Øistein 1 858 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 Nå som John er solgt er det vel lov å håpe på noen nye inn snart. Har vært snakk om acosta fra brann. Hadde vært fint å ha han sammen med Demidov 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 Nå starter ikke serien i norge før april så det blir to måneder uten ordentlig kamptrening, ser ikke grunnen at han skal være på nadderud å spille treningskamper mot Bærum og mjøndalen når han kan spille for et lag i sesong alle andre steder. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 Det får vi jo kanskje (delvis) svar på i løpet av kvelden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 Acosta er neppe aktuell. Brann har krevd Start for opp mot 4 mill for han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 Bør ihvertfall forsterke med en bra, rutinert og erfaren eliteserie spiller både i forsvar og midtbaneleddene. Etter at to av fjorårets beste spillere Granli og Njie er vekk. Shala og Acosta hadde vært gode tilskudd. Bedre å forsterke og hevde seg i serien inntil flere av 00, 01 og 02 tar store steg. Da kan dem heller selge igjen etterpå. Med Granli og Njie så var det minst mulig margin for å unngå nedrykk, så det snakker for seg selv når Granli og Njie er vekk. Man kan ikke satse på mer flaks og håp om at spillere tar steg, da kan det fort gå mor ny nedrykksrunde, selv om jeg selvsagt håper på både mer flaks, stolpe inn og håper 3-4 spillere tar store steg. Vært Konge om både Hugo, Bohinen, Brynhildsen, Hernandez, Moe og Børkeidet hadde tatt store steg, det med Ohi, Boli som bøtter inn mål og Demidov, Sandberg som tetter igjen bak sammen med at det klaffer fot resten av gjengen så tror jeg man kunne hevdet seg bra. Men det trengs 2-3 rutinerte spillere inn i forsvar og midtbane pr dato sånn jeg ser det. Angrep og keeper sidene syns jeg ser meget bra ut. Man kan ikke belage seg på flaks og håp om at spillere tar steg på eliteserie nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Njie var da ikke allverden i fjor. God de første par-tre kampene etter han var tilbake, etterhvert forsvant han i mengden. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 123 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 19 minutter siden skrev Norris: Njie var da ikke allverden i fjor. God de første par-tre kampene etter han var tilbake, etterhvert forsvant han i mengden. Enig. Konge på Lerkendal, men lite bidrag ut over den kampen. Basert på det jeg så av Shala i fjor høst (så litt Start ettersom vi kjempet med de) er det en solid oppgradering sammenlignet med Moussa. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Fordelen med Shala er at han kan spille sammen med Tobbe i midten også. Det virker ikke på IA som om vi skal fylle på med så mange nye spillere så da er det viktig at de vi henter kan spille i flere posisjoner. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Jean Alassane Mendy ble i går kveld fristilt av Dundee FC. Her er det vel flere norske klubber som søker en spiss som bør kjenne sin besøkelsestid. Fra PetterBT på twitter. Ohi til Molde for x antall millioner og Mendy inn gratis kan jo høres bra ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 7 minutter siden skrev yiddo: Jean Alassane Mendy ble i går kveld fristilt av Dundee FC. Her er det vel flere norske klubber som søker en spiss som bør kjenne sin besøkelsestid. Fra PetterBT på twitter. Ohi til Molde for x antall millioner og Mendy inn gratis kan jo høres bra ut? 9 mål på 22 kamper for KBK i 2017, etter det så har det ikke vært mye å skrive hjem om hverken på antall mål eller kamper. En typisk spiss STB henter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Mendy inn på plassen for Moussa hadde vært spennende... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Han har da vært på blokka til IA før om jeg minnes riktig... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 12 minutter siden skrev Morriz: 9 mål på 22 kamper for KBK i 2017, etter det så har det ikke vært mye å skrive hjem om hverken på antall mål eller kamper. En typisk spiss STB henter Diomande hadde 15 mål på 46 for godset og 3 på 23 for Dinamo Minsk før han ankom Nadderud. Uten sammenligning forøvrig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 16 minutter siden skrev Morriz: 9 mål på 22 kamper for KBK i 2017, etter det så har det ikke vært mye å skrive hjem om hverken på antall mål eller kamper. En typisk spiss STB henter 1 minutt siden skrev yiddo: Diomande hadde 15 mål på 46 for godset og 3 på 23 for Dinamo Minsk før han ankom Nadderud. Uten sammenligning forøvrig. Og Boli hadde vel 0 mål på 20 kamper i Kina og 7 på 47 i Ålesund... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 9 minutter siden skrev nichb: Og Boli hadde vel 0 mål på 20 kamper i Kina og 7 på 47 i Ålesund... Nettopp. Flere spillere som har prøvd seg utenfor landegrensene og kommet tilbake med behov for kjærlighet og tillit. Jeg syntes Mendy var god i Kristiansund. Både som oppspillspunkt og i bakrom. Og 9 mål for da nyopprykkede og defensive Kristiansund er ikke ille. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Mendy vil nok være en tilvekst i de fleste klubber i Norge. I Stabæk har vi ikke egentlig behovet før vi vet om Ohi eller Boli forlater skuta. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 1 minutt siden skrev d*u*b: Mendy vil nok være en tilvekst i de fleste klubber i Norge. I Stabæk har vi ikke egentlig behovet før vi vet om Ohi eller Boli forlater skuta. Chima Chukwu er på vei bort fra Molde (Kina igjen), de fleste store overgangsvinuer i Europa er nå stengt. De sitter igjen kun med en skadeplaget Leke James, tror Ohi til Molde kan skje med en veldig stor sannsynlighet så fort han kommer hjem fra Thailand.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 2 minutter siden skrev nichb: Chima Chukwu er på vei bort fra Molde (Kina igjen), de fleste store overgangsvinuer i Europa er nå stengt. De sitter igjen kun med en skadeplaget Leke James, tror Ohi til Molde kan skje med en veldig stor sannsynlighet så fort han kommer hjem fra Thailand.... Hvis de ikke dropper Ohi-jakten og signerer Mendy da ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 49 minutter siden skrev yiddo: Nettopp. Flere spillere som har prøvd seg utenfor landegrensene og kommet tilbake med behov for kjærlighet og tillit. Jeg syntes Mendy var god i Kristiansund. Både som oppspillspunkt og i bakrom. Og 9 mål for da nyopprykkede og defensive Kristiansund er ikke ille. derfor jeg skrev at han er en typisk spiller stabæk prøver seg på 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Dersom vi klarer å signere Shala og treffer på midstopper og sentral midt ser det veldig lovende ut.. Om vi i tillegg skulle beholde Ohi og Boli kan neste sesong bli ganske morsom! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Håper vi selger en av ohi og boli. Vi kler ikke 442. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Et lån til sommeren kanskje?:-) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 No brainer. Vi kan holde han i gang men ikke forme ledig mye kroner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 7 timer siden skrev @ringo: Han har da vært på blokka til IA før om jeg minnes riktig... Stemmer det! https://www.tk.no/lokal-fotball/idris-til-kbk-bud-pa-mendy/s/1-113-7497322 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 1. Februar 2019 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2019 (endret) Tenkte på det når jeg leste om saken hadde vært helt fantastisk. Men dessverre ikke så realistisk Endret 1. Februar 2019 av Guttarepperstb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 1. Februar 2019 Del Skrevet 1. Februar 2019 Er vel ikke mulig å leie en spiller som har mindre enn 6 mnd igjen av kontrakten, dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Februar 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Februar 2019 På 2.2.2019 den 0.56 skrev El Stabæk: Håper vi selger en av ohi og boli. Vi kler ikke 442. Vant vi ikke Tippeligaen i 442?? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Februar 2019 Del Skrevet 3. Februar 2019 Haha, jo. Problemet er at den eneste måten vi får brukt både Ohi og Boli optimalt på, er i 4-4-2, men da får vi minst én midtbanespiller som er grassalt ute av posisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 123 Del Skrevet 3. Februar 2019 Del Skrevet 3. Februar 2019 16 minutter siden skrev kkh94: 4-4-2, men da får vi minst én midtbanespiller som er grassalt ute av posisjon. Det kommer vel an på hvem som spiller. Vi kan jo se på forrige kamp da vi startet med følgende midtbane; Shala - Børkeeiet - Vetlesen - Shala. Her spiller alle i sine beste posisjoner så vidt jeg kan se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Februar 2019 Del Skrevet 3. Februar 2019 Akkurat nå skrev Ace: Det kommer vel an på hvem som spiller. Vi kan jo se på forrige kamp da vi startet med følgende midtbane; Shala - Børkeeiet - Vetlesen - Shala. Her spiller alle i sine beste posisjoner så vidt jeg kan se. Vil ikke påstå at det er optimalt at Shala spiller begge kantene, men det er kanskje bare meg... Neida. Men problemet jeg nevner er absolutt mulig å fikse. Antar det er en prioritet hvis HB har sagt han vil fortsette i 4-4-2. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå