youngboy 894 Del Skrevet 13. Mars 2022 Del Skrevet 13. Mars 2022 20 timer siden skrev BlaaSpanjol: Med Torgeirs nylige kommentarer ang en ny venstrefot, hadde Kristoffer Tønnessen vært et alternativ? Syntes alltid han har sett spennende ut de få gangene jeg har sett han, god alder (24), spiller for et Start lag som fortsatt virker å være i ingenmannsland, virker basert på formasjonen jeg har sett fra Start at han nå spiller mer ving-back, og selvsagt, er han venstrebent. Tror det er lite sannsynlig at Start slipper kapteinen sin til en opprykksrival, og hverken Wernersson eller Tønnessen er vel spesielt interessert i å sitte på benken i Obos. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 14. Mars 2022 Del Skrevet 14. Mars 2022 Thor Lange skal være neste spiller inn 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 14. Mars 2022 Del Skrevet 14. Mars 2022 https://www.budstikka.no/fotball/jeppe-moe-erstatter-returnerer-fra-dansk-fotball-til-stabaek/691534!/ Bjarmann bekrefter 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 Patrick Metcalfe, canadisk midtbanespiller med til Sandefjord i dag. Sentral midtbanespiller, men der begynner vi vel å bli godt skådd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 3 minutter siden skrev kristh0707: Patrick Metcalfe, canadisk midtbanespiller med til Sandefjord i dag. Sentral midtbanespiller, men der begynner vi vel å bli godt skådd. 23 år, 19 kamper i MLS for Vancouver og 3 kamper på U23 landslaget til Canada! Vært uten klubb siden årsskiftet. Spennende 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 4 minutter siden skrev rykkinn: 23 år, 19 kamper i MLS for Vancouver og 3 kamper på U23 landslaget til Canada! Vært uten klubb siden årsskiftet. Spennende At han har vært uten klubb siden årsskiftet er absolutt spennende. Da har han vel enten veldig god selvtillit, eller så vil ingen ha ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 11 minutter siden skrev kristh0707: Patrick Metcalfe, canadisk midtbanespiller med til Sandefjord i dag. Sentral midtbanespiller, men der begynner vi vel å bli godt skådd. Spørs vel helt hva som skjer med Skytte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 Metcalfe er en defensiv spiller - midtbane, back, stopper. Tror det kommer en spiss på prøvespill til uka også... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 16 minutter siden skrev kristh0707: Patrick Metcalfe, canadisk midtbanespiller med til Sandefjord i dag. Sentral midtbanespiller, men der begynner vi vel å bli godt skådd. Kanskje det er en på vei ut…? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 19. Mars 2022 Del Skrevet 19. Mars 2022 Et til alternativ på høyreback som kan slå innlegg kunne vært noe… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 Kommer en spiss på prøvespill til uka, litt usikker på om det er prøvespill eller ikke, men ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 Så ingen kontrakt på Gift? Lå vel litt i lufta.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 24 minutter siden skrev stbS: Så ingen kontrakt på Gift? Lå vel litt i lufta.. Jo, han er i hjemlandet for å ordne nytt visum ellerno Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2022 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2022 (endret) Metcalf looked like. a million dollars I går. Rolig, pasningssikker (bommet én på sine 45 minutter) og etablerte et tospann med Curtis Edwards fra første minutt. Blir åpenbart hentet for å spille sentralt, ikke back eller midtstopper. Gift er helt riktig hjemme for å ordne nytt visum, så han kommer tilbake som en "bonusspiller" på topp. For et herlig lag vi har! For en trener. For en assistenttrener, for en sportsdirektør, og for en styreleder i klubben!!! For et kvinnelag vi har! For en vakker ny drakt vi har! Nå gjenstår det bare å etablere "Blåmandag" - Stabæk gjør mandag til ukas beste dag!" Låner av Erik Bye: Mangt skal vi møte (Skeid, StjørdalsBlink, Brann og Start) og mangt skal vi mestre (Vi skal håndtere alt som kommer i vår vei) Dagen i dag den skal bli vår beste dag. (Ingen som drar på hytta på mandag så alle skal til oss). Endret 20. Mars 2022 av ingo manglet en setning 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 Curtis og Metcalf er så gode at jeg ikke tror mine egne øyne. Der treffer vi høyere enn man kan forvente. Laget begynner absolutt å ta form - og- Kjønø begynner å levere. Artige fotballtider i møte!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 Er Metcalf allerede signert? Er vel evt greit å få signaturen hans ASAP hvis han er så god som Ingo skriver. Kult hvis vi henter Gift også. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2022 2 timer siden skrev ingo: Metcalf looked like. a million dollars I går. Rolig, pasningssikker (bommet én på sine 45 minutter) og etablerte et tospann med Curtis Edwards fra første minutt. Blir åpenbart hentet for å spille sentralt, ikke back eller midtstopper. Gift er helt riktig hjemme for å ordne nytt visum, så han kommer tilbake som en "bonusspiller" på topp. For et herlig lag vi har! For en trener. For en assistenttrener, for en sportsdirektør, og for en styreleder i klubben!!! ->Bør byttes med: For noen supportere vi har! For et kvinnelag vi har! For en vakker ny drakt vi har! Nå gjenstår det bare å etablere "Blåmandag" - Stabæk gjør mandag til ukas beste dag!" Med fare for å virke veldig negativ. Dette kunne jeg sikkert latt være å kommentere, men må bare: Flott innlegg, elsker engasjementet ditt Ingo (det trenger vi!), digger drakta, damelaget og herrelaget, men...: at en "representant" fra klubbens indre går bresjen for felles hyllest av styret synes jeg blir litt vel mye. Spesielt med tanke på et nylig vondt nedrykk, gjennomgående svake prestasjoner og at det er en relativt mange her som synes det er mye i styret som det bør ryddes i for tiden.. Og ja, jeg anerkjenner og er glad for at sportsdirektør, styreleder og trener jobber hardt hver eneste dag. Jeg sparer hyllesten til etter at opprykket er klart. Utover det så gleder jeg meg voldsomt til sesongstart og er imponert over hvilke spillere som har kommet inn. Der har det vært jobbet godt! 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 Vårkampanje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 3 timer siden skrev yiddo: Er Metcalf allerede signert? Er vel evt greit å få signaturen hans ASAP hvis han er så god som Ingo skriver. Kult hvis vi henter Gift også. Høyland ryktes i allefall ut - så da er det vel rom for en ny midtbanespiller inn og Metcalfe er en anvendelig spiller som kan være nyttig. Han så dessuten fresk ut - med det forbholdet at vi kun har en halv omgang i en treningskamp å vurdere det på. Vi har en spillerstall som ikke står tilbake for den nedre halvdelen av Eliteserien og det skal vi være meget glade for. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 Metcalf er virkelig en klassespiller, det ser man med en gang. Håper virkelig vi får signert han!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 468 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 2 timer siden skrev @ringo: Høyland ryktes i allefall ut - så da er det vel rom for en ny midtbanespiller inn og Metcalfe er en anvendelig spiller som kan være nyttig. Han så dessuten fresk ut - med det forbholdet at vi kun har en halv omgang i en treningskamp å vurdere det på. Vi har en spillerstall som ikke står tilbake for den nedre halvdelen av Eliteserien og det skal vi være meget glade for. Hva skjer med Høyland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 20. Mars 2022 Del Skrevet 20. Mars 2022 1 time siden skrev asmats: Hva skjer med Høyland? Nærmer seg ny klubb. Metcalf inn som erstatter hadde vært perfekt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2022 20 timer siden skrev kuk: Med fare for å virke veldig negativ. Dette kunne jeg sikkert latt være å kommentere, men må bare: Flott innlegg, elsker engasjementet ditt Ingo (det trenger vi!), digger drakta, damelaget og herrelaget, men...: at en "representant" fra klubbens indre går bresjen for felles hyllest av styret synes jeg blir litt vel mye. Spesielt med tanke på et nylig vondt nedrykk, gjennomgående svake prestasjoner og at det er en relativt mange her som synes det er mye i styret som det bør ryddes i for tiden.. Og ja, jeg anerkjenner og er glad for at sportsdirektør, styreleder og trener jobber hardt hver eneste dag. Jeg sparer hyllesten til etter at opprykket er klart. Utover det så gleder jeg meg voldsomt til sesongstart og er imponert over hvilke spillere som har kommet inn. Der har det vært jobbet godt! Hei K! Dette var ment som et lite stykke selvironi, fordi vi Stabækfans har så utrolig kort vei fra helvete til himmelen. Det skal bare tre mål til mot Sandefjord, så skinner sola fra alle kanter. Mitt lille inserat var det som kalles "en akseptert overdrivelse", altså ikke at vi/dere har skiftet totalt mening om alle våre svakheter, men at det er ganske fort glemt hvis Pat Metcalf viser seg å være så god som det så ut, Edwards fortsetter å rule midten, Oliver og Korn.., ja dere vet selv. Det er en herlig egenskap vi har, vi Stabæksupportere, at det skal så lite for å gjøre oss glade. Og da elsker vi ALT, fra drakter til styreledere. Kick-offet i Sandvika fredag etter kampen i Sandefjord var forøvrig også kjempevellykket, med nye drakter, nye videoer, nye sanger og nye fjes både på dame- og herresiden. For en medieavdeling vi har! For noen matrikker vi har! For en fyrverkisalgsavdeling vi har. Det er penga fra fyrverkeriet som har gjort det mulig å hente Nicolai Næss. For noen Næss'er vi har! 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 22. Mars 2022 Del Skrevet 22. Mars 2022 Noe nytt om Pat? Eller er det slik at en må ut før han kommer inn? Noen som vet ståa med Kay? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 468 Del Skrevet 22. Mars 2022 Del Skrevet 22. Mars 2022 På 20.3.2022 den 18.24 skrev Peter: Nærmer seg ny klubb. Metcalf inn som erstatter hadde vært perfekt. Takker Vi traff ikke helt på den signeringen der, så regner med at det er en OBOS klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 22. Mars 2022 Del Skrevet 22. Mars 2022 23 minutter siden skrev asmats: Takker Vi traff ikke helt på den signeringen der, så regner med at det er en OBOS klubb? Hørt noen rykter om Tromsø, men at de ikke har mulighet til å betale. Blir fort noe Obos ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 22. Mars 2022 Del Skrevet 22. Mars 2022 57 minutter siden skrev StabækJR: Hørt noen rykter om Tromsø, men at de ikke har mulighet til å betale. Blir fort noe Obos ja Tromsø jobber hardt med en større fisk! Men om de klarer å lande den er usikkert! De må uansett forsterke, for de er tynne i år! Leieavtale hvor de betaler full lønn kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2022 Ny spiller signerer idag. Bilder tatt på Nadderud og pennen er tilbake på Instastory til klubben! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 23. Mars 2022 Del Skrevet 23. Mars 2022 1 minutt siden skrev rykkinn: Ny spiller signerer idag. Bilder tatt på Nadderud og pennen er tilbake på Instastory til klubben! Er vel Metcalf? Spennende! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Mars 2022 Med Bryan Adams som musikk på Insta…. Canada! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå