StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 42 minutter siden skrev BlaaSpanjol: Er veldig positiv til denne late bloomeren fra Raufoss, og får vi en deal der vi kan leie ut Vogt i 2021 sesongen, hente Hedenstad og la han konkurrere med Moe på VB, så ja takk. Det betyr vel da også Jonassen ut. Men, som de fleste andre her inne, ville jeg strukket meg så langt som det er økonomisk mulig for å beholde Valsvik. Avhengig av et kompetent tårn bak der som kan nikke alt av fare vekk, spesielt med Yaw sine skadeproblemer om for tiden. Får vi Solo inn i spann med Valsvik i midtforsvaret, med Sturla på HB og Hedenstad/Moe på VB begynner det å likne på noe, men da må samtlige ting klaffe, og det er det vel sjeldent det gjør, særdels i disse tider. Synes da Solheim fortjener en startposisjon i et forsvar neste sesong. Han har vært god! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 45 minutter siden skrev BlaaSpanjol: Er veldig positiv til denne late bloomeren fra Raufoss, og får vi en deal der vi kan leie ut Vogt i 2021 sesongen, hente Hedenstad og la han konkurrere med Moe på VB, så ja takk. Det betyr vel da også Jonassen ut. Men, som de fleste andre her inne, ville jeg strukket meg så langt som det er økonomisk mulig for å beholde Valsvik. Avhengig av et kompetent tårn bak der som kan nikke alt av fare vekk, spesielt med Yaw sine skadeproblemer om for tiden. Får vi Solo inn i spann med Valsvik i midtforsvaret, med Sturla på HB og Hedenstad/Moe på VB begynner det å likne på noe, men da må samtlige ting klaffe, og det er det vel sjeldent det gjør, særdels i disse tider. Og så skal vi sende Piggy ut på bakerste benk igjen. Hvor ble det av "satse på egne fra akademiet?" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 15 timer siden skrev odd: Beggers aren't choosers. Birger var god offensivt, men han var først og fremst tilstede defensivt. Når man er god nok til å gjøre den jobben, kommer det offensive som en bonus. Det er jo ikke sånn at vi setter Darren Maatsen som back, bare fordi han har bra driv fremover. Hva så backen gjør offensivt blir opp til treneren. Hernandez hadde styrkene sine offensivt, men ble vel en stund holdt igjen. Samtidig er det ikke SÅ vanskelig å bidre offensivt om treneren først slipper opp. Selv Hanche som venstreback hadde jo sine offensive bidrag. Jeg tror Hedenstad er way out of our league, både på én og to måter. Skulle han likevel ende opp i blaatt neste år, tror jeg vi skal være veldig, veldig happy. Så får det bli opp til JJ å finne ut nøyaktig hvor mye vi skal slippe han løs offensivt. Sikkert mye riktig i det du skriver, men tror ikke bare det er Janne som har holdt igjen backene. Det har også mye med vilje, fart og teknikk å gjøre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 Kan Jeppe spille stopper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 14 minutter siden skrev @ringo: Kan Jeppe spille stopper? Husker han vikarierte der en gang, uten at jeg husker motstander. Mulig det var cup. Han kom seg helt greit unna det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 19 minutter siden skrev elvis: Sikkert mye riktig i det du skriver, men tror ikke bare det er Janne som har holdt igjen backene. Det har også mye med vilje, fart og teknikk å gjøre. La oss håpe at alle spillerne våre, ikke bare backene, primært fokuserer på den samlete planen vår, ikke sin egen vilje. Så har du helt rett i at JJs plan selvfølgelig bør ta hensyn til ferdighetene til de spillerne han har. Har man en spiller som Birger er det selvsagt lettere å ha offensive løp fra backen som en del av planen. Det som gjør Birger bra er jo ikke de offensive ferdighetene hans. Jeg nevnte Maatsen som et eksempel, han er ikke noe dårligere på den biten. Det er selvsagt totalpakka. Da er vi tilbake til den første setningen min. Det som etterspørres er egentlig ikke en back med annen profil enn f.eks. Vogt. Det som etterspørres er en BEDRE back. Jeg er selvsagt ikke uenig i at det hadde vært gull å få inn en ny Birger, men jeg tror kanskje lista bør legges litt lavere... Hvis Hedenstad ikke regnes som god nok, er jeg usikker på hvor realistiske ambisjoner noen har. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 8. Desember 2020 Del Skrevet 8. Desember 2020 Hedenstad ville vært vår beste høyre- og venstreback, samt hans gamle posisjon på juniorlaget, defensiv midtbane? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 13. Desember 2020 Del Skrevet 13. Desember 2020 På 8.12.2020 den 13.43 skrev StabækLegendePåFM: Synes da Solheim fortjener en startposisjon i et forsvar neste sesong. Han har vært god! Hvordan jeg presterte å glemme han vil jeg aldri vite 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magrrei 188 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Vi er visstnok m i "kampen" om Markus Solbakken... https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Erstatning for Bohinen? Uten at jeg kjenner for mye til Solbakken. VG mener vi er enige. Millionbud. https://www.vg.no/sport/fotball/i/qAOXXo/opplysninger-til-vg-stabaek-har-faatt-akseptert-millionbud-paa-solbakken?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Nå er du på jobb ja Bjarmann 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Når Aneke er involvert har jeg alltid trua. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 I utgangspunktet ikke den posisjonen vi trenger å styrke mest, men jeg er overbevist om at med Bohinen på vei ut vil Solbakken styrke laget og vi vil få bra med penger for han på sikt - så jeg er positiv. Og med Bohinen ut vil vi få penger til å styrke angrepet så da gjelder det bare å treffe. Feks Dio ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Wow, det var en spiller jeg aldri hadde trodd vi kunne hente! Og dette talentet fra Moss som signerte idag, har jeg også hørt mye lovende om tidligere! Nå er du på jobb Bjarmann 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Herlig .... har håpet på den overgangen. En klassespiller som kler Stabæk, og forhåpentlig vil Stabæk få det beste frem i ham. Godt å ha den nye Bohinen allerede på plass 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Interessant at han tydeligvis legger så mye vekt på naturgress i valget av ny klubb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Desember 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Desember 2020 39 minutter siden skrev blaasoldat: Og dette talentet fra Moss som signerte idag, har jeg også hørt mye lovende om tidligere! Nå er du på jobb Bjarmann Moss, Andresen og Midtbane klinger godt i et Stabæk øre 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 621 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 15 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva: Interessant at han tydeligvis legger så mye vekt på naturgress i valget av ny klubb "All internasjonal toppfotball fungerer på gress. Det er viktig å bli vant til det, sa Solbakken til VG i juli." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Hvilken spiller fra Moss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 4 minutter siden skrev Luringen: Hvilken spiller fra Moss? Aleksander Andresen; https://www.tv2.no/sport/11840156/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 4 minutter siden skrev Luringen: Hvilken spiller fra Moss? https://www.stabak.no/nyheter/aleksander-andresen-har-signert 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 9 minutter siden skrev Forza Stabæk: Aleksander Andresen; https://www.tv2.no/sport/11840156/ Takk! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Spennende med Solbakken. Ifølge noen Kammavenner har han ikke hatt sin beste sesong, men er helt klart en spiller med stort potensiale. Det jeg har sett av han så likner han endel på Bohinen i spillestilen. Kan bli litt omstendelig, men veldig bra driv med ball når han er fremoverrettet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Fra min Kamma-kompis Sentral midt. Stort talent, ferdighetsmessig klart beste spilleren på HamKam. Bra teknikk, overblikk, pasningsfot og løpskapasitet. Men mangler duellstyrke og sluttprodukt i form av mål/målgivende. Mangler vinnerskallen til faren... Høres ut som en typisk Stabæk-spiller. Positivt vil være at vi får hyppig besøk av landslagssjefen på kamp ? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Hvilken posisjon spiller denne 15-åringen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 15. Desember 2020 Del Skrevet 15. Desember 2020 Bohinen og Solbakken som indreløpere. Selv om det "bare" er en nevø, er det noen som jobber med å hente Thomas Rekdal tilbake til Norge? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 16. Desember 2020 Del Skrevet 16. Desember 2020 7 timer siden skrev tobb: Hvilken posisjon spiller denne 15-åringen? Sentral midtbane. Boks til boks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 16. Desember 2020 Del Skrevet 16. Desember 2020 Elsker at Stabæk henter talenter! Spennende om de slår til? Bjarmann liker jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. Desember 2020 Del Skrevet 16. Desember 2020 14 timer siden skrev tobb: Hvilken posisjon spiller denne 15-åringen? Ta en titt på hjemmesiden, der står det litt om spilleren https://www.stabak.no/nyheter/aleksander-andresen-har-signert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. Desember 2020 Del Skrevet 16. Desember 2020 Vi trenger forsterkninger i forsvar, hva med Tollås Nation, kaptein i VIF, 30 år og får kun 1 års kontrakt grunnet tidligere skadeproblematikk. Evt Hente inn Hedenstad også, som utfordrer til Ottoson, vil helt sikkert heve han også med sterkere konkurranse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå