Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kunne Håvard Flo vært et alternativ? Sogndal kommer ikke til å rykke opp, han er på tampen av karrieren og kunne kanskje tenke seg en sesong eller to til i TL? Ikke at jeg mener at han skal spille så mye fra start, men føler at han representerer en spiller som ikke finnes i stallen i dag, en spiss med enorm luftstyrke. De siste kampene har det blitt slått mye langt uten at spissene har vunnet så veldig mange av duellene. De kommer ikke til å vinne flere i TL... Slik jeg ser det har Stabæk i lang tid manglet en kraftspiss med luftstyrke til å matche de beste midtstopperene. Flo er en slik type, men mulig noe gammel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne Håvard Flo vært et alternativ? Sogndal kommer ikke til å rykke opp, han er på tampen av karrieren og kunne kanskje tenke seg en sesong eller to til i TL? Ikke at jeg mener at han skal spille så mye fra start, men føler at han representerer en spiller som ikke finnes i stallen i dag, en spiss med enorm luftstyrke. De siste kampene har det blitt slått mye langt uten at spissene har vunnet så veldig mange av duellene. De kommer ikke til å vinne flere i TL... Slik jeg ser det har Stabæk i lang tid manglet en kraftspiss med luftstyrke til å matche de beste midtstopperene. Flo er en slik type, men mulig noe gammel

47192[/snapback]

Også må vi få tak i en spiller som kan slå lange pasninger...

Jeg tror Stabæk godt kan fortsette som de har gjort - finne unge, gode norske og utenlandske spillere som man utvikler. Gamle gubber gjør seg best på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samuel Isaksen siden  Sandefjord ikke rykker opp henter jeg gjerne Samuel. Har lenge likt den spilleren!

47374[/snapback]

Er enig med deg der ja. Isaksen har vært god lenge. Men skal vi ha han må vi handle ved første mulighet. Sandefjordspillerne begynner vel å bli ganske interessante for andre klubber også. Men hva har skjedd med Olav Tuelo Johannessen? Han var jo rimelig mye i media for et par år siden.

Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Stabæk har hendvendt seg til Follo om spissen Andreas "Cannabis" Strand.

"- Vi synes Andreas Strand er en interessant spiller, sier assistenttrener i Stabæk, Petter Belsvik til Budstikka"

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=210164

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk har hendvendt seg til Follo om spissen Andreas "Cannabis" Strand.

"- Vi synes Andreas Strand er en interessant spiller, sier assistenttrener i Stabæk, Petter Belsvik til Budstikka"

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=210164

hvordan klarte du å unngå og se "stabæk følger strand" - tråden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så vanskelig egentlig....

Forresten mens jeg husker det, hver gang jeg ser bildet ditt - så er står Enga-logoen mye kraftigere frem enn "hater enga" og i tillegg glir den røde streken på kryss inn i logoen... Du bør legge en annen farge på Hater Enga-bokstavene så vi ser litt tydligere at dette er et anti-Enga-bilde... Når man ser den i øyekroken er det kun den stygge Enga-logoen man ser.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å såg på Gais-Øster i helgen.

Gais har en Venstreving som er en spennende spiller: Daniel Nicklason.

Øster har en fra Brasil som heter John Pelu.

Ett av disse lagene går opp til Allsvenskan men jeg mener att Stabæk bør prøve å få tak i den

spillereren vars lag ikke rykker opp.

Pelu kan spille spiss eller kant. Veldi rask spiller. Best med ball.

Niclasson har en god innlegsfot å er raskere enn Sund.

Båda disse håller en bra Tippeliganivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så vanskelig egentlig....

Forresten mens jeg husker det, hver gang jeg ser bildet ditt - så er står Enga-logoen mye kraftigere frem enn "hater enga" og i tillegg glir den røde streken på kryss inn i logoen... Du bør legge en annen farge på Hater Enga-bokstavene så vi ser litt tydligere at dette er et anti-Enga-bilde... Når man ser den i øyekroken er det kun den stygge Enga-logoen man ser.

Har vurdert det, men er bare på visse skjermer den er utydelig. På jobb er det sånn som du beskriver, mens hjemme er den utrolig klar. Får se hva jeg orker å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

-Vi har fulgt med på hva Petar har gjort i MIF, og fra tidligere vet vi at han er godt likt i Hønefoss-miljøet. Vi avventer litt om vi gjør noe fremstøt på Rnkovic. Han er mest aktuell hvis vi blir i 1. divisjon, sier Hønefoss-direktør, Arne Dokken.

Betyr dette at han ikke holder TL-nivå? Han har jo vært i Hønefoss før, uten at han var en stor suksess. (men han var vel også en del skadet?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Vi har fulgt med på hva Petar har gjort i MIF, og fra tidligere vet vi at han er godt likt i Hønefoss-miljøet. Vi avventer litt om vi gjør noe fremstøt på Rnkovic. Han er mest aktuell hvis vi blir i 1. divisjon, sier Hønefoss-direktør, Arne Dokken.

Betyr dette at han ikke holder TL-nivå? Han har jo vært i Hønefoss før, uten at han var en stor suksess. (men han var vel også en del skadet?)

Han spilte ikke spiss i HBK og forlot klubben etter en intens krangel med klubbeier Åge tHOREsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det blir litt for mye snakk om uprofilerte gråstein nå. Hvis vi skal ha sjangs til å henge med i toppen av TL, så burde vi sikte en del høyere allerede nå. Se på Start. De begynte å hente klassespillere allerede midtveis i fjor. Sier jo ikke at ikke Petar eller Andreas Strand er bra spillere, men det blir litt vel usikkert å fylle opp laget med spillere som aldri har spilt TL før. Vi har ikke flust av spillere med positive erfaringer fra det nivået akkurat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 1. Oct 2005, 21:23) 49850[/snapback]

Synes det blir litt for mye snakk om uprofilerte gråstein nå. Hvis vi skal ha sjangs til å henge med i toppen av TL, så burde vi sikte en del høyere allerede nå. Se på Start. De begynte å hente klassespillere allerede midtveis i fjor. Sier jo ikke at ikke Petar eller Andreas Strand er bra spillere, men det blir litt vel usikkert å fylle opp laget med spillere som aldri har spilt TL før. Vi har ikke flust av spillere med positive erfaringer fra det nivået akkurat.

Minner bare om at vi hentet to rutinerte svensker og en svært lovende brasilianer i sommerpausen. Er vel egentlig bare en sterk spiss vi mangler nå? Selv ville jeg gjerne hatt en lynrask og sterk midtstopper som er i stand til å løpe opp og takle gjennomløp også. Men jeg har innsett at slike ikke spiller i serier som den norske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 1. Oct 2005, 21:23) 49850[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Helt enig! Har begrenset tro på både Rnkovic og Strand....

Jeg leker litt med tanken på Årst, ETTER at Stabæk og Tromsø har bytta ligaer!! Nanne og Årst - ikke dumt! B)

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årst er urealistisk. En så lojal 31åring forlater ikke klubben sin for å flytte til andre siden av landet.

Tipper ikke Årst er så lojal at han foretrekker 1. divisjon og natta til alt landslagsspill.....Er slett ikke sikker på om det urealistisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årst er urealistisk. En så lojal 31åring forlater ikke klubben sin for å flytte til andre siden av landet.

Og vi bør helt klart satse på yngre spillere. Greit med de vi har, men bør ikke hente alt for mange spillere på over 30, da får vi RBK-tilstander om få år med en "hel" stall som må byttes. Bedre å få inn noen i 20årene som kan ha mange GODE år igjen. Trond imponerte stort i dag, kanskje vi ikke trenger flere spisser, men derimot en offensiv midtbane-motor.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vi bør helt klart satse på yngre spillere. Greit med de vi har, men bør ikke hente alt for mange spillere på over 30, da får vi RBK-tilstander om få år med en "hel" stall som må byttes. Bedre å få inn noen i 20årene som kan ha mange GODE år igjen. Trond imponerte stort i dag, kanskje vi ikke trenger flere spisser, men derimot en offensiv midtbane-motor.

Absolutt ALLE lag i Norge burde være interessert i en spiss som dunker inn nærmere 20 mål i tippeligaen for ett bunnlag...

Jeg synes det er en fin tanke å leke med! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...