Offside 4 954 Del Skrevet 12. Mars 2018 Del Skrevet 12. Mars 2018 Hvis vi skal få inn en spiller til nå kunne det vært ett wildcard, typ Boli/Sæter ifjor. En spiller som sliter etter å ha vært skadet lenge eller fryst ut i en klubb over lengre tid, men som har et potensielt kjempetoppnivå inne hvis han bare får en måned eller to med trening med laget. Og da gjerne en defensiv midt, siden Ovenstad fort forsvinner i sommer. Og med den spillestilen han viste i går tar det vel ikke lange tiden før han må sone. Jmf. Demidov? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2018 (endret) Per nå har vi jo i grunn ganske god bredde ift ressursene våre - så snart alle er skadefrie og i kampform. Tipper vi er ferdighandla. edit: og jeg tipper det blir litt færre kort når vi ikke spiller på skøyteis. Endret 12. Mars 2018 av kkh94 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 15. Mars 2018 Del Skrevet 15. Mars 2018 Kunne Wæhler vært noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 15. Mars 2018 Del Skrevet 15. Mars 2018 Kunne Wæhler vært noe? Hanche, Demidov, Strømnes, Skogseid, Granli + unggutter. Vi trenger virkelig ikke Wæhler (eller noen annen ny stopper). 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 16. Mars 2018 Del Skrevet 16. Mars 2018 Kunne Wæhler vært noe? Hanche, Demidov, Strømnes, Skogseid, Granli + unggutter. Vi trenger virkelig ikke Wæhler (eller noen annen ny stopper). Ser for meg en 10-min-mann som stanger unna i forsvar når vi skal ri inn en ledelse, eller en ny Flem å sette på topp når vi jager scoringer på slutten av kampen. Men det er ikke helt Stabækstil da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 30. Mars 2018 Del Skrevet 30. Mars 2018 Nye spillere på side 2? Vinduet stenger 4 april, noen nye spillere på trening om dagen eller løse rykter om spillere på vei inn? Jeg føler behovet er der for defensive fibre i troppen, spesielt på midtbanen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Sikre kilder på innsiden av klubben sier at vi er i ferd med å signere Chi Zhongguo fra Beijing Guoan. Overgangen vil bli ferdig i løpet av 1-2 dager. En del av overgangen vil innebære at Kassi går andre veien. En byttehandel der altså, som jeg er meget skeptisk til.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 På åpent forum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Aprilsnarr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 På åpent forum? Og faren med det er...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Jeg begynte å lure på det, siden Zhongguo betyr "kineser" på kinesisk, men spilleren eksisterer faktisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 641 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Stengte ikke det kinesiske overgangsvinduet for noen uker siden...? Aprilspøk? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Med unntak av at dette sannsynligvis er en aprilsnarr, han kom til Beijing Guoan i 2018 og overgangsvinduet er vel stengt der borte, så hadde han vært en god spiller å ha. 28 år så har endel rutine. Han har spilt for landslaget så har et visst nivå inne, nylig også. Er nok defensiv midt iom at han har nummer 6 og spiller på midtbanen. Men igjen, er nok en spøk det her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. April 2018 (endret) Del Skrevet 1. April 2018 (endret) Det var en ny kineser på dagens trening. Og Kassi deltok ikke. Ikke aprilspøk. Endret 1. April 2018 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 På åpent forum? Og faren med det er...? At overgangen kollapser fordi vi sprer konfidensiell informasjon som er taushetsbelagt i kontrakt? Ikke at det blir noe å kollapse akkurat her, men. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Det var en ny kineser på dagens trening. Og Kassi deltok ikke. Ikke aprilspøk. Hvordan var treningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 På åpent forum?Og faren med det er...? At overgangen kollapser fordi vi sprer konfidensiell informasjon som er taushetsbelagt i kontrakt? Ikke at det blir noe å kollapse akkurat her, men. Ok, jeg så bare ikke hva som var så taushetsbelagt "konfidensielt" med informasjonen som ble lagt ut. Litt rykter på fotballforum er HELT greit, så det ikke dør helt ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Er en kineser på SATS Bekkestua nå med treningsutstyr fra Beijing Guoan, men han ligner ikke på denne Zhongguo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Er en kineser på SATS Bekkestua nå med treningsutstyr fra Beijing Guoan, men han ligner ikke på denne ZhongguoTao, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 På åpent forum?Og faren med det er...?At overgangen kollapser fordi vi sprer konfidensiell informasjon som er taushetsbelagt i kontrakt?Ikke at det blir noe å kollapse akkurat her, men. Ok, jeg så bare ikke hva som var så taushetsbelagt "konfidensielt" med informasjonen som ble lagt ut. Litt rykter på fotballforum er HELT greit, så det ikke dør helt ut. Det er jo akkurat sånne rykter jeg snakker om; på et Stabæk-forum hvor noen har «sikre kilder». Mao noen i klubben som ikke har holdt kjeft. Det er noe helt annet enn om en eller annen random legger ut noe på VG Debatt e.l. Kredibiliteten er helt annerledes når det kommer herfra. Jeg forutsetter at klubben er så profesjonelle at de har vanntette rutiner ifht rykter mens forhandlinger foregår. Hver og en her inne har også et ansvar for å tenke seg om to ganger før man poster noe som er blitt fortalt i fortrolighet. (Med mindre det er aprilsnarr) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Har vært et par kinesere på trening de siste ukene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Jeg håper vi (eventuelt) får ekstremt bra betalt for Kassi. Kineseren det er snakk om her, er dessverre litt for gammel for å bli flyttet ned til juniorlaget. Dermed bør han være garantert god, med mindre lønnen dekkes av våre kinesiske samarbeidspartnere. Jeg kjenner jeg er skeptisk til den kinesiske drømmen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Med unntak av at dette sannsynligvis er en aprilsnarr, han kom til Beijing Guoan i 2018 og overgangsvinduet er vel stengt der borte, så hadde han vært en god spiller å ha. 28 år så har endel rutine. Han har spilt for landslaget så har et visst nivå inne, nylig også. Er nok defensiv midt iom at han har nummer 6 og spiller på midtbanen. Men igjen, er nok en spøk det her Off midt iflg TM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 På åpent forum?Og faren med det er...?At overgangen kollapser fordi vi sprer konfidensiell informasjon som er taushetsbelagt i kontrakt?Ikke at det blir noe å kollapse akkurat her, men. Ok, jeg så bare ikke hva som var så taushetsbelagt "konfidensielt" med informasjonen som ble lagt ut. Litt rykter på fotballforum er HELT greit, så det ikke dør helt ut. Det er jo akkurat sånne rykter jeg snakker om; på et Stabæk-forum hvor noen har «sikre kilder». Mao noen i klubben som ikke har holdt kjeft. Det er noe helt annet enn om en eller annen random legger ut noe på VG Debatt e.l. Kredibiliteten er helt annerledes når det kommer herfra. Jeg forutsetter at klubben er så profesjonelle at de har vanntette rutiner ifht rykter mens forhandlinger foregår. Hver og en her inne har også et ansvar for å tenke seg om to ganger før man poster noe som er blitt fortalt i fortrolighet. (Med mindre det er aprilsnarr) skjønner fortsatt ikke problemet utover at det kanskje er uheldig å bruke ordene "sikre kilder internt i klubben" Isåfall mange i klubben som trenger et lynkurs i hemmelighold. Håpløst å sende karen rundt på Bekkestua ikledd Beijing Guoan - treningstøy, om dette ikke skal ut på ryktebørsen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. April 2018 Del Skrevet 1. April 2018 Jeg forutsetter at klubben er så profesjonelle at de har vanntette rutiner ifht rykter mens forhandlinger foregår. Hver og en her inne har også et ansvar for å tenke seg om to ganger før man poster noe som er blitt fortalt i fortrolighet. (Med mindre det er aprilsnarr) Det er ikke noe som heter vanntette rutiner i Stabæk. Det har alltid lekket, og vil alltid lekke. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 2. April 2018 Del Skrevet 2. April 2018 Det er vel også en viss forskjell på om TV2 og VG sammen melder "fra sikre kilder", og at det kommer fra en forumbruker på 82 innlegg 1. april.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. April 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. April 2018 Da 1. April er over, er det vel i sin rett å meddele at det var en aprilsnarr ja. Selv om jeg ikke er TV2 eller VG, Odd, men en forumbruker på 82 innlegg, så betyr ikke det at mine kilder ikke er sikre. Forskjellen er vel at TV2 og VG tjener på å gå ut med nyhetene, mens jeg tjener mest med å la nyhetene være hos meg. Derfor poster jeg det ikke på forumet, men er ellers inne hver dag for å lese hva folk spekulerer i, noe jeg finner interessant. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. April 2018 Del Skrevet 2. April 2018 Derfor poster jeg det ikke på forumet, men er ellers inne hver dag for å lese hva folk spekulerer i, noe jeg finner interessant. At jeg ikke klarer å sjekke kalenderen først får stå for min regning, men jeg er hverfall glad vi er enige om dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 3. April 2018 Del Skrevet 3. April 2018 Stenger vinduet ved midnatt idag eller imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 4. April 2018 Del Skrevet 4. April 2018 Deadlineday! Hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå