Offside 4 954 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 High maintenance ... men klart verdt det hvis han leverer i nærheten av samme nivå som sist. Hadde det vært uinteressant for oss så hadde han ikke vært her. IA vet at med endel TLC så får vi her en spiller sol egentlig er over our league. Og JJ vil nok sette pris på å ha en uforutsigbar boksåpner i ermet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 1 time siden skrev smart: Om formen er som sist: klassespiller Formen sist var jo elendig.. Viste klasse men også mye nesten. Har ikke hatt kontrakt siden oktober så, hvis det er som sist kommer han i rimelig dårlig fysisk forfatning. Det er vel det klubben skal vurdere nå, men absolutt en klassespiller i EL, om formen er brukbar. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. Februar 2020 (endret) Del Skrevet 17. Februar 2020 (endret) Det er helt sant. Tenkte på sitt beste. Rykter sier at han var god i Nantes, men at det var hard konkurranse. Endret 17. Februar 2020 av smart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2020 31 minutter siden skrev smart: Det er helt sant. Tenkte på sitt beste. Rykter sier at han var god i Nantes, men at det var hard konkurranse. Rykter? Det skal vi ikke ha noe av. Kom med dine kilder, eller hold det for deg selv. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 15 minutter siden skrev mbh: Rykter? Det skal vi ikke ha noe av. Kom med dine kilder, eller hold det for deg selv. Haha! Burn!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Hvordan er status på juniorene, med tanke på å ta steget opp? Har vi noen som kan være aktuelle denne sesongen. Veien inn på a-laget blir fort lang, om vi henter inn en drøss med nye og gamle spillere. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Om formen er som sist trenger han vel en halv sesong på og komme i form? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Kan vi nå fokusere på spillere som vi slipper bruke masse ressurser for å holde 45 min før sommeren. Merkelig at vi som klubb alltid skal se etter avdankede gamle helter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Vi har allerede en sånn en i troppen... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 3 minutter siden skrev Nr14: Kan vi nå fokusere på spillere som vi slipper bruke masse ressurser for å holde 45 min før sommeren. Merkelig at vi som klubb alltid skal se etter avdankede gamle helter. Lumanza, Mix og YEG fyller kvota. Når det er sagt så er det bra at våre talentfulle akademispillere får lagkamerater med erfaring og andre referanser 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Hvis han er i form NÅ (eller kommer til å bli det før 1 serierunde), er han hjertelig velkommen. Hvis han ikke er det og trenger mange måneder på å komme tilbake i matchform, så er det "nei takk" fra meg. Vi trenger noen som kan hjelpe laget fra første kamp, ikke først i august/september. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Hvis Ghanassy joiner oss nå er han sikkert akkurat kommet i form til Lumanza har spilt en overlegen vårsesong og blir solgt i sommervinduet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Er ikke vi stinn av gryn? Og vi sparer oss til fant? Eller avventer vi til den nye sportslederen kommer inn? Bør få han inn nå så vi er klare for den nye sesongen uten å havne fra starten av i nedrykksumpa ijgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 5 minutter siden skrev GeirSJ: Hvis Ghanassy joiner oss nå er han sikkert akkurat kommet i form til Lumanza har spilt en overlegen vårsesong og blir solgt i sommervinduet. De spiller ikkke i samme posisjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Er ikke vi stinn av gryn? Og vi sparer oss til fant? Jeg troer ikke vi kommer til å se noe endring i hvordan vi jobber på overgangsmarkedet selv med stinn av gryn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2020 Skal bare alle være enige om at hvis han er feit, treig og umotivert så står vi over? Kall meg gjerne naiv, men jeg har troen på at Janne og Østhagen klarer å finne ut litt om de greiene der gjennom et par uker på feltet. I etterlysning av "er det noen på prøvespill nå", så snakker vi altså om spilleren som i 2015 hadde nest flest assist i Eliteserien, og i følge altomfotball.no sin spillebørs var den 13. beste spilleren i serien. (Rett foran Moi, med Birger et par plasser lengre ned.) Det er vel som for andre prøvespillere et stykke fra treningsfeltet til kontrakt, men om dette ikke er et spennende prøvespill så vet ikke jeg. 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Februar 2020 Jeg skjønner innvendingen fra @ringo og er enig i at vi av og til kan se litt vel mye bakover, men... Yassine var virkelig en fryd å se på på sitt beste. Og kan tilføre et snitt vi ellers ikke har råd til som hjelper andre å skinne. Janne har ganske god CV når det kommer til å få litt rare og/eller high maintenance-spillere til å fungere. Spillere som Veigar, Somen, Daniel og Alan kan vel alle regnes inn i den kategorien. Jeg sier kjør på! 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 17. Februar 2020 Del Skrevet 17. Februar 2020 Jeg reagerer vel først og fremst fordi jeg synes det er et kjedelig valg. Om det evt. blir en bra eller dårlig signering, har jeg for en gangs skyld, ingen formening om. Jeg tror det er som å slå kron eller mynt, kan gå begge veier. Vi trenger spillertypen i alle fall. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 Jeg tror ikke vi får se så stor forskjell på hvordan vi jobber på overgangsmarkedet selv om vi bytter sportslig leder. Kanskje litt avhengig av hvilke markeder og kontakter ny sportslig leder har, men det er ganske flere enn IAO som har tatt beslutningene om hvordan vi skal jobbe. Selv om vi har solgt noen spillere så er vi ikke stinn av gryn og vi vil nok fortsatt tilby moderate lønninger. Det gir oss kanskje noe mer handlingsrom til å betale utdanningskompensasjon, signonfee og overgangssummer, men neppe de helt store summene 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 Sukk, Du har nok rett, men det hadde vært fint med litt mer stabile forhold! Foreløpig 14 spillere ut i dette vinduet... og det kunne ha vært fler (kan vel fortsatt bli) Ikke alt er førstelagsspillere selvsagt, men likevel.. IA’s periode kan oppsummeres med svingdørspolitikk i spillertropp og på trenerbenk og stort sett svake sportslige resultat. Jeg tror det er en sterk sammenheng mellom de to. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Uffameg, Ringo. Ser du på perioden fra 2012 til nå, har IA prestert sammenhengende mirakler. Opp i 2013, helt uten penger, i rød sone og med overgangssaken hengende over oss. Bob inn i 2014 som berget plassen med et lag som måtte bygges nesten fra null, bronse i 2015 (og skulle vært cupfinale), takket være IA's henting av Dio, Ghanassy, Asante m flere, katastrofal signering av Billy MCKinely, men tok grep, fikk inn Toni og vi reddet oss igjen. Og så bortetter. Dette er ikke "svingdørsjobbing", det er gud hjelpe meg små mirakler på rekke og rad, og nå (når han forlater oss) har vi solgt fotballspillere for 60 millioner kroner i løpet av et kalenderår. Vis meg en sportsdirektør som med så små midler har klart det samme. Ellers skulle jeg hilse fra min bror Øyvind som er Nantes-fan på sin hals og ser alle kamper på TV. El Ghannasy har spilt i klubben denne sesongen (19/20) og vært ganske god, men havnet på kant med treneren fordi treneren vil ha muskelmenn og steinalderfotball. Dette er altså en brukbar klubb i en av Europas fire største ligaer, der Ghanassy har fått kontrakt, spilt en del og presterte brukbart. Er dette en "kjedelig" mulig signering? Da lever vi på hver vår planet. 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Regner med du bare er ute etter å provosere Ringo, men helt vanvittig om det er slik du vil oppsummere IAO's sin periode... 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 @ringo må da snart få flis i ræva av å ri kjepphestene sine. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 Nå kom vel ikke Bob pga IA alene vel, var vel også andre krefter rundt klubben. Og de øvrige spillerne som @ingo nevner kom vel mer pga Bob. Eller tar jeg feil? Anyway, er som politikk man kan vrenge og vri på hvem som har æren for noe og hvem som har skyld...er aldri en person alene som har æren eller skylden for noe heller.. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Bob kom pga Inge, så enkelt er det. Vi var flere som møtte Bob før kontrakt ble signert, men det var (i beste fall) litt icing on the cake. Det var IA som fant en (gjenglemt) Diomande i Minsk og Asante i Start. Inge holder kontakt med nesten alle spillere som har vært her før, både for tips - og som i Ghanassy-caset eventuelt - for å spille. Vi skal ikke heve Inge André i skyene for alt, men at mannen har gjort en formidabel jobb med å bygge Stabæk til det vi er nå, er det ingen tvil om. Vis meg en annen sportsdirektør som hadde solgt Hou Sæther for tosifret millionbeløp, Børkeeiet og Askildsen for enda mer og Hernandez for ny klubbrekord i Aberdeens historie. 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 49 minutter siden skrev ingo: Ellers skulle jeg hilse fra min bror Øyvind som er Nantes-fan på sin hals og ser alle kamper på TV. El Ghannasy har spilt i klubben denne sesongen (19/20) og vært ganske god, men havnet på kant med treneren fordi treneren vil ha muskelmenn og steinalderfotball. Utifra hva jeg kan se har ikke El Ghannasy spilt en kamp for Nantes siden januar 2019 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 Endte han med å sone? https://www.espn.com/soccer/nantes/story/3411504/nantes-yassine-el-ghanassy-gets-prison-sentence-for-speeding Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 1 time siden skrev Blaakjempe: Regner med du bare er ute etter å provosere Ringo, men helt vanvittig om det er slik du vil oppsummere IAO's sin periode... Nei overhode ikke, alle som har fulgt med over litt tid vet at jeg lenge har vært sterkt kritisk til spillerlogistikken. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 30 minutter siden skrev @ringo: Nei overhode ikke, alle som har fulgt med over litt tid vet at jeg lenge har vært sterkt kritisk til spillerlogistikken. Er der noen i Eliteserien du mener har god spillerlogistikk og har hatt det over flere år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 18. Februar 2020 Del Skrevet 18. Februar 2020 Jeg har vært kritisk tidligere, men er nu omvendt og nyfrelst. Det er umulig å ikke bli imponert når han klarer å få mer enn et tosifret millionbeløp for Askildsen og Børkeeiet. Og - attpåtil enda mer for Hernadez. Da er det lett å tilgi ham for Billy Mac og Henning Berg. Men, størst av alt (bortsett fra blåhvalen), vil være den nye sportsdirektøren han skal trylle frem. Den personen vil forhåpentligvis sementere all tvil om at vi har fått vandre på samme vei som fotballens Messias. Beklager hvis jeg overdriver skrytet. Jeg blir bare så lett revet med. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå