StabækJR 2 630 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 https://www.vg.no/sport/fotball/i/kJllvk/rbk-talent-med-boerven-innroemmelse-ikke-optimalt Noen som vil spille hvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Tipper det blir høyaktuelt med et utlån av ham nå. Rallingen til Hanse om at det ikke er lov må man bare se bort ifra, han skrev ny kontrakt i november, ut 2022. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Finnes en ny Junker i Danmark? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2020 Men kjære vene Junker scoret vel i 4 av 12 kamper? Han var jo ikke akkurat noen målmaskin han heller? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Viktig med assists også, se på høydepunktene fra MIF på Nadderud i siste hjemmekamp så vil du se! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Pdd var Junker bedre enn Kinoshita, men det er ikke nødvendigvis akkurat en sånn type spiller vi trenger. Laget er ikke verre enn at en habil spiss med selvtillit bør funke. Tidligere år har vi hatt behov for spillere som kan gjøre ting på egenhånd ( Boli, Diomande) eller binde opp ett helt forsvarsledd ( Ohi). Junker var en trussel i bakrommet og flink til å være oppspillspunkt så lenge han kunne flikke ballen videre. Han var flink til å komme til sjanser også, men brant vel en haug av de mener jeg å huske med lite imponerende avslutningsteknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 35 minutter siden skrev @ringo: Men kjære vene Junker scoret vel i 4 av 12 kamper? Han var jo ikke akkurat noen målmaskin han heller? Hat trick på Nadderud savner iallefall jeg! Han kom jo midt i sesongen også 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 45 minutter siden skrev @ringo: Men kjære vene Junker scoret vel i 4 av 12 kamper? Han var jo ikke akkurat noen målmaskin han heller? Flere av målene til Junker i fjor synes jeg var relativt tilfeldige. Ikke akkurat noen klinisk midtspiss og det viser jo målhistorikken hans også. Når det er sagt synes jeg Junker var bra på mye annet enn akkurat det å få ballen i mål. Håper vi søker aktivt etter en ny midtspiss, jeg er skeptisk til trioen Kino, Fitim og Valencic som våre eneste alternativer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Ja og når en tenker på prisen Glimt betalte så blir jeg ekstra skeptisk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Unner en utmerket spiss som Junker å spille europacup kamper Iår for Glimt. Hvor mye betalte Glimt til Horsens? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2020 Junker jager baller, stikker bak ryggen på forsvarer, truer offsidegrensa og åpner rom. Selv om han ikke scorer mål i hver kamp, er dette ting som gjør at det åpner seg opp muligheter for spillere rundt ham. Han bidro med nettopp dette i kampen mot Viking i går også – og i min bok er det pdd. NØYAKTIG det vi mangler på topp. Vi blir ekstremt stasjonære og endimensjonale uten noen som kan jage baller bak forsvarsrekka til motstanderen, eller hele tiden være i startposisjon til å plukke opp stikkballer. Blant annet Vetlesen forbannet seg vet et par anledninger over at Kinoshita ikke var årvåken nok til å stikke da ballen først kom. Han er rett og slett ikke den typen spiss. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Nå avkrefter Fagermo at de skal hente Benjamin Stokke, står det på Eurosport sine sider 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 3 timer siden skrev arni: Hat trick på Nadderud savner iallefall jeg! Han kom jo midt i sesongen også Var vel Mjøndalen kampen som var hans kamp. Var han ikke mye skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 10 minutter siden skrev smart: Var vel Mjøndalen kampen som var hans kamp. Var han ikke mye skadet? God mot RBK også, sjekk statusen. 6 mål på 12 kamper lar seg høre, blir fort 15 mål på en skadefri sesong? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 17 timer siden skrev Emilie23: Nå avkrefter Fagermo at de skal hente Benjamin Stokke, står det på Eurosport sine sider Er vel Odd og evt oss som er aktuelle da, og evt TIL, men de ønsker vel primært Azemi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 4 minutter siden skrev boie: Er vel Odd og evt oss som er aktuelle da, og evt TIL, men de ønsker vel primært Azemi. Får se hvem agenten tenker er størst konkurrent for Start... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 https://www.sportsbibelen.com/no/fotball/fagermo-om-den-ryktede-vif-overgangen-han-er-ikke-pa-vei-hit/ Stabæk? Stokke har blitt linket til flere klubber det siste året – deriblant Stabæk. Det er ingen hemmelighet at Nadderud-klubben, som gikk målløse av banen hjemme mot dumpekandidat Mjøndalen, kunne hatt bruk for en spiss og kanskje er Stokke på vei dit istedenfor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 Jeg kjenner ikke veldig godt til Benjamin Stokke, men er ikke han også en ganske stor og stasjonær spisstype? Det at han har hatt et lavt målsnitt gjennom hele karrieren trenger jo ikke ha allverden å si, dersom han har andre verdifulle kvaliteter. Noen som kan si noe om ham som spillertype? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 452 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 Heller Kinoshita enn Stokke. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 Skeptisk til Stokke jeg og, garantert overpriset ift lønn og definitivt ingen garanti for 12 + mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 1 time siden skrev Flexi Knut: Jeg kjenner ikke veldig godt til Benjamin Stokke, men er ikke han også en ganske stor og stasjonær spisstype? Det at han har hatt et lavt målsnitt gjennom hele karrieren trenger jo ikke ha allverden å si, dersom han har andre verdifulle kvaliteter. Noen som kan si noe om ham som spillertype? Jo. Akkuratt hva vi ikke trenger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 På 17.6.2020 den 15.29 skrev @ringo: Men kjære vene Junker scoret vel i 4 av 12 kamper? Han var jo ikke akkurat noen målmaskin han heller? Spesiell måte å lese statistikk på. Faktum er vel heller at han scoret 6 mål på 11 kamper, da kvarteret mot enga knapt kan telles som en match. Utover dette var han dessuten som andre påpeker en spiller som bygde farlige angrepsmønstre, hadde god spillerforståelse, åpnet rom, spilte gjennom medspillere på riktig tidspunkt osv. Jeg ville heller hatt Junker enn Boli. Sistnevnte var en god målscorer takker være sin fysikk, men lite annet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juni 2020 6 minutter siden skrev Bjersk: Jeg ville heller hatt Junker enn Boli. Din syke mann! (eller dame..?) Det skal ikke være mulig å mene det der, så sant man ikke har en eller annen spesiell fetisj 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 7 minutter siden skrev Bjersk: Spesiell måte å lese statistikk på. Faktum er vel heller at han scoret 6 mål på 11 kamper, da kvarteret mot enga knapt kan telles som en match. Utover dette var han dessuten som andre påpeker en spiller som bygde farlige angrepsmønstre, hadde god spillerforståelse, åpnet rom, spilte gjennom medspillere på riktig tidspunkt osv. Jeg ville heller hatt Junker enn Boli. Sistnevnte var en god målscorer takker være sin fysikk, men lite annet. Men Junker får vi ikke! Kanskje Boli er lei av Ungarn? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 1 minutt siden skrev elvis: Men Junker får vi ikke! Kanskje Boli er lei av Ungarn? Hadde vært deilig det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juni 2020 55 minutter siden skrev Bjersk: Jeg ville heller hatt Junker enn Boli. Dette er noe av det drøyeste jeg har lest her inne. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 Der var meningspolitiet på plass, Actung! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 35 minutter siden skrev arni: Der var meningspolitiet på plass, Actung! Hei politimester! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 Achtung Kaizer! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 18. Juni 2020 Del Skrevet 18. Juni 2020 58 minutter siden skrev arni: Der var meningspolitiet på plass, Actung! Ja det skulle tatt seg ut om folk begynte å si hva de mener her inne. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå