Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Hepp,

PANG - Der plasserte du hammeren rett på spikehuet Markus!

Skal jeg komme med et kvalifisert tips på hvem den neste svensken kan være....

Nicklas Skoog...., litt avhengig av hva som skjer med Jørgen Pettersson i BOIS...

@ringo

Janne er allerede tipset.. for ca 9mnd siden paa en liste med blandt annet Tryggvi, Jansson, Alvaro Santos, Alfonso Alves, Petter Andersson +++ og selvfolgelig Henke da :) Saa hvem vet??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss.

Støttes.

Hepp,

Kan passe godt som en "læremester" for Branimir!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt en jeg kunne tenkt med å sett i stabæk drakt. Han er jo ganske rask fortsatt... Men vil heller se han som kant, ikke spiss.

Støttes.

Hepp,

@ringo

Har du gitt beskjed til Tom S eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støttes.

Hepp,

@ringo

Har du gitt beskjed til Tom S eller?

Nope,

Han svarer ikke uansett... Du må gjerne gjøre det, jeg har gitt opp mannen!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Sørensen mer en 4-3-3 ving enn en 4-4-2? Men fukner det, så kjør på. Sikler litt etter å få se innlegg som dem han hadde på sitt best i Champions League. Høy ball over keeper som stopper i luften og detter rett ned på Nanne på bakerste stolpe..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mange som har nevnt det men Pål Oyuga er en spiler jeg gjerne skulle hatt til klubben! Er vel spørsmål hvor lenge en så god spiller kaver i 1.div. skulle gjerne sett han sammen med nannskog på topp! de er også ganske forskjellige spisstpper så tror det hadde fungert bra i TL! Men først må vi jo komme dit med å slå sandefjord imorgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...