arni 9 529 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 Meldte?? Sjekk posten. Olsen har vel slitt i hele år.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Sorry, det var jeg som misforsto og kasta bort 1 time av livet mitt på å refreshe forumsiden for å finne ut hvem den nye spilleren var. Da kan du vel like gjerne svare "NEI, jeg har ingen velinformerte kilder". 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 Så, får vi se om det blir noe med kraftspissen som trente idag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Goddag mann økseskaft. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 Ingen årsak BD! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 2 timer siden skrev kuk: Sorry, det var jeg som misforsto og kasta bort 1 time av livet mitt på å refreshe forumsiden for å finne ut hvem den nye spilleren var. Da kan du vel like gjerne svare "NEI, jeg har ingen velinformerte kilder". Enig med deg, Jeg kastet bort mer en time. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Akkurat som folk ikke har kasta bort uendelig med timer her før, si? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 Vet vi er godt dekt av egne talenter og generelt på midtbanen! Men om Tobias Christensen er ryktet til Molde for 3-4 millioner kunne han vært en meget interessant spiller for oss, om beløpene som florerer på spillere ut i år stemmer! Han er en spiller med X faktor og mulighet for videresalg for en god sum innen ett par år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 Venter bare på Dybala, jeg - regner med at IA har satt opp tidenes domino... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 7. August 2019 Del Skrevet 7. August 2019 22 minutter siden skrev blaasoldat: Vet vi er godt dekt av egne talenter og generelt på midtbanen! Men om Tobias Christensen er ryktet til Molde for 3-4 millioner kunne han vært en meget interessant spiller for oss, om beløpene som florerer på spillere ut i år stemmer! Han er en spiller med X faktor og mulighet for videresalg for en god sum innen ett par år. Klar for Molde er det jeg har hørt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. August 2019 5 timer siden skrev arni: Meldte?? Sjekk posten. Olsen har vel slitt i hele år.. Mhm. Å ha på plass Yaw, Skytte, Lumanza og Kinoshita før overgangsvinduet åpnet overbeviste meg hvor mye Olsen sliter. Feil alder, feil rutine, ingen av dem har bevist ting på det nivået vi trenger. Jønsson har vel knapt hørt om dem en gang! Han sa tilogmed at vi kjøpte en spiss som ikke scorer mer enn 7-8 mål, jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare henter en som garantert putter 20?? Er ikke det helt vanlig å si om spisser man kjøper? Skulle ønske Kaz fortsatt var her, da vant vi! ? fortsatt 3 og en halv uke igjen av overgangsvinduet ! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Altså, trenger vi egentlig noe mer enn en spiss inn nå? Utenom det håper jeg nyhetene som kommer fra brakka hovedsakelig dreier seg om kontraktsforlengelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Får ta en kikk på kraftspissen på treninga idag! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 3 minutter siden skrev arni: Får ta en kikk på kraftspissen på treninga idag! Og vingen ??! ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 2 minutter siden skrev @ringo: Og vingen ??! ? ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Kantspilleren er dansk og heter Kasper/Casper, er det jeg har hørt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 22 minutter siden skrev Torres: Kantspilleren er dansk og heter Kasper/Casper, er det jeg har hørt. Ligner på Kasper Lunding Jakobsen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 4 minutter siden skrev nichb: Ligner på Kasper Lunding Jakobsen ? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 621 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 1 time siden skrev Torres: Kantspilleren er dansk og heter Kasper/Casper, er det jeg har hørt. Casper Nielsen fra OB? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Niels Caspersen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Casper Christensen? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Kan Hammarby, så kan vel vi? Vad tycks? https://www.eurosport.no/fotball/hevder-skjelvik-kan-vaere-pa-vei-bort-fra-la-galaxy_sto7400174/story.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/kasper-junker-taet-paa-norsk-lejeaftale/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Spiss som har scoret 3 mål på 28 kamper? Regner med at dette ikke er erstatteren til Boli. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Jah - litt nedtur etter at vi hadde Stokke på kroken om vi skal tro ryktene. 2 dansker som skal spille seg i form i Stabæk i høst... Jaja... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 50 minutter siden skrev Ace: Spiss som har scoret 3 mål på 28 kamper? Regner med at dette ikke er erstatteren til Boli. Hvis Kasper Junker er erstatteren må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår uttrykket «å sikte høyt» Et tredjevalg i AC Horsens! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Farmerlag for danske ligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 Selvom målstatistikken ikke er noe å skryte av er det tydeligvis en spiller som har en del inne men ikke fått det ut, var Horsens dyreste kjøp gjennom tidene da han ble kjøpt for litt under ett år siden og som de uttalte ekstrem stor tro på. Tidligere også tatt ut til bla u-21 em for Danmark. Så ja... ikke lett å vite nei - krysser fingrene selvfølgelig 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 13 timer siden skrev kkh94: Altså, trenger vi egentlig noe mer enn en spiss inn nå? Utenom det håper jeg nyhetene som kommer fra brakka hovedsakelig dreier seg om kontraktsforlengelser. Venstre bakerst....! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. August 2019 Del Skrevet 8. August 2019 1 time siden skrev @ringo: Jah - litt nedtur etter at vi hadde Stokke på kroken... Er det? Han hadde fem mål på 34 kamper i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå