de pleier å ha god kontroll på. Som sagt er dette mine FM erfaringer, men det er iallefall en signering jeg hadde syntes var spennende! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 30. Juni 2017 Del Skrevet 30. Juni 2017 Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? Utifra mine FM erfaringer burde han være veldig spennende! Har i minst 3 spill på rad nå vært det største talentet blant bartfolket og hvert år hatt potensial til å bli en god Premier League spiller. Han spiller midtbane, offensivt på spillet, noe de pleier å ha god kontroll på. Som sagt er dette mine FM erfaringer, men det er iallefall en signering jeg hadde syntes var spennende! I tillegg er han vel tidenes yngste RBK debutant på A laget? Endelig noe vi kan signere på en langtidskontrakt og ikke korttids som vi så ofte gjør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 30. Juni 2017 Del Skrevet 30. Juni 2017 Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? Utifra mine FM erfaringer burde han være veldig spennende! Har i minst 3 spill på rad nå vært det største talentet blant bartfolket og hvert år hatt potensial til å bli en god Premier League spiller. Han spiller midtbane, offensivt på spillet, noe de pleier å ha god kontroll på. Som sagt er dette mine FM erfaringer, men det er iallefall en signering jeg hadde syntes var spennende! I tillegg er han vel tidenes yngste RBK debutant på A laget? Endelig noe vi kan signere på en langtidskontrakt og ikke korttids som vi så ofte gjør!Stemmer det, da han debuterte var han også tippeligaens yngste noensinne. Sliter derimot med å tro på at RBK er villige til å la han gå, han hadde noen problemer med hjertet etter sesongen ifjor, mulig at dette gjør at de ikke satser videre på han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 1. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2017 (endret) Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? Utifra mine FM erfaringer burde han være veldig spennende! Har i minst 3 spill på rad nå vært det største talentet blant bartfolket og hvert år hatt potensial til å bli en god Premier League spiller. Han spiller midtbane, offensivt på spillet, noe de pleier å ha god kontroll på. Som sagt er dette mine FM erfaringer, men det er iallefall en signering jeg hadde syntes var spennende! Sånn apropo FM så er han blitt nedjustert nå i det siste, så da er det vel noe som tyder på at han ikke satses på i like stor grad lenger. Endret 1. Juli 2017 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Juli 2017 Del Skrevet 1. Juli 2017 Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? Utifra mine FM erfaringer burde han være veldig spennende! Har i minst 3 spill på rad nå vært det største talentet blant bartfolket og hvert år hatt potensial til å bli en god Premier League spiller. Han spiller midtbane, offensivt på spillet, noe de pleier å ha god kontroll på. Som sagt er dette mine FM erfaringer, men det er iallefall en signering jeg hadde syntes var spennende! Sånn apropo FM så er han blitt nedjustert nå i det siste, så da er det vel noe som tyder på at han ikke satses på i like stor grad lenger. Høres ut som et Stabækprosjekt; http://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/rbk-talent-pa-vei-til-eliteserie-rival_fot_sto6237117/story.shtml 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Juli 2017 Del Skrevet 1. Juli 2017 Twitterrykter: Rbk's John Hou Sæther skal besøke Stabæk og Nadderud for å diskutere en eventuell overgang. Noen som vet hvordan type spiller han er? Utifra mine FM erfaringer burde han være veldig spennende! Har i minst 3 spill på rad nå vært det største talentet blant bartfolket og hvert år hatt potensial til å bli en god Premier League spiller. Han spiller midtbane, offensivt på spillet, noe de pleier å ha god kontroll på. Som sagt er dette mine FM erfaringer, men det er iallefall en signering jeg hadde syntes var spennende! Sånn apropo FM så er han blitt nedjustert nå i det siste, så da er det vel noe som tyder på at han ikke satses på i like stor grad lenger. Høres ut som et Stabækprosjekt; http://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/rbk-talent-pa-vei-til-eliteserie-rival_fot_sto6237117/story.shtml Ja snart blir vi Klinikk For Alle avdeling Bekkestua Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 1. Juli 2017 Del Skrevet 1. Juli 2017 Adressa skriver som om det er 100 % sikkert: http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Talent-forlater-Rosenborg--er-enig-med-ny-klubb-238166b.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. Juli 2017 Del Skrevet 1. Juli 2017 Ganske tilfredstillende å snappe opp et talent fra den kanten der, blir han god i tillegg er dette helt konge! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Han har fått de siste 2 sesongoppkjøringene spolert av skade/sykdom og har således ikke fått muligheten til å spille seg inn i kamptroppen. Var på utlån til Ranheim etter sommeren i fjor og gjorde sine saker bra. Beskrives som en slepen pasningsspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Han har fått de siste 2 sesongoppkjøringene spolert av skade/sykdom og har således ikke fått muligheten til å spille seg inn i kamptroppen. Var på utlån til Ranheim etter sommeren i fjor og gjorde sine saker bra. Beskrives som en slepen pasningsspiller.Han bør jo da være bedre/ha større potensiale enn våre egne i samme posisjon; Vetlesen, Bohinen, Børkeeiet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå