Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsatt sløv etter ferien.. Gjelder artikkelen på forsiden om at brassene klarer seg fint. Schelvan har nå fått tips om norsktalende brasilianere som kan bistå i kommunikasjonsutfordringene med gutta som er på prøvespill.

41106[/snapback]

Ferien starter ikke før den 22.07 - lenge igjen - trodde du mente spillere, ikke snakkere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt sløv etter ferien.. Gjelder artikkelen på forsiden om at brassene klarer seg fint. Schelvan har nå fått tips om norsktalende brasilianere som kan bistå i kommunikasjonsutfordringene med gutta som er på prøvespill.

41106[/snapback]

Ferien starter ikke før den 22.07 - lenge igjen - trodde du mente spillere, ikke snakkere...

41110[/snapback]

Kanskje snakkerne kan hjelpe oss til å signe en av disse spillerne. Time will tell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Slik jeg tolker det ryddes det nå plass i stallen for Alanziñho!

@ringo

41150[/snapback]

Jeg håper han gjør et godt inntrykk i kampen i dag, og at det går mot signering. Ting tyder på det.

Hvilken drakt får han, i så fall? Regner ikke med at han vil ha nr. 2.

Trøye nummer 18 er jo ledig, og så trenger jo Joffen da bare å bytte ut de første bokstavene på drakta si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alanz spilte skjorta av unge Hauger m.fler på treningene jeg så sist uke. Kvikke føtter og utrolig skjerming av ballen, men noen hodespiller er ikke dette.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tipper det blir nr 18 ja....

Det her må ses på som et investeringsobjekt. Hvis han slår gjennom bør det være mulig å kunne selge ham videre for en pen bunke Coronas... Som igjen kan pløyes tilbake til klubbens JR. satsing...

Er ikke Alanziñho 163 cm høy eller noe?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her må ses på som et investeringsobjekt. Hvis han slår gjennom bør det være mulig å kunne selge ham videre for en pen bunke Coronas...

41155[/snapback]

Det var vel akkurat det som ble sagt om unge Richard Ackon i sin tid. Jeg håper virkelig at klubben har en annen strategi når det kommer til sosial tilpasning, oppfølging etc. Eller sagt på en annen måte, jeg håper de har en strategi, for når det gjelder unge hr. Ackon så var den totalt fraværende, og dessverre gikk et stort talent i vasken pga dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror uansett ikke at alan kommer til å koste 4 mill.. men det er klart at man bør ha en plan... Få han i språkundervisning så fort som mulig. drit i norsk, få han opp på et bra nivå i engelsk... Så kanskje vi får 150 istedet for 100 mill når vi selger han til chelsea...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg forståt så snakker han ikke engelsk heller det betyr at det enkleste er å læra han nnorsk med en gang. Da fungerer han best på banen og sosialt.

41192[/snapback]

Ingen dum tanke. Men det beste hadde vel vært å lære ham begge deler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

For å skape en liten diskusjon her da...

Hassan El Fakiri, frir nå til norske klubber, hvorfor ikke hoppet på Hassan, såvidt meg bekjent kan han spille på kantene på midtbanen.

Nå har vi forsåvidt både Branimir og Alan som vel er gode spillere på disse plassene, men i mine øyne er det kantspillet vårt som har hatt store mangler i år. Når man også vet at JJ i veldig stor grad "trenger" gode kanter for å få spillet til å fungere burde vi vel gjøre noe?

Eller venter vi til vinteren og henter noen skikkelig spillere. Regner med at vi er mer spennende for spillere når vi igjen spiller i TL.

Storflor er vel Bosman etter sesonslutt... Eller har han tegnet en ny kontakt med RBK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett på Storflor som en realistisk signing, men Hassan hadde kanskje vært noe. Men er ikke han Brann gutt? De trenger jo spillere på midtbanen, siden han bridge spillern er skada hele tiden.

Men nå må da snart Stadheim og Øren face facts og se at Sogndal skipet holder på å drukne i saft. Tror de hadde passet rett inn hos oss. Gi dem en off-season på benken til Tor så skal vi se at de blir skadefrie også.

Vi kan forsåvidt også signere han midtstoppern til Sogndal, med betingelse om at han tar med seg Idol-dama til Bærum.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan forsåvidt også signere han midtstoppern til Sogndal, med betingelse om at han tar med seg Idol-dama til Bærum.

42006[/snapback]

Følger du ikke med, eller??? Det er jo slutt mellom de to. Med andre ord kan vi drite i spilleren og nøye oss med dama.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hassan er vel Lyn gutt, så hvem vet. Storflor er vel ikke nødvendigvis så aktuell etter at Gaute startet jobben med å få Odd ned...

Når det gjelder Øren og Stadheim så har vel Sogndal ropt "nei, nei, NEI" til alle som har vært i kontakt med klubben. I forhold til den posisjonen de er i nå så tørr de vel ikke selge disse gutta. Men for det rette antall kroner så er vel alle ledige på markedet.

Hva med RBK som nå selger Robbie Russell, i mine øyne et godt alternativ hvis Morten M. Skjønsberg (gudforby) forsvinner...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bruke masse penger på Hassan når vi har Bjørnar og Morten (tok med begge to for jeg veit ikke hvilken side han spiller på..).

Dessuten vil vel Hassan selv helst spille på midtbanen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Let's face it. Vi er en adeccoklubb. Hassan er en veldig god spiller som nylig sa nei til Kaiserslautern. I Norge er han først og fremst Lyn-gutt. Men dama er fra Bergen, og som den tøffel han er har han kjøpt tomt (eller var det hus?) der. Så om han kommer hjem blir det nok til Brann. Og skulle noen klare å lokke han østover, ja så står Morgan der og venter.

Forøvrig så hadde jeg gjerne byttet ut både Henning, Jeppe og Joachim for å få Hassan sentralt på midten. Er ikke snakk om at den gutten ikke er god nok for oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...