Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Litt? Ha-ha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, Det er ikke bestandig lett å vite heller! Man skal liksom holde helt kjeft og det er ikke bestandig like enkelt, særlig hvis man synes signingen er litt merkelig... @ringo 40368[/snapback] Litt merkelig fordi det er en dårlig spiller? eller litt merkelig fordi han er sinnsykt bra og egentlig ikke burde gått til en 1.div klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Eller litt merkelig fordi han er en dame? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, Det er ikke bestandig lett å vite heller! Man skal liksom holde helt kjeft og det er ikke bestandig like enkelt, særlig hvis man synes signingen er litt merkelig... @ringo 40368[/snapback] MERKELIG? Som i en media-jippo-signing a la Fjøra? Eller merkelig som i: "WOW - For et ambisjonsnivå! Drømmen om CL-finale lever fortsatt!" ??? Ja, ja! Den som lever for se! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Det ser lovende ut - veldig lovende. Og da var vel mitt sagt om denne spilleren før han signerer ! 40355[/snapback] Lovende men merkelig signing? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Det ser lovende ut - veldig lovende. Og da var vel mitt sagt om denne spilleren før han signerer ! 40355[/snapback] Lovende men merkelig signing? 40376[/snapback] Hepp, Skal vi bytte ut merkelig med ikke i samsvar med siste tids avisartikler? Litt mindre kryptisk eller bare mer forvirrende...??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Det ser lovende ut - veldig lovende. Og da var vel mitt sagt om denne spilleren før han signerer ! 40355[/snapback] Lovende men merkelig signing? 40376[/snapback] Jepp - venter spent på klubbens begrunnelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ordet på gatene sier at NESTE signings farger er Grønn lilla og oransje... Initialer QWERTY... 40362[/snapback] Signings tolker jeg som flere. Da må jo fordelingen bli som følger: Grønn: Sannsynligvis Kennet Dokken fra Ham-Kam Lilla: Hakke klart å legge sammen to og to her. Oransje: Sannsynligvis Karl Oskar Fjørtoft fra Aalesund Nå begynner vi å snakke tror jeg??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ordet på gatene sier at NESTE signings farger er Grønn lilla og oransje... Initialer QWERTY... 40362[/snapback] Signings tolker jeg som flere. Da må jo fordelingen bli som følger: Grønn: Sannsynligvis Kennet Dokken fra Ham-Kam Lilla: Hakke klart å legge sammen to og to her. Oransje: Sannsynligvis Karl Oskar Fjørtoft fra Aalesund Nå begynner vi å snakke tror jeg??? 40379[/snapback] Hepp, Lilla: Hakke klart å legge sammen to og to her. Lilla = Austria Wien? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ordet på gatene sier at NESTE signings farger er Grønn lilla og oransje... Initialer QWERTY... 40362[/snapback] Signings tolker jeg som flere. Da må jo fordelingen bli som følger: Grønn: Sannsynligvis Kennet Dokken fra Ham-Kam Lilla: Hakke klart å legge sammen to og to her. Oransje: Sannsynligvis Karl Oskar Fjørtoft fra Aalesund Nå begynner vi å snakke tror jeg??? 40379[/snapback] Hepp, Lilla: Hakke klart å legge sammen to og to her. Lilla = Austria Wien? @ringo 40380[/snapback] Selvfølgelig. Dumme meg. Sigurd Rushfeldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Om ordet merkelig er valgt med omhu, så vil ikke jeg tolke det dit hen som noe sinnsykt bra. Mer noe som er litt usikkert, uforståelig, etc. Men hva vet jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Lurer på hvorfor noen trekker kvaliteten på signingen i tvil.. Har vi ikke nesten alltid vært gode på slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Om ordet merkelig er valgt med omhu, så vil ikke jeg tolke det dit hen som noe sinnsykt bra. Mer noe som er litt usikkert, uforståelig, etc. Men hva vet jeg... Hepp, Solid, erfaren, bra, men litt uforståelig... Utfra uttalt målsetning på spillermarkedet... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ordet på gatene sier at NESTE signings farger er Grønn lilla og oransje... Initialer QWERTY... 40362[/snapback] Signings tolker jeg som flere. Da må jo fordelingen bli som følger: Grønn: Sannsynligvis Kennet Dokken fra Ham-Kam Lilla: Hakke klart å legge sammen to og to her. Oransje: Sannsynligvis Karl Oskar Fjørtoft fra Aalesund 40379[/snapback] Oransje - Nederland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Om ordet merkelig er valgt med omhu, så vil ikke jeg tolke det dit hen som noe sinnsykt bra. Mer noe som er litt usikkert, uforståelig, etc. Men hva vet jeg... Hepp, Solid, erfaren, bra, men litt uforståelig... Utfra uttalt målsetning på spillermarkedet... @ringo 40387[/snapback] Men en svært god signing, spør du meg etter å ha kikket i krystallkula.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Om ordet merkelig er valgt med omhu, så vil ikke jeg tolke det dit hen som noe sinnsykt bra. Mer noe som er litt usikkert, uforståelig, etc. Men hva vet jeg... Hepp, Solid, erfaren, bra, men litt uforståelig... Utfra uttalt målsetning på spillermarkedet... @ringo 40387[/snapback] Men en svært god signing, spør du meg etter å ha kikket i krystallkula.. 40389[/snapback] Hepp, Det spørs vel hvem man spør, men ja, jeg er veldig enig! En spennende signing. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Om ordet merkelig er valgt med omhu, så vil ikke jeg tolke det dit hen som noe sinnsykt bra. Mer noe som er litt usikkert, uforståelig, etc. Men hva vet jeg... Hepp, Solid, erfaren, bra, men litt uforståelig... Utfra uttalt målsetning på spillermarkedet... @ringo 40387[/snapback] Men en svært god signing, spør du meg etter å ha kikket i krystallkula.. 40389[/snapback] Årets råeste signing i 1 divisjon, høyt opp på skalaen i Norge (signingen altså) hvis man tenker på litt kontraster... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ja, ser jo hva dere mener nå. Men det tyder vel kanskje på at dette betyr utskiftninger? Lilla? La Viola selvfølgelig, og kanskje er det Miccoli det er snakk om. Ja takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Tror ikke man skal henge seg for mey opp i mitt utsagn om hva ordet på gaten er (lilla oransje etc....) Var skrevet i narkorus... Så se bort i fra det... Lurer på hvorfor noen trekker kvaliteten på signingen i tvil.. Har vi ikke nesten alltid vært gode på slikt? 40385[/snapback] Helt enig... spillere som Fjøra og P. Davies har da langt ifra gjort skam på drakta.... ? eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Tror ikke man skal henge seg for mey opp i mitt utsagn om hva ordet på gaten er (lilla oransje etc....) Var skrevet i narkorus... Så se bort i fra det... Lurer på hvorfor noen trekker kvaliteten på signingen i tvil.. Har vi ikke nesten alltid vært gode på slikt? 40385[/snapback] Helt enig... spillere som Fjøra og P. Davies har da langt ifra gjort skam på drakta.... ? eller? 40406[/snapback] Ikke glem Illiohan! Et ord som nesten, er derfor et fint ord å putte inn i setningen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 En annen ting.. Kommer cupkampen mot lsk til å bli tv sendt? Ikke at jeg ikke skal på kamp, men det er digg å kunne ta opp kampen og se den i ettertid også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Er det en spiller som vil gå rett inn på laget og forsterke det? Og er det et merkelig kjøp fordi vi har snakket om å kjøpe en sentral midtbane og en ventre ving, men denne personen er enten en forsvarer eller spiss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Stille blant de med inside-info her nå, noen som skriver viktige ting for forsiden? Hmmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Stille blant de med inside-info her nå, noen som skriver viktige ting for forsiden? Hmmm 40417[/snapback] he-he - den er vel skrevet ferdig - dog ikke lagt ut enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 COM'ON..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 *hacke seg in på server og lete etter unpublished files* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ok.. nå sprekker jeg snart.. Må jo komme noe nytt snart... Dagen er jo snart over... Nå må ting enten være utsatt til i morgen eller avblåst... Snakk om å holde folk på pinebenken.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Ok.. nå sprekker jeg snart.. Må jo komme noe nytt snart... Dagen er jo snart over... Nå må ting enten være utsatt til i morgen eller avblåst... Snakk om å holde folk på pinebenken.... 40435[/snapback] det er ikke avblåst - hold ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hva med å ikke prate så mye mer om dette i åpne forum i det hele tatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hva med å ikke prate så mye mer om dette i åpne forum i det hele tatt? 40439[/snapback] Nytt tema, været: Sola skinner over Lysaker, langtidsvarslet melder om dårligere vær til helgen, med regn på søndag. Tempraturen holder seg på 20+ Noen som skal bade i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå