nichb 6 152 Del Skrevet 5. August 2023 Del Skrevet 5. August 2023 17 minutter siden skrev FranckTheBank: Kabran , Vinge og Kassi. Rusike. Blir nok en sånn type som hentes inn. Eller ingen. Tar gjerne 10 år med en Kassi type til igjen !!! #legende 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 Hva med klubbløse Mix? Noen har nevnt han, og husker selv at jeg aldri ville se han i drakta igjen, men tiden leger alle sår osv.. Tenker at Mix har en del av kvalitetene man savner i spillet. Man trenger virkelig en midtbanespiller med erfaring, en som er FREMOVERRETTET, klarer å slå pasninger. Jeg tenker at det heller ikke gjør noe at man henter noen som kjenner klubben.. Han bør være mulig å få inn, men er det akseptabelt? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 23 minutter siden skrev kuk: Hva med klubbløse Mix? Noen har nevnt han, og husker selv at jeg aldri ville se han i drakta igjen, men tiden leger alle sår osv.. Tenker at Mix har en del av kvalitetene man savner i spillet. Man trenger virkelig en midtbanespiller med erfaring, en som er FREMOVERRETTET, klarer å slå pasninger. Jeg tenker at det heller ikke gjør noe at man henter noen som kjenner klubben.. Han bør være mulig å få inn, men er det akseptabelt? Ingen dum tanke, i hvert fall ikke om man ønsker å få opp interessen rundt klubben. Aner ingenting om hans nåværende nivå, men han kan kanskje bidra med noe positivitet inn i gruppa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 456 Del Skrevet 7. August 2023 Del Skrevet 7. August 2023 59 minutter siden skrev kuk: Hva med klubbløse Mix? Noen har nevnt han, og husker selv at jeg aldri ville se han i drakta igjen, men tiden leger alle sår osv.. Tenker at Mix har en del av kvalitetene man savner i spillet. Man trenger virkelig en midtbanespiller med erfaring, en som er FREMOVERRETTET, klarer å slå pasninger. Jeg tenker at det heller ikke gjør noe at man henter noen som kjenner klubben.. Han bør være mulig å få inn, men er det akseptabelt? Enig!💪en god signering. Men vil han selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 10 timer siden skrev kuk: Hva med klubbløse Mix? Noen har nevnt han, og husker selv at jeg aldri ville se han i drakta igjen, men tiden leger alle sår osv.. Tenker at Mix har en del av kvalitetene man savner i spillet. Man trenger virkelig en midtbanespiller med erfaring, en som er FREMOVERRETTET, klarer å slå pasninger. Jeg tenker at det heller ikke gjør noe at man henter noen som kjenner klubben.. Han bør være mulig å få inn, men er det akseptabelt? Jeg tror ikke problemet er at vi ikke har en slik midtbanespiller, men at vi ikke vet hva vi spiller 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Det er to faktorer som er viktig om vi skal hente nye spillere. 1) Vi må ha spillere som er i matchform NÅ. Dvs, IKKE spillere som IKKE har spilt matcher på et halvår. 2) Vi må ha spillere som bryr seg om vi overlevere eller ikke - dvs ikke leieknekter som skal være her ut sesongen og får lønna si uansett hvor vi ender på tabellen. Det kommer til å koste penger - men det er prisen vi må betale når vi ikke vil gjøre noe med det egentlige problemet. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 2 timer siden skrev @ringo: Det er to faktorer som er viktig om vi skal hente nye spillere. 1) Vi må ha spillere som er i matchform NÅ. Dvs, IKKE spillere som IKKE har spilt matcher på et halvår. 2) Vi må ha spillere som bryr seg om vi overlevere eller ikke - dvs ikke leieknekter som skal være her ut sesongen og får lønna si uansett hvor vi ender på tabellen. Det kommer til å koste penger - men det er prisen vi må betale når vi ikke vil gjøre noe med det egentlige problemet. Men hvordan finne spillere i kategori 2 til Norges gråeste klubb? Det er jo bare (evt) tidligere spillere som virkelig bryr seg om det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Jeg mener man må finne spillere som er gode, i form og som ser det som et steg opp i karriæren å komme til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 1 minutt siden skrev @ringo: Jeg mener man må finne spillere som er gode, i form og som ser det som et steg opp i karriæren å komme til Stabæk. Det hørtes ut som et krevende kinderegg å finne. Noen eksempler? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Mix kan skape engasjement. Mix er en profil i norsk fotball som mediene liker å skrive om. Det trenger vi sårt nå i den gråeste tiden i STBs nyere historie. Jeg tror han fortsatt er god nok, men vi er helt avhengig av at han ikke signerer et 6mnd engasjement.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 9 minutter siden skrev blaamann: Det hørtes ut som et krevende kinderegg å finne. Noen eksempler? Ja det er kjempekrevende, kanskje for krevende? Jeg vil tro at det er spillere som ligner på Rasmus Eggen Vinge. Spillere som sannsyligvis kommer fra et lavere nivå - men som er i form og som spiller fast for sitt lag. Enten nivå 2 i NO/SE/DK eller tilsvarende - eller som spiller på toppnivå på island eller Finland eller tilsvarende. F,eks. Braga i Moss, Pedro i Jerv, Jonsson i Sogndal, Fredriksen i Åsane, Solli i Ranheim - for å nevne noen i litt ulike posisjoner som har gode stats på Wyscout og som er i en fin alder. Om akkurat disse er gode nok skal jeg ikke uttale meg bombastisk om for jeg har ikke sett de spille - men det er typen jeg mener vi bør jakte på. Fremfor en leieknekt som ikke har spilt fotball på X måneder og som ikke har noe investert i en overgang til Stabæk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 25 minutter siden skrev joogs: Mix kan skape engasjement. Mix er en profil i norsk fotball som mediene liker å skrive om. Det trenger vi sårt nå i den gråeste tiden i STBs nyere historie. Jeg tror han fortsatt er god nok, men vi er helt avhengig av at han ikke signerer et 6mnd engasjement.. Kan vi slutte å snakke om denne judasen, vææær så snill. Har blitt nevnt i denne tråden hver gang vinduet er åpent siden han dro. Han har ingenting i stabæk å gjøre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 56 minutter siden skrev @ringo: Jeg mener man må finne spillere som er gode, i form og som ser det som et steg opp i karriæren å komme til Stabæk. ...og som kommer inn og hever kvaliteten umiddelbart? Hvordan i h...skal man finne sånne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 30 minutter siden skrev @ringo: Ja det er kjempekrevende, kanskje for krevende? Jeg vil tro at det er spillere som ligner på Rasmus Eggen Vinge. Spillere som sannsyligvis kommer fra et lavere nivå - men som er i form og som spiller fast for sitt lag. Enten nivå 2 i NO/SE/DK eller tilsvarende - eller som spiller på toppnivå på island eller Finland eller tilsvarende. F,eks. Braga i Moss, Pedro i Jerv, Jonsson i Sogndal, Fredriksen i Åsane, Solli i Ranheim - for å nevne noen i litt ulike posisjoner som har gode stats på Wyscout og som er i en fin alder. Om akkurat disse er gode nok skal jeg ikke uttale meg bombastisk om for jeg har ikke sett de spille - men det er typen jeg mener vi bør jakte på. Fremfor en leieknekt som ikke har spilt fotball på X måneder og som ikke har noe investert i en overgang til Stabæk. https://www.transfermarkt.com/elmar-kari-enesson-cogic/profil/spieler/745091 interessant spiller i vinter skrev jeg om https://www.transfermarkt.com/jason-dadi-svanthorsson/profil/spieler/643618 men la oss vente til Rosenborg henter dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Bakenga i starten av sesongen virket som en toppsignering for Stabaek, men bare fordi han spilte i Odd, hvor det var en struktur og folk skjønte hva de spilte, men et år tidligere (rett hvis jeg tar feil) var Bakenga trist i Tromsø under ledelse av Oni Valakari (med Tromsø falt i OBOS og han fikk sparken etter noen runder) så likt det som skjer nå i Stabek 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 529 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 24 minutes ago, @ringo said: F,eks. Braga i Moss, Pedro i Jerv, Jonsson i Sogndal, Fredriksen i Åsane, Solli i Ranheim - for å nevne noen i litt ulike posisjoner som har gode stats på Wyscout og som er i en fin alder. Om akkurat disse er gode nok skal jeg ikke uttale meg bombastisk om for jeg har ikke sett de spille - men det er typen jeg mener vi bør jakte på. Fremfor en leieknekt som ikke har spilt fotball på X måneder og som ikke har noe investert i en overgang til Stabæk. Ut fra hva jeg har sett tror jeg Pedro kan gå rett inn i Eliteserien og gjøre det bra - kanskje beint ut begeistre. Jónsson er kan hende litt i samme kategori. De øvrige har jeg sett for lite til å mene noe om. Men apropos Ranheim så syns jeg Ruben Alte ser kjempespennende ut og tilhørende et høyere nivå. Det er også Ørjasæter på Sogndal, men han er kanskje mer et langtidsprosjekt. Anders Hiim imponerte meg i fjor. I år har han begynt å sanke betydelig mer oppmerksomhet utenfor OBOS-ligaen. Om det ikke er noe konkret der ennå, kan vi muligens gjøre et kupp om vi er raske. Sammen med Sjølstad er han i en egen klasse i OBOS hva gjelder ballprogresjon. Andresen på Moss er kanskje også en å følge med på i et litt lengre perspektiv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Jeg utelot Ørjasæter og Hiim fordi jeg vet det er større klubber som vurderer disse - vi har ingen sjanse i konkurranse med f.eks. Brann. Mens Braga som score høyt på mange para kanskje går litt mer under radaren. Eller Fredriksen i Åsana som har gode 2. og 3. assisst verdier. Skulle jeg fulgt øyetesten ville jeg vurdert Kristoffer Næssø nærmere - synes han tidvis har vært strålende for Sogndal i år. Men han har bikket 30 ,og har vel ikke all verdens historikk å vise til - mulig 2023 (I et velfungerende Sogndal) er året hans??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Vi har Christoffer Cheng (21) da, som Tjærnås jr nylig trakk frem på årets lag i så langt i 2. div. Venstre vingback i Arendal - kontrakt ut sesong. Vi kunne kanskje signert han igjen nå, med tanke på neste sesong når WWalstad s lån går ut? Kjøre duo med Andresen på venstrebacken i 2024??? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 4 minutter siden skrev @ringo: Vi har Christoffer Cheng (21) da, som Tjærnås jr nylig trakk frem på årets lag i så langt i 2. div. Venstre vingback i Arendal - kontrakt ut sesong. Signere han igjen nå, med tanke på neste sesong - når WWalstad s lån går ut? Kjøre duo med Andresen på venstrebacken??? Vil han tilbake igjen da ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Dribblesterk offensiv (venstre) vingback som atpåtil er flaskaopp i klubben - whats not to like! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 610 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Martin Hellan https://www.transfermarkt.com/martin-hellan/profil/spieler/1098471 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Er vi så uattraktive ? Helland og Cheng som spilte kun for 2.laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2023 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Ville nok ha likt det gamle gresset Ali Conteh goals 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Bjarmann har scouta Gift2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 1 time siden skrev Tom Bruaset: Er visst snakk om prøvespill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Gjetter han ikke klager på treningsforholdene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2023 Del Skrevet 8. August 2023 Altså - Gift var en once in a lifetime suksess. Jeg tror vi gjør andre Afrikanske spillere en bjørnetjeneste ved å sammenligne med Gifts kjappe gjrnnombrudd. Normalt trenger de tid. Vi får se hva som kommer ut av det her, men det er lov å være optimist 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2023 Er det lov å ønske seg Arni Frederiksberg😍? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 606 Del Skrevet 9. August 2023 Del Skrevet 9. August 2023 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå