Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi kan forsåvidt også signere han midtstoppern til Sogndal, med betingelse om at han tar med seg Idol-dama til Bærum.

42006[/snapback]

Følger du ikke med, eller??? Det er jo slutt mellom de to. Med andre ord kan vi drite i spilleren og nøye oss med dama.

42007[/snapback]

Følger dere ikke med eller??

Jeg kom over en artikkel om Idol-Tone sammen med 239 Romøren... Så det er bare å dra på Nadderud for å oppleve damen fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Hepp,

På tide å titte fremover igjen... Kampen i går viste vel at vi trenger noen alternativer på topp...

Jeg kommer dermed med følgende forslag....

Hva med Bernt Hulsker?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

På tide å titte fremover igjen... Kampen i går viste vel at vi trenger noen alternativer på topp...

Jeg kommer dermed med følgende forslag....

Hva med Bernt Hulsker?

@ringo

44593[/snapback]

nå er jeg generelt imot å ta imot tidligere enga spillere,

"Hulsker er en drittsekk, men så lenge han er vår drittsekk gjør det ikke noe" teller ikke her - jeg er redd for at stallen ikke takler en så krevende fyr. Ohr var sær, men jeg frykter Hulsker er verre. Dessuten er en spiller som ønsker seg bort fra klubben fordi han ikke er fast på laget etter 8 mnd ikke noe for oss.

Mine tanker:

Rushfelt

Lange

Powell

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hulsker var gjest i et fotballextra eller 442 studio for litt siden, ble egentlig positivt overrasket over han som person. Han var faktisk en sympatisk og tilsynelatende trivelig fyr. Han er vel dessuten neppe unik som fotbalspiller om han har en Doktor Jeckyll og Mr Hyde personlighet på og av banen. Om han er en krevende fyr, vet jeg lite om. Det som derimot gjør meg litt betenkt er at hans rykte som en oppvigler og skuespiller på banen kan smitte over på resten av laget og gi dommerene en negativ innstilling til laget... Men som spillertype tror jeg han hadde stått godt til resten av laget vårt.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hulsker var gjest i et fotballextra eller 442 studio for litt siden, ble egentlig positivt overrasket over han som person. Han var faktisk en sympatisk og tilsynelatende trivelig fyr. Han er vel dessuten neppe unik som fotbalspiller om han har en Doktor Jeckyll og Mr Hyde personlighet på og av banen. Om han er en krevende fyr, vet jeg lite om. Det som derimot gjør meg litt betenkt er at hans rykte som en oppvigler og skuespiller på banen kan smitte over på resten av laget og gi dommerene en negativ innstilling til laget... Men som spillertype tror jeg han hadde stått godt til resten av laget vårt. 

@ringo

44600[/snapback]

så du er mer keen på en Hulsker type enn Hulsker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

44600[/snapback]

så du er mer keen på en Hulsker type enn Hulsker?

44601[/snapback]

Hepp,

Nei det hele aktualliserte seg vel når avisene begynte å messe om at han kunne være tilgjengelig. Begynte å leke litt med tanken om en lynhurtig spiller ved siden av Nannskog. Hvis Hulsker stikker så trekker han ofte med seg et par mann og da blir det mye rom for de andre....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

både hulkser og powell bør være spillere som det kan være mulig å få tak i til neste sesong.. Begge er spillertyper som vi mangler, og da kanskje spess powell med sin luftstyrke..

Har ikke noe i mot Hulken bortsett fra at hen er litt apekatt, men jeg tror nok ikke han er noe værre apekatt en trygvi var.. ikke så kjempe mye værre ihvertfall

Men får vi Powell kan vi vel like gjerne melde oss på i allsvenskan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

både hulkser og powell bør være spillere som det kan være mulig å få tak i til neste sesong.. Begge er spillertyper som vi mangler, og da kanskje spess powell med sin luftstyrke..

Har ikke noe i mot Hulken bortsett fra at hen er litt apekatt, men jeg tror nok ikke han er noe værre apekatt en trygvi var..  ikke så kjempe mye værre ihvertfall

Men får vi Powell kan vi vel like gjerne melde oss på i allsvenskan?

44603[/snapback]

Hulsker og Tryggvi er jo to helt forskjellige personer! Tryggvi er morsom, og Hulsker er og blir en STOR klyse! Tryggvi er ingen KLYSE, uansett hvor rar han nå enn kan være, så er han ikke i nærheten av Hulsker. Tar heller Powell enn Hulsker, om man skal ha noen i det hele tatt? Kanskje Alvaro Santos fra FCK :) Så får Alan en landsmann, som også kan svensk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hulsker og Tryggvi er jo to helt forskjellige personer!  Tryggvi er morsom, og Hulsker er og blir en STOR klyse! Tryggvi er ingen KLYSE, uansett hvor rar han nå enn kan være, så er han ikke i nærheten av Hulsker. Tar heller Powell enn Hulsker, om man skal ha noen i det hele tatt? Kanskje Alvaro Santos fra FCK :)  Så får Alan en landsmann, som også kan svensk...

44609[/snapback]

Det kan vi umulig ha penger til.

Og jeg digga Tryggvi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vi umulig ha penger til.

Og jeg digga Tryggvi.

44610[/snapback]

leste ett sted at han og han ÖIS fyren(nå bajen), Paulhino var aktuelle for en eller annen norsk klubb.. Kankje han ønsker seg vekk <_< tviler meeeen.. var jo tidligere lagkamerat med Jansson... Må vel satse på en annen spiss i så fall..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste ett sted at han og han ÖIS fyren(nå bajen), Paulhino var aktuelle for en eller annen norsk klubb.. Kankje han ønsker seg vekk <_< tviler meeeen.. var jo tidligere lagkamerat med Jansson... Må vel satse på en annen spiss i så fall..

44611[/snapback]

Både Alvaro Santos og Paulinho har vært linket til Ålesund. For et par dager siden ble det klart at Paulinho går til Hammarby og Anders Linderoth.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har siden overgangen hans til Rbk (for vi var jo med i diskusjonen) hatt en våt drøm om å see Daniel Braaten I vår vakkre drakt. Når vi bytter plass med trøndermafian til høsten, hadde det passet bra å hente mannen som for tiden spiller venstre benksliter på brakka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har siden overgangen hans til Rbk (for vi var jo med i diskusjonen) hatt en våt drøm om å see Daniel Braaten I vår vakkre drakt. Når vi bytter plass med trøndermafian til høsten, hadde det passet bra å hente mannen som for tiden spiller venstre benksliter på brakka.

46493[/snapback]

Akkurat den overgangen tror jeg er svææært lite sannsynlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nekter jeg egentlig å tro, men ok - Petar har nå scoret 40 mål på 19 kamper. Relativt grei statistikk det. Hvorvidt han tar steget opp og blir en flopp er usikkert, han har prøvd seg tidligere i 1 div uten noen særlig gode resultater. Hvor mange mål har våre spisser i 3 div?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sokolowski og Braathen hadde vært perfekt signeringer, samt en hurtig stopper.

Lurer også på hvor lang tid det tar før Martin kommer tilbake, har hørt at han har begynt å studerere deltid i Oslo.

Kjøper han og pappa seg fri fra kontrakten for å komme tilbake til den blaa drakten, ny formtopp og tippeligaspill?

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

En stor og sterk spiss som scorer godt med mål.

En flankespiller som er god til å komme til innlegg.

En forsvarspiller som kan spille både stopper og back i mitden av 20 åra.

Ta Lasse opp i A-stallen.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nekter jeg egentlig å tro, men ok - Petar har nå scoret 40 mål på 19 kamper. Relativt grei statistikk det. Hvorvidt han tar steget opp og blir en flopp er usikkert, han har prøvd seg tidligere i 1 div uten noen særlig gode resultater. Hvor mange mål har våre spisser i 3 div?

46708[/snapback]

Var ikke Petar en flopp i Hønefoss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46708[/snapback]

47000[/snapback]

Hepp,

5 mål på 50 kamper eller noe...

Det skal sies at han var endel skadet og ble brukt endel på midtbanen... Men det virker som om han var godt likt av supporterne der oppe... Men vi må ha en som har prestert på høyere nivå mener nå jeg!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46708[/snapback]

47000[/snapback]

Jo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...