Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Jeg har i hvert fall tenkt meg en dusj. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Denne SE og HØR linken er jo en viktig del av supporterhverdagen... (Hu hei, mitt innlegg nr 100) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2005 (endret) Jeg har i hvert fall tenkt meg en dusj. 40441[/snapback] Ikke dumt, - noen flere som skal dusje i dag? Endret 5. Juli 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Tyrifjorden ligger der, solglinsende og innbydende. tror det må bli kveldens aktivitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 jeg skal hvertfall spille ball, så det blir nok en dusj etterpå ser jeg for meg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Nå har jeg pleiet hodet mitt etter en strabasiøs mandagsnatt.. Ser dere har kakla mye nå. Sånt kakkel som jeg hater. Nå blir noen nødt til å hviske noe til meg her.. jeg føler meg uttafor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Den som hvisker lyver.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Navnet er Joakim Persson - jeg lyver ikke www.stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Nå har jeg pleiet hodet mitt etter en strabasiøs mandagsnatt.. Ser dere har kakla mye nå. Sånt kakkel som jeg hater. Nå blir noen nødt til å hviske noe til meg her.. jeg føler meg uttafor! 40449[/snapback] Joakim Persson til Stabæk JOHOO! For et mesterlag vi skal bli! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 digg det ja Men hvorfor er dette merkelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hva skjer med kjøpet av Bjørn Berland fra Viking? Jocke Persson passer ikke inn i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 digg det ja Men hvorfor er dette merkelig? 40453[/snapback] Midstopper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2005 (endret) Den andre ex-Italiaproffen vår.. får håpe han slår ann bedre enn sin forgjenger. Det gjør han vel garrantert. Kjipt han ikke er et par år yngre.. han er midtbanespiller ja? kant? sentral? Endret 5. Juli 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Persson er Sentral midtbanespiller med gode offensive kvaliteter. Har spillt for Høgaborg, MFF, IFK, Atalanta. Alder 29. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, han er midtbanespiller ja? kant? sentral? Han er midtstopper! Har tidliger spillt sentral midtbane, men har med alderen blitt flyttet bakover på banen og de to siste sesongene har han spillt stopper/sweeper for hansa rostock i bundesliga. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Svenske Joakim Persson er klar for Stabæk. Joakim er 30 år gammel og midtbanespiller Ser ut som en sentral midtbanespiller... Det merkeligste er vel skjegget synes nå jeg... Hvilke andre klubber var keene på han? noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, Først og fremst Helsingborg, men de ville ikke gi en så gammel spille så lang kontrakt. ellers har 1860 munchen og malmø også vært nevnt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 andre all-star spillern vi bøffer fra Helsingborg... mån tro om de begynner å bli grinete... :D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, Næh, nå fikk de Babis og venstrebacken til FCK, så de greier seg nok! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hepp, han er midtbanespiller ja? kant? sentral? Han er midtstopper! Har tidliger spillt sentral midtbane, men har med alderen blitt flyttet bakover på banen og de to siste sesongene har han spillt stopper/sweeper for hansa rostock i bundesliga. @ringo 40461[/snapback] Stabæk sier han kjøpes til midtbanen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Før vi vet ordet av det rykker Stabäck opp i Allsvenskan i stedet for til Tippeligaen neste sessong! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 ahhh tenk på alle de smoothe svenske supporter bertene som hadde kommet på besøk da??? :D er lov å drømme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Imponerende CV, men jeg sitter med en følelse at jeg ikke helt vet hva vi får i denne spilleren... Følger ikke så godt med i Bundesliga, og da spess ikke bunnen av bundesliga... Men det kan ikke være negativt at han er ettertraktet blandt store klubber i sverige og tyskland, så det lukter kvalitet... FÅr bare satse på at han passer inn i systemene.. Det at han skal være god på å spille seg ut av forsvar er vel hvertfall et tegn på at han kan passe inn... Men VING er han ikke da... Må ha no WINGPOWER snart ass.. Kan vi ikke ta opp ett felles lån og kjøpetilbake chippen ?????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hmm.... Er litt skeptisk til spillere jeg ikke vet en dritt om, MEN jeg visste ikke noe særlig om Nanne heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Jocke Persson passer ikke inn i Stabæk. 40456[/snapback] Noen begrunnelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hmm.... Er litt skeptisk til spillere jeg ikke vet en dritt om, MEN jeg visste ikke noe særlig om Nanne heller. 40477[/snapback] hehe.. sant nok.... Er dette en gammel kjenning av Janne eller Jeppe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Han passer sikkert inn i laget men gjør han det som person? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2005 Del Skrevet 5. Juli 2005 Hmm.... Er litt skeptisk til spillere jeg ikke vet en dritt om, MEN jeg visste ikke noe særlig om Nanne heller. 40477[/snapback] hehe.. sant nok.... Er dette en gammel kjenning av Janne eller Jeppe? 40481[/snapback] Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Juli 2005 Del Skrevet 6. Juli 2005 Ryktene om en LSK-spiller på vei? Var det forrvirringstaktikk, eller kommer det enda fler i ferien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå