odd 18 703 Del Skrevet 19. Februar 2020 Del Skrevet 19. Februar 2020 43 minutter siden skrev Nr14: Fortsatt noen som mener vi skal gå all inn på ElG på bekostning av potensiell akademispillere i A stallen. Er det noen som har ment det? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 19. Februar 2020 Del Skrevet 19. Februar 2020 Det var vel ganske mange her som så for seg ElG inn i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. Februar 2020 Del Skrevet 19. Februar 2020 2 timer siden skrev Nr14: Fortsatt noen som mener vi skal gå all inn på ElG på bekostning av potensiell akademispillere i A stallen. Hvem har sagt at vi bør gå all inn? Han trener med oss for å komme iform. Kommer han i god nok form, og blir en forsterkning for laget, så får han antakelig tilbud om en ett eller to årskontrakt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Februar 2020 51 minutter siden skrev Nr14: Det var vel ganske mange her som så for seg ElG inn i troppen. Jeg er/var en av dem. Eller. Jeg håpet at El Ghanassy var der han hadde vært, og det betyr at han kunne være en kandidat for ikke bare å starte kamper, men å være en av dem laget bygges rundt. I dagens tropp ville jeg tro det fort hadde vårt på bekostning av Kassi. Eller Oliver. Eller Hugo som da måtte ha fightet seg inn som en av de sentrale. Hovedpoenget var at jeg håpet han kunne gå inn og fylle på med kvalitet. Det jeg opplever mer som "på bekostning av akademispillere" er de spillerne som kommer inn for å gi bredde. For meg er det tanken om å fylle opp troppen med tre ekstra OBOS-spillere for å ha backup på alle plasser som er å fylle "på bekostning av akademispillere". Hadde vi kunne hentet den El Ghanassy som dro, den som var en av de 10-15 beste spillerne i serien, så hadde det bare vært å kjøre på! Men selvfølgelig, grunnen til at han er med på trening i stedet for å sitte med kontraktsforhandlinger er jo at man skal finne ut av akkurat det. Nå ser det ut som han er ganske langt unna, og da er det jo et spørsmål for klubben hva man gjør videre. For meg virker det som om Stabæk har holdt kontakt med han og nesten tatt han inn på "rehab". Kanskje er det en vår med Stabæk MENNESKET El Ghanassy trenger? Så vidt jeg husker kom Lumanza til oss en sommer og trente med laget hele høsten uten å være registrert for spill i Eliteserien. Kanskje det blaa hjertet nå finner ut at El Ghanassy ikke vil være en forsterkning for laget i vårsesongen, men om han vil leie seg en leilighet på Bekkestua skal han få all den oppbackingen han trenger. Han skal bli tatt vare på og pushet av Østhagen, og får leke fotball med Mix og Hugo. Så ser man til sommeren om han har lyst til å spille seriefotball for oss også, eller om han føler at han er klar for å dra tilbake til belgisk fotball. Uten at noen har noen hard feelings av den grunn. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Del Skrevet 22. Februar 2020 Del Skrevet 22. Februar 2020 Erlien ønsket av Stabæk – Ranheim nekter å selge https://www.adressa.no/100Sport/fotball/Erlien-onsket-av-Stabak--Ranheim-nekter-a-selge-287609b.html?rs4276121582397646261&t=1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 22. Februar 2020 Del Skrevet 22. Februar 2020 14 minutter siden skrev Sortebillen: Erlien ønsket av Stabæk – Ranheim nekter å selge https://www.adressa.no/100Sport/fotball/Erlien-onsket-av-Stabak--Ranheim-nekter-a-selge-287609b.html?rs4276121582397646261&t=1 https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/P9zXrJ/erlien-oensket-av-stabaek-ranheim-nekter-aa-selge uten betalingsmur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 22. Februar 2020 Del Skrevet 22. Februar 2020 2 minutter siden skrev blaasoldat: https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/P9zXrJ/erlien-oensket-av-stabaek-ranheim-nekter-aa-selge uten betalingsmur Er betalingsmur gitt.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 22. Februar 2020 Del Skrevet 22. Februar 2020 Stabæk har fått avslått tre bud. Ranheim sier han ikke er til salgs. Adressa har ikke fått tak i IA for kommentar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 25. Februar 2020 Del Skrevet 25. Februar 2020 https://www.vg.no/sport/fotball/i/lA002o/selnaes-returnert-til-norge-kan-finne-ny-klubb Noe for oss? Slenger inn en brannfakkel på siden her, og setter meg tilbake for å ta imot konstruktive kommentarer. Tror han kunne vært fin som playmaker hos oss. P.Farnerud-rollen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 25. Februar 2020 Del Skrevet 25. Februar 2020 Selnæs er ekstremt urealistisk. Han fortsetter helt sikkert i utlandet. Skulle han mot all formodning gå til en norsk klubb blir det RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 25. Februar 2020 Del Skrevet 25. Februar 2020 Er det andre alternativer for han enn Norge og Sverige? Et par dager til for Russland, så vidt jeg kan. Når det er sagt, så havner han vel ikke her. Enten hjem til Rosenborg, eller en kombinasjon av at Horneland ikke vil ha han og at en eller annen klubb legger masse penger på bordet for en halv sesong med Selnæs. At han spiller i Norge etter 1. juli virker utenkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 26. Februar 2020 Del Skrevet 26. Februar 2020 21 timer siden skrev odd: Er det andre alternativer for han enn Norge og Sverige? Et par dager til for Russland, så vidt jeg kan. Mulig han har mer å velge i hvis han er free agent!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Ser at Mix skal på Fotballkblubben podcast idag, så da er han ikke med videre eller? Tilsier hvertfall at han ikke er med til Marbella , eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Ref Ingo sitt innlegg i annen tråd så kom det frem at det jobbes med en def forsterkning som kan bekle flere roller og en kant, så da antar jeg at midtbanen er satt frem til sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Kan bekrefte at Mix ikke er med til Marbella, men fikk inntrykk av at det fortsatt ikke var avklart om han signerer med oss eller ikke. Er visst i stor grad opp til han selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Ikke at jeg er verdens største Mix fan - men slik stallen ser ut hadde det ikke gjort noe om han bestemte seg for komme hjem nå. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Han er nok aktuell helt til han signerer for noen andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Jeg er faktisk litt forundret over at det ikke er mer aktivitet rundt klubben enn det det er. Er jo færre på prøvespill og mindre rykter enn tidligere, selv om klubben har litt fetere sparegris enn på lenge... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 29 minutter siden skrev $uperTerje: Jeg er faktisk litt forundret over at det ikke er mer aktivitet rundt klubben enn det det er. Er jo færre på prøvespill og mindre rykter enn tidligere, selv om klubben har litt fetere sparegris enn på lenge... Grunnet jobb følger jeg litt med på hva som skjer lokalt, mao. rundt AAfk! Synes de er utrolig flinke med å oppdatere rundt stort og smått, og det merker jeg at engasjerer befolkningen! Også i preseason! Så her har vi noe å lære, klubben bør være tjent med å holde interessen i allmuen oppe, også utenom sesong. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 57 minutter siden skrev $uperTerje: Jeg er faktisk litt forundret over at det ikke er mer aktivitet rundt klubben enn det det er. Er jo færre på prøvespill og mindre rykter enn tidligere, selv om klubben har litt fetere sparegris enn på lenge... Men nå jobber vi ikke med å hente en helt ny ellever slik som tidligere. Ferre spillere/posisjoner som skal styrkes betyr vel gjerne ferre rykter og prøvespillere? Man kan jo også tenke at klubben vil holde kortene tett til brystet, for at ikke rivaliserende klubber fanger opp evt hvilke spillere det jobbes med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 43 minutter siden skrev blaasoldat: Grunnet jobb følger jeg litt med på hva som skjer lokalt, mao. rundt AAfk! Synes de er utrolig flinke med å oppdatere rundt stort og smått, og det merker jeg at engasjerer befolkningen! Også i preseason! Så her har vi noe å lære, klubben bør være tjent med å holde interessen i allmuen oppe, også utenom sesong. Et eks: Enten er det masse hemmeligheter rundt at vi har dratt på treningsleier, og hvem som har dratt. Eller så er vi bare inkompetente på å fortså at supportere faktisk ønsker en slik oppdatering..tar vel 5min ..kanskje 15min å gidde å informere.....menmen... @ingo kanskje du kan banke litt vett i den avdelinga det gjelder? Dette er langt fra første gang vi er dølle på denne kommmunikasjonen. Ble ikke klubben ogsp enige om å steppe opp på kommuikasjon mellom klubb og medlemmer/sipportere på dette møtet i Sandefjord? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 3 timer siden skrev $uperTerje: Jeg er faktisk litt forundret over at det ikke er mer aktivitet rundt klubben enn det det er. Er jo færre på prøvespill og mindre rykter enn tidligere, selv om klubben har litt fetere sparegris enn på lenge... Tja - nå har vi jo hentet inn et par spillere tidlig da. For en gangs skyld så har vi vært litt i forkant. Da er det jo ingen akutt krise Når det er sagt, så er det jo typisk at vi først snakker om at vi trenger 2-3 spillere, og at vi har lagt inn bud. Så går det litt tid uten at det skjer noe konkret, og plutselig skal vi bare ha en forsvarsspiller og kanskje en kant. Om dette nå følger forventet progresjon, går det litt tid til og så får vi en krisesignering som Nikolai Kirk. Men det er ikke noen fare - laget skal være godt nok til minst å holde seg et sted trygt midt på tabellen. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 Først: Jeg skriver her som Stabæk Supporter og Forumbruker, ikke som styremedlem. Så når jeg skal synliggjøre en viss irritasjon, er det som som representant for meg selv og ingen andre. Men Ringo, ærlig talt, det innlegget ovenfor er sørgelig lesning. Når vi (Inge André) har sagt 2-3 nye spillere og nå har fokus på 2 av dem, er vel det godt innafor 2-3 vil jeg tro? Dernest kommer en oppsummering av spillelogistikken fra i fjor som altså endte med en "krisesignering" av Nikolai Kirk. Og jeg som trodde den endte med at vi signerte Skytte, Junker, Amakwah og Oliver?!! Så feil kan man altså ta. I dette vintervinduet har vi hentet Mats Solheim, Jesper Isaksen og Fitim Azemi, i bytte med Hernandez, Askildsen og 25 millioner kroner. Ok logistikk der. I fjor solgte vi Hou Sæter, Ohi og Børkeeiet for 40 - 45 millioner kroner og gikk med godt over ti mill i overskudd. Brukbart det også. Og så tillater man seg å kalle det "normal progresjon" at det ender med Kirk. Ringo. Du er jo en kunnskapsrik og bra mann. Glem tullet ditt med Bob Bradley, vi andre dummer oss ut mye oftere og verre enn som så. Sett en strek over det. Bruk energien på å skape energi og entusiasme på et forum som fremdeles har stor respekt for deg. 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Skulle gjerne sett en spiss, en kant og en back/stopper inn. Får vi inn tre habile spillere her kan vi kjempe i toppen, uten dette tror jeg vi ender omtrent midt på. Vi har vel litt på bok, er det ingen å få tak i? Hva skjedde for eksempel med han kantspilleren Mbong som vi har testet ut? Ikke bra nok? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Skulle selvsagt gjerne hatt en Dio på topp, men får vi inn en ny spiss nå har vi bommet på logistikken. Janne ser ut til å ville spille med én spiss nå, og til den jobben hentet vi Azemi. Han ser imidlertid ut til å være bak Kinshita som ble hentet så sent som i fjor sommer. Om ingen av dem er gode nok, burde vi styrt unna. Men når vi snakker om sola. Hva er greia med Azemi? Har han vært skadet gjennom vinteren, eller er han bare plassert bak Kinoshita fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 Kunne Zekhnini vært kantspilleren vi er ute etter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 18 minutter siden skrev Offside: Kunne Zekhnini vært kantspilleren vi er ute etter? Kunne ha vært spennende det, men siden Krim-Jim er agenten så synes jeg vi bør holdes oss unna... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 18 minutter siden skrev nichb: Kunne ha vært spennende det, men siden Krim-Jim er agenten så synes jeg vi bør holdes oss unna... Krim-Jim ja... Olas finfine våpendrager; https://www.vg.no/sport/fotball/i/dOQpGj/jim-solbakken-til-angrep-paa-stabaek-ofrer-en-spiller-paa-graadighetens-alter ... Kan det tenkes at det kan være noe vinn-vinn her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mars 2020 1 time siden skrev ingo: Først: Jeg skriver her som Stabæk Supporter og Forumbruker, ikke som styremedlem. Så når jeg skal synliggjøre en viss irritasjon, er det som som representant for meg selv og ingen andre. Men Ringo, ærlig talt, det innlegget ovenfor er sørgelig lesning. Når vi (Inge André) har sagt 2-3 nye spillere og nå har fokus på 2 av dem, er vel det godt innafor 2-3 vil jeg tro? Dernest kommer en oppsummering av spillelogistikken fra i fjor som altså endte med en "krisesignering" av Nikolai Kirk. Og jeg som trodde den endte med at vi signerte Skytte, Junker, Amakwah og Oliver?!! Så feil kan man altså ta. I dette vintervinduet har vi hentet Mats Solheim, Jesper Isaksen og Fitim Azemi, i bytte med Hernandez, Askildsen og 25 millioner kroner. Ok logistikk der. I fjor solgte vi Hou Sæter, Ohi og Børkeeiet for 40 - 45 millioner kroner og gikk med godt over ti mill i overskudd. Brukbart det også. Og så tillater man seg å kalle det "normal progresjon" at det ender med Kirk. Ringo. Du er jo en kunnskapsrik og bra mann. Glem tullet ditt med Bob Bradley, vi andre dummer oss ut mye oftere og verre enn som så. Sett en strek over det. Bruk energien på å skape energi og entusiasme på et forum som fremdeles har stor respekt for deg. Nja, nå leste du nok innlegget litt kjapt. Pust litt med magen nå Ingo og les innlegget en gang til, så ser du at jeg sier vi før årets sesong alt har signert spillere og at disse 2-3 siste evt. er icing on the cake - forskjellen på midt tabell eller mulig topp 5 om du vil. Men for diskusjonen sin del da - så var fjorårets overganger et «game of 2 halves». Vintervinduet var veldig - veldig svakt og kulminerte med signeringen av Kirk. (Kunne kanskje sagt Sun istede, men det så jeg aldri som en ekte signering uansett). Sommervinduet var til gjengjeld veldig bra og det var da alle de spillerne du trekker frem kom. Oliver er forøvrig et prima eksempel på den typen signeringer jeg håper å se fler av i årene som kommer (Isaksen og Erlien (skulle det bli noe av den) er i Kanskje litt i samme gata. Kombinerer vi det med markant færre overganger per vindu så skal jeg være positiv som bare rakkern jeg. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 3. Mars 2020 Del Skrevet 3. Mars 2020 52 minutter siden skrev odd: Skulle selvsagt gjerne hatt en Dio på topp, men får vi inn en ny spiss nå har vi bommet på logistikken. Janne ser ut til å ville spille med én spiss nå, og til den jobben hentet vi Azemi. Han ser imidlertid ut til å være bak Kinshita som ble hentet så sent som i fjor sommer. Om ingen av dem er gode nok, burde vi styrt unna. Men når vi snakker om sola. Hva er greia med Azemi? Har han vært skadet gjennom vinteren, eller er han bare plassert bak Kinoshita fra start? Vi må kanskje gi Azemi litt tid? Jeg har dog for meg at han er klart best rettvendt - så spørs det om han da passer som enslig spiss???? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå