@ringo 22 014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juli 2023 Nei, men han har et blikk og en pasningsfot som ingen andre i laget. Han var viktig for oss i fjor, men i vinter havnet han litt mellom to roller - dels som hengende spiss, dels som indreløper og det ble hverken fugl eller fisk. Han har ikke funnet seg helt til rette og når han en sjelden gang får sjansens så tror jeg han føler at han MÅ overbevise og det er ikke sikkert det er den beste inngangen til å prestere godt. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 606 Del Skrevet 24. Juli 2023 Del Skrevet 24. Juli 2023 2 timer siden skrev @ringo: Nei, men han har et blikk og en pasningsfot som ingen andre i laget. Han var viktig for oss i fjor, men i vinter havnet han litt mellom to roller - dels som hengende spiss, dels som indreløper og det ble hverken fugl eller fisk. Han har ikke funnet seg helt til rette og når han en sjelden gang får sjansens så tror jeg han føler at han MÅ overbevise og det er ikke sikkert det er den beste inngangen til å prestere godt. At han har et blikk og en pasningsfot som ingen andre i laget har, klarer jeg ikke forstå. Enig med det som er nevnt tidligere han er altfor lite sterk og rask, det har ingenting med følelse om å overbevise å gjøre. Det er forsåvidt en følelse man forventer at alle innbyttere skal ha. Hammy er altfor lett å lese og blir for enkel å forsvare seg mot, krever såvidt en skulder for å få han av ballen. Hammy har 75 kamper for Stabæk og burde levere på et mye høyere nivå. Se på Kostadinov samme alder (2002) og var ute med skade i 2 år og tok nivået med engang. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 24. Juli 2023 Del Skrevet 24. Juli 2023 3 timer siden skrev @ringo: Nei, men han har et blikk og en pasningsfot som ingen andre i laget. Han var viktig for oss i fjor, men i vinter havnet han litt mellom to roller - dels som hengende spiss, dels som indreløper og det ble hverken fugl eller fisk. Han har ikke funnet seg helt til rette og når han en sjelden gang får sjansens så tror jeg han føler at han MÅ overbevise og det er ikke sikkert det er den beste inngangen til å prestere godt. 4-2-3-1! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 24. Juli 2023 Del Skrevet 24. Juli 2023 Er det noen spillere på prøvespill eller ryktet inn? Kunne vært fint med en ny ving. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 24. Juli 2023 Del Skrevet 24. Juli 2023 6 timer siden skrev @ringo: Nei, men han har et blikk og en pasningsfot som ingen andre i laget. Han var viktig for oss i fjor, men i vinter havnet han litt mellom to roller - dels som hengende spiss, dels som indreløper og det ble hverken fugl eller fisk. Han har ikke funnet seg helt til rette og når han en sjelden gang får sjansens så tror jeg han føler at han MÅ overbevise og det er ikke sikkert det er den beste inngangen til å prestere godt. Det er ikke noe tvil om at han mangler selvtillit og LB er nok ingen god trenermatch for han. Synd, for han var veldig god en periode i fjor. Skjønner jo det er tøft å skulle overbevise når man får små innhopp på A-laget, men skal ikke en som hevde seg i Norsk fotball kunne takle et slikt press? Og han burde jo gripe sjansene med begge hender på 2.laget, for å vise at LB både bør finne plass til han og ikke minst gi han riktig rolle. Akkurat nå ser jeg ærlig talt ikke hvem han skulle tatt plassen til i formasjonen/spillemønsteret til LB. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabakk123 12 Del Skrevet 24. Juli 2023 Del Skrevet 24. Juli 2023 men det virker som at han ikke tørr å prøve på og f.eks. utfordre en mann, eller gå for et skudd. vet ikke hva grunnen til det er, fordi dette var han fantastisk på i akademiet og var helt klart det største talentet i hannes alderstrinn på grunn av disse kvalitetene, har jo scoret 3 mål på 3 kamper for 2.laget. sier ikke at dette er samme nivå som ES, men for 2.laget virker han mer uredd for å prøve ting selv og virker å ha selvtillit... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 25. Juli 2023 Del Skrevet 25. Juli 2023 Aga er det noe å hente tilbake eller ikke god nok for Eliteserien? Ryktes at han er på vei til FFK. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Bohinen fisker etter nye spillere i hvert jævla intervju. Jeg tenker vi må kvitte oss med noen først - Edwards og Skovgaard kan fint få dra. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 27 minutter siden skrev @ringo: Bohinen fisker etter nye spillere i hvert jævla intervju. Jeg tenker vi må kvitte oss med noen først - Edwards og Skovgaard kan fint få dra. Og så trenger vi noen som merkbart hever laget. Nå har vi en tropp med spillere der ingen utgjør en forskjell. Vi merker knapt om "sentrale" spillere er ute med skade eller suspensjon. I fjor hadde det vært megakrise med en skade på Gift. I år merket vi knapt at Høgh måtte stå over med karantene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 477 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Joe Bell er visst helt ute i kulden i Brøndby. Var ikke han temmelig god for Viking? Jeg har ikke sett spesielt mye av han, men innbiller meg i hvert fall at han er en bra pasningsspiller som liker å sette fart fremover i lengderetning. Det måtte vel i så fall bli nok et lån for prisen er sikkert for stiv for oss. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Mix ferdig på Kypros. Kanskje han kunne bidratt med litt entusiasme ut sesongen 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Nei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 23 minutter siden skrev joogs: Mix ferdig på Kypros. Kanskje han kunne bidratt med litt entusiasme ut sesongen Redd han og Selnæs går til RBK. Men utvilsomt en spiller vi trenger. Spørsmålet er bare om han vil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Tror det hadde blitt total kræsj med Bo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 9 minutter siden skrev @ringo: Tror det hadde blitt total kræsj med Bo Kanskje vært det beste for alle det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 1 time siden skrev joogs: Mix ferdig på Kypros. Kanskje han kunne bidratt med litt entusiasme ut sesongen Kan han slå på tråden til Bradley igjen? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. August 2023 Del Skrevet 2. August 2023 Ikke noe som skjer, gitt opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 2. August 2023 Del Skrevet 2. August 2023 Bjarmann på jobb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 3. August 2023 Del Skrevet 3. August 2023 Ham Kam styrker stallen med Mawa. Burde vi vært på ballen der? Forventer debut for Vinje mot Odd! Høgh ser ut til å bli værende, dvs Glimt har gitt opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Creon 12 Del Skrevet 4. August 2023 Del Skrevet 4. August 2023 https://nordjyske.dk/nyheder/sport/norsk-klub-ser-aab-midtstopper-an/4498472 Ny midtstopper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 4. August 2023 Del Skrevet 4. August 2023 Stod vel noe om det prøvespillet (Sammen med spissen Nikolai Skoglund(20)) i budstikka for litt siden. Jonas Skulstad har mest erfaring fra 4. div her hjemme og 5. div i Danmark. Selv om han har overbevist nok til å få en proffkontrakt med Aab så tillater jeg meg å være skeptisk - er det ikke bedre å bruke Piggen eller Veum a? Selv om Skulstad er venstrefotet… 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 Oi, så vi har såpass dårlig økonomi altså…mer stallfyll foran klare forsterkninger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 7 timer siden skrev @ringo: Stod vel noe om det prøvespillet (Sammen med spissen Nikolai Skoglund(20)) i budstikka for litt siden. Jonas Skulstad har mest erfaring fra 4. div her hjemme og 5. div i Danmark. Selv om han har overbevist nok til å få en proffkontrakt med Aab så tillater jeg meg å være skeptisk - er det ikke bedre å bruke Piggen eller Veum a? Selv om Skulstad er venstrefotet… Jo, dette virker meningsløst! Jeg blir oppgitt over overgangspolitikken til klubben. Det skaper jo bare uro å hente enda flere spillere nå. LB kan jo i stedet prøve å organsiere 11ern sin slik at vi får det beste ut av de som er her.. Enten bruk penga på noe som virkelig forsterker oss, ellers gi faen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 Vi ser på spiller med erfaring fra 4 og 5 divisjon og Godset forsterker med Sørmo og Ulland Andersen… 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 46 minutter siden skrev nichb: Vi ser på spiller med erfaring fra 4 og 5 divisjon og Godset forsterker med Sørmo og Ulland Andersen… Det positive må jo være at vi i hvert fall ikke har brukt tid og penger på Sørmo og Ulland Andersen? Er det virkelig spillere som ligger over Walstad/Kabran/Pachonik? At vi har et par ekstra spillere på trening plager meg ikke nevneverdig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 Viktig å hente spillere som holder eliteserienivå nå.. avgjørende om at Stb skal holde seg i eliteserien eller ikke.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 Nå har jeg sett VIF sin kamp mot Godset. Utrolig hvor mye en nysignering har Elias Hagen har gjort underverker på VIF sin midtbane. Her ser vi hva klassesignering har å si. Hva finner vi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 Ny midtstopper, med lite erfaring. Prøver klubben bevisst å få supportere til å holde seg vekk fra Nadderud? FOR en kjedelig klubb Stabæk er blitt og så ekstremt grå og kjedelige vi er på og utenfor banen. 3 poeng bak direkte nedrykk. 9 matcher siden sist noen kunne juble. Og nå skal man kline til; og hente Jonas Skulstad. Vi minner om et kommunalt foretak, der alle er fredet uansett hvor mange kaffepauser det blir tatt. Klubben kveles saaaaaakte men sikkert. Tips; gi folk som er glad i Stabæk noe å tro på og noe å glede seg til hver søndag.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 10 timer siden skrev rykkinn: Viktig å hente spillere som holder eliteserienivå nå.. avgjørende om at Stb skal holde seg i eliteserien eller ikke.. Dette er veldig sant - synd de ikke tenkte sånn i vinter også! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 Kabran , Vinge og Kassi. Rusike. Blir nok en sånn type som hentes inn. Eller ingen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå