sexxes 3 618 Del Skrevet 1. September 2020 Del Skrevet 1. September 2020 På 28.8.2020 den 14.52 skrev Flexi Knut: - Fardal Opseth kom seg av en eller annen grunn til utlandet, men han har kun levert 12 mål på nærmere 60 kamper på toppnivå i Norge – og av mine Glimt-venner ble det sagt at en kjegle kunne ha scoret halvparten av de 10 målene han leverte der før han dro til Tyrkia. Han har siden floppet både der og i Australia. Mulig han var en flopp i starten av sesongen, men puttet i fire av fem kamper som ble spilt etter den lange pausen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. September 2020 Del Skrevet 2. September 2020 13 timer siden skrev sexxes: Mulig han var en flopp i starten av sesongen, men puttet i fire av fem kamper som ble spilt etter den lange pausen. Jaggu. Moro hvis han får det til å løsne. Statistikken hans der nede viser nå 6 mål på 21 kamper – men hvordan er nivået, egentlig? Er det bedre eller dårligere enn her? Vet bare at Romario spilte der da han var 40, og at Robbie Fowler, Steven Taylor og Emile Heskey har vært innom. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 2. September 2020 Del Skrevet 2. September 2020 Garnås til Lillestrøm. Var ikke vi på han i forrige vindu? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 3. September 2020 Del Skrevet 3. September 2020 9 timer siden skrev Ace: Garnås til Lillestrøm. Var ikke vi på han i forrige vindu? Stemmer det. La vel inn et bud på han og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 7. September 2020 Del Skrevet 7. September 2020 Vinduet åpner i morgen, men helt stille på ryktebørsen? Er det ett godt eller dårlig tegn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 8. September 2020 Del Skrevet 8. September 2020 Deyver Vega frigitt av vif 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 8. September 2020 Del Skrevet 8. September 2020 Han er ganske langsom og han trenger vi virkelig ikke... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 9. September 2020 Del Skrevet 9. September 2020 På 8.9.2020 den 14.48 skrev jensemann: Deyver Vega frigitt av vif På vei til Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2020 I intervju med Eurosport utelukker ikke Jönsson at det blir Skytte-retur! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2020 34 minutter siden skrev youngboy: I intervju med Eurosport utelukker ikke Jönsson at det blir Skytte-retur! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Herlig i så fall! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Han er ikke den one-touch og fremoverrettede spilleren vi sårt trenger i midtbaneleddet. Men han tilfører pondus, cockyness, defensiv trygghet og dribleferdigheter. Ferdigheter vi vil dra nytte av. Og jeg tror Lumanza spiller bedre sammen med han. Virker som han blir mer motivert av gode kompiser på banen. Han ble dårligere etter at Kassi ble skadet, og han var mye bedre det lille han spilte ifjor sammen med Skytte enn hva han har gjort i år. La til og med merke til at han ble mye bedre med en gang Skytte kom innpå for Glimt mot oss på Nadderud i våres. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 3 minutter siden skrev Andreas: La til og med merke til at han ble mye bedre med en gang Skytte kom innpå for Glimt mot oss på Nadderud i våres. Haha, det tror jeg ikke hadde innvirkning Og slutten av juli er veldig sen vår!!:D Men Skytte er en kanonovergang. Litt konkurranse om plassene vil øke nivået på både Lumanza og Bohinen. Da kan vi også tillate oss å hvile dem av og til, og kaste innpå en av de på slutten med friske bein. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Liker Skytte, men sentral midtbane er vel der vi er best skodd? Selv med et eventuelt salg av Bohinen eller Hugo? Og det er vel snakk om lån og da burde vi heller satse på Lundal.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Han lider av mangel på driv framover, som Emil og Lumanza for tiden. Er likevel glad for å ha ham tilbake, gir oss en dimensjon som vi har manglet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 52 minutter siden skrev Bjornh: Han lider av mangel på driv framover, som Emil og Lumanza for tiden. Er likevel glad for å ha ham tilbake, gir oss en dimensjon som vi har manglet. Vi kan kjøre alle tre sentralt og dominere midtbanen fullstendig. Savner at vi dominerer midtbanen. Skytte er en god ballvinner og god med ball og dribleglad. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Mulig det er en begynnende Alzheimer, men jeg kan ikke huske at Skytte har andre egenskaper enn de vi allerede sliter med nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Skytte er spennende han, men hvis Kassi noengang blir skadefri holder jeg en knapp på hans offensive kvaliteter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2020 Skytte er en klassesignering evt. Bare det å ha en spiller av slik kvalitet i troppen er ekstremt bra for konkurransen og kvaliteten på det vi kan sette innpå. En klassespiss også så er vi der. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Skytte er hjemme hos lumanza i Oslo nå (Instagram) 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Sliter mer å tro noe annet enn at dette betyr at Bohinen er på vei ut. Hvis ikke er det en merkelig overgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Janne hadde aldri sagt noe sånt, hvis han ikke hadde noe plan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 9 minutter siden skrev Schnellfahrer: Sliter mer å tro noe annet enn at dette betyr at Bohinen er på vei ut. Hvis ikke er det en merkelig overgang. Ja det er det eneste som gir mening - men selv da er Skytte absolutt ikke spillertypen jeg ville gått for - men man ønsket vel kanskje noe kjent da... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 8 minutter siden skrev @ringo: Ja det er det eneste som gir mening - men selv da er Skytte absolutt ikke spillertypen jeg ville gått for - men man ønsket vel kanskje noe kjent da... Det er jeg enig i! Hva tenker du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 Jeg husker Skytte som en som ikke flyttet beina kjapt nok Uten ball og at det var endel slurv i det defensive arbeidet. Det virker på Bodø fansen at det er eksakt det samme Knutsen har funnet ut av også. Dersom dette betyr at det blir lenger frem for Hugo å ta en av de 2/3 sentrale plassene på midtbanen så tviler jeg på at det løser noe som helst... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 10. September 2020 Del Skrevet 10. September 2020 29 minutter siden skrev @ringo: Jeg husker Skytte som en som ikke flyttet beina kjapt nok Uten ball og at det var endel slurv i det defensive arbeidet. Det virker på Bodø fansen at det er eksakt det samme Knutsen har funnet ut av også. Dersom dette betyr at det blir lenger frem for Hugo å ta en av de 2/3 sentrale plassene på midtbanen så tviler jeg på at det løser noe som helst... Så for å oppsummere har sentral midtbane vært problemet denne sesongen, selv med to av våre på papiret beste spillere og selv om både back- og spissplassene har vært, skal vi si, tynt besatt. Men han som spilte midtbane ifjor høst da vi var et topplag trenger vi hvertfall ikke tilbake. Kildene mine sier at noe skurrer. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Er det snakk om lån? Kan nok redde oss ut av bunnstriden hvertfall. Dette blir bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Synes han var best de gangene han spilte til høyre på midtbanen - om det er planen så blir ikke de defensive manglene så avgjørende kanskje? Kanskje han kan fungere godt som en 10er også. Men inne sentralt tror jeg som sagt at det ikke det løser noe som helst. Spesielt om det går på bekostning av Hugo. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 6 timer siden skrev WilliamStabæk4eva: Så for å oppsummere har sentral midtbane vært problemet denne sesongen, selv med to av våre på papiret beste spillere og selv om både back- og spissplassene har vært, skal vi si, tynt besatt. Men han som spilte midtbane ifjor høst da vi var et topplag trenger vi hvertfall ikke tilbake. Kildene mine sier at noe skurrer. Enig. Vi har dessuten sett at vi er sårbare når vi får skader. Og det får vi. Skytte kjenner dessuten laget og trener og bør være klar for spill fra dag en. Klarer ikke å tenke noe annet enn at det blir bra. Og Arni: etter sesongen i fjor ville jeg heller gått for Skytte enn Junker. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 11. September 2020 Del Skrevet 11. September 2020 Kjøp: ? Lån: ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå