Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg pleiet hodet mitt etter en strabasiøs mandagsnatt.. Ser dere har kakla mye nå. Sånt kakkel som jeg hater. Nå blir noen nødt til å hviske noe til meg her.. jeg føler meg uttafor!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den andre ex-Italiaproffen vår.. får håpe han slår ann bedre enn sin forgjenger. Det gjør han vel garrantert. Kjipt han ikke er et par år yngre..

han er midtbanespiller ja? kant? sentral?

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Han er midtstopper!

Har tidliger spillt sentral midtbane, men har med alderen blitt flyttet bakover på banen og de to siste sesongene har han spillt stopper/sweeper for hansa rostock i bundesliga.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svenske Joakim Persson er klar for Stabæk. Joakim er 30 år gammel og midtbanespiller

Ser ut som en sentral midtbanespiller... Det merkeligste er vel skjegget synes nå jeg...

Hvilke andre klubber var keene på han? noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Først og fremst Helsingborg, men de ville ikke gi en så gammel spille så lang kontrakt. ellers har 1860 munchen og malmø også vært nevnt!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Han er midtstopper!

Har tidliger spillt sentral midtbane, men har med alderen blitt flyttet bakover på banen og de to siste sesongene har han spillt stopper/sweeper for hansa rostock i bundesliga.

@ringo

40461[/snapback]

Stabæk sier han kjøpes til midtbanen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende CV, men jeg sitter med en følelse at jeg ikke helt vet hva vi får i denne spilleren... Følger ikke så godt med i Bundesliga, og da spess ikke bunnen av bundesliga...

Men det kan ikke være negativt at han er ettertraktet blandt store klubber i sverige og tyskland, så det lukter kvalitet... FÅr bare satse på at han passer inn i systemene.. Det at han skal være god på å spille seg ut av forsvar er vel hvertfall et tegn på at han kan passe inn...

Men VING er han ikke da... Må ha no WINGPOWER snart ass.. Kan vi ikke ta opp ett felles lån og kjøpetilbake chippen ??????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.... Er litt skeptisk til spillere jeg ikke vet en dritt om, MEN jeg visste ikke noe særlig om Nanne heller.

40477[/snapback]

hehe.. sant nok....

Er dette en gammel kjenning av Janne eller Jeppe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.... Er litt skeptisk til spillere jeg ikke vet en dritt om, MEN jeg visste ikke noe særlig om Nanne heller.

40477[/snapback]

hehe.. sant nok....

Er dette en gammel kjenning av Janne eller Jeppe?

40481[/snapback]

Nanne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...