Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk ikke at toget er gått angående strand... Han tegnet nok kontrakt for å være sikker på at klubben får penger for han.

Men denne Rnkovic da? Er han stor og sterk? Målteft har han ihvertfall..

Hepp,

De sier så... god i lufta skal han være også, men han er først og fremst en dukk-opp, eller tap-in spiss om du vil...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

De ligner kanskje litt på hverandre ja...

Tror Rnkovic har interessante ferdigheter, spørsmålet er om han har toppserienivået inne. Det er vel det Stabæk prøver å finne ut av denne uka...

Tipper vi er lite populære oppe i Mjøndalen nå...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. Henning som salgsobjekt, så har jeg en oppfattning at han er blaa tver igjennom. Hele familietreet hans er jo Stabæk patrioter, han har spilt for Stabæk gjennom hele oppveksten og jeg vet også klubben har gjort div. ting for han. Selvsagt kan han fristes av en feit lønning et annet sted, men tror ikke han er opptatt av å finne seg en annen klubb innenfor landegrensen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. Henning som salgsobjekt, så har jeg en oppfattning at han er blaa tver igjennom. Hele familietreet hans er jo Stabæk patrioter, han har spilt for Stabæk gjennom hele oppveksten og jeg vet også klubben har gjort div. ting for han. Selvsagt kan han fristes av en feit lønning et annet sted, men tror ikke han er opptatt av å finne seg en annen klubb innenfor landegrensen.

HØR HØR!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er ihvertfall god grunn til å håpe at det er sånn det blir!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det jo vært en lang og veldig spennende debatt idag tidlig. Spennende lesing.

Vil bare ha med et lite synspunkt her. Mitt inntrykk av Daniel er ikke at han rask, men at han er der hvor ballen faller ned. Gutten har altså god forståelse av spillet. Det må jo være viktigere enn å være den som løper mest hele kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det jo vært en lang og veldig spennende debatt idag tidlig. Spennende lesing.

Vil bare ha med et lite synspunkt her. Mitt inntrykk av Daniel er ikke at han rask, men at han er der hvor ballen faller ned. Gutten har altså god forståelse av spillet. Det må jo være viktigere enn å være den som løper mest hele kampen.

YES!!!!

@ringo :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, vil han tilbake dit da...?? Åge Thoresen, er han fortsatt klubbeier?

Petar kom tassende med det de i Mjøndalen definerer som gips. En oppsmuldret gips med litt sportsteip. Den ene fingeren var knukket på 3 steder. Tor fiksa det!

Tipper han kommer til oss, jeg. Vi skal ta vare på deg vi, Petar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hvis Petar holder TL nivå så er det en brillefin kombinasjon... og så med Bolseth liggende bak for å styre det offensive spillet...

@ringo

Jeg tror nok enten Alan eller Henning tar den jobben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46 mål i 3. divisjon! Ja, jøss bevares det høres bra ut, men det er tross alt 2 hele divisjoner imellom 3. div og TL. Må si jeg er en smule betekt angående dette. Venligst ingen katte levert i sekk takk!

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

leste på tekst-tv i går at Myhre kunne komme hjem til Norge ved nyttår om han ikke fikk plass på 1. laget til Charlton. Lag sto ikke nevnt, men jeg skjønte det dithen at det ikke måtte være FFK.

Ny konkurrent til Jon??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 4. Oct 2005, 15:20) 50153[/snapback]

46 mål i 3. divisjon! Ja, jøss bevares det høres bra ut, men det er tross alt 2 hele divisjoner imellom 3. div og TL. Må si jeg er en smule betegt angående dette. Venligst ingen katte levert i sekk takk!

Omtrent det samme antallet som Eirik og Trond hadde tilsammen. Men jeg tror nok ikke spilleren som blir makker til Daniel kommer fra 3.div, men han kan nok fort havne i troppen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 4. Oct 2005, 15:20) 50153[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

46 mål i 3. divisjon! Ja, jøss bevares det høres bra ut, men det er tross alt 2 hele divisjoner imellom 3. div og TL. Må si jeg er en smule betegt angående dette. Venligst ingen katte levert i sekk takk!

Omtrent det samme antallet som Eirik og Trond hadde tilsammen. Men jeg tror nok ikke spilleren som blir makker til Daniel kommer fra 3.div, men han kan nok fort havne i troppen!

Mye mål i på lavt nivå, ja, men han scoret også 3 mål på stabæk 2 denne sesongen,og de hadde jo gjennomgående et temmelig solid forsvar. Jeg tror han kan lykkes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

leste på tekst-tv i går at Myhre kunne komme hjem til Norge ved nyttår om han ikke fikk plass på 1. laget til Charlton. Lag sto ikke nevnt, men jeg skjønte det dithen at det ikke måtte være FFK.

Ny konkurrent til Jon??

Bare for å provosere - eller ny konkurrent til Isak?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mål i på lavt nivå, ja, men han scoret også 3 mål på stabæk 2 denne sesongen,og de hadde jo gjennomgående et temmelig solid forsvar. Jeg tror han kan lykkes.

Jeg tror også han kan lykkes! Solskjær er et bevis på at man kan steget fra lavere divisjoner til TL med hell. Han scoret 31 mål for cfk i 94 og 21 mål for mfk i 95.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...