stbS 2 493 Del Skrevet 6. Desember 2023 Del Skrevet 6. Desember 2023 Opseth trolig ferdig i S08. Bør da være litt mål i han fortsatt? Spess i Obos ligaen. 18 målpoeng denne sesongen serie og cup. Han og en spiss til. Henrik Udahl var vel ikke sånn super fast fra start for Ham-Kam, mot slutten spesielt. Mulig dem kan være med på et lån hvis både spiller og klubb ikke er sånn super fornøyd med sesongen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 8. Desember 2023 Del Skrevet 8. Desember 2023 Kan han her være den jordfreseren vi har savnet siden Jokke Persson? 😲 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 8. Desember 2023 Del Skrevet 8. Desember 2023 7 timer siden skrev Styrmann: Kan han her være den jordfreseren vi har savnet siden Jokke Persson? 😲 Hahaha- JA. Jokke Persson - så vidt 30 kamper, men likevel og av en eller annen merkelig grunn, en av mine virkelige Stabækfavoritter. Jeg får fortsatt våte drømmer om taklingen på Eirik Bakke (kun gult kort) 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 8. Desember 2023 Del Skrevet 8. Desember 2023 5 minutter siden skrev kuk: Hahaha- JA. Jokke Persson - så vidt 30 kamper, men likevel og av en eller annen merkelig grunn, en av mine virkelige Stabækfavoritter. Jeg får fortsatt våte drømmer om taklingen på Eirik Bakke (kun gult kort) Stol på oss i podden. Vi behandler Jokke og den taklingen godt i luke 17 🤝 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2023 Apropos podden og julekalender, at alle legender skal ha 3 perioder i klubben. Franck Boli er uten klubb fra 1.1.24 iflg transfermarkt:) 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 George Gibson? Har spilt ES for Sandefjord tidligere. Denne sesongen gjort det godt for Gjøvik Lyn i PostNord med 10 mål. Nå viser han seg frem i Raufoss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 En hau med OBOS-spillere fra i fjor vi burde snuse på. Samuel Pedro, Loris Mettler, Jasper Torkildsen, Emir Derviskadic, osv. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 4 minutter siden skrev Luringen: En hau med OBOS-spillere fra i fjor vi burde snuse på. Samuel Pedro, Loris Mettler, Jasper Torkildsen, Emir Derviskadic, osv. Lauli, Simenstad, Grønli, Braga, Dybevik, Mares, Alte, Holter, Alexandersson, Ndiaye, Holmè det er mange spennnde spillere i OBOS 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2023 Etter å ha hørt Bærumsball kan jeg slå fast at det bare er å rydde plass på midten til Tobbe🕺 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Kan bli overtalt til en Tobbe/Kostadinov duo med Olderheim som 10er 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 7 timer siden skrev sacrebleu: Apropos podden og julekalender, at alle legender skal ha 3 perioder i klubben. Franck Boli er uten klubb fra 1.1.24 iflg transfermarkt:) Dette nevnte dere selvfølgelig i dagens episode😆 telepati 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 450 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 1 time siden skrev sacrebleu: Dette nevnte dere selvfølgelig i dagens episode😆 telepati 😂🙏🙌💪 Pallskog 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 450 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Men spøk til alvor. Er det realistisk med Franck Boli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Han her er ledig https://www.godset.no/nyheter/takker-for-seg-i-godset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 3 timer siden skrev Marandinho: Men spøk til alvor. Er det realistisk med Franck Boli? Nei. $532 000 i lønn i år i Portland, og han er bare 29 år. Han hadde bra målsnitt i Ungarn på de sesongene han var der før MLS. Han går nok til en ganske mye bedre klubb en Stabæk (dessverre). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 450 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 15 minutter siden skrev yiddo: $532 000 i lønn i år 😱😱😱 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Uansett verdt en kontakt til Franck. Han sa når han dro sist "vi sees igjen", og er det en som virkelig ville ha hjulpet oss opp igjen, er det han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Hans navnebror her inne, kan kanskje prate med Rob The Bank? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Boli skal selvsagt ikke ned i OBOS. Ikke alle som tar en Næss. Vi blir lite attraktive nå med nedrykket. Håper IAO kan trylle litt igjen. Og Bob avgjørelsen bør skje denne uken. Anbefaler ellers å se programmet ære være. En fin trøst i en mager sesong. Håper de fikk med seg kvalikkampene og selve nedrykket og som er rosinen i pølsen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 1 time siden skrev FranckTheBank: Håper IAO kan trylle litt igjen. Jeg ble litt lei meg da jeg fant det ut, men trylling et visst bare juks, og julenissen finnes tydeligvis heller ikke. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Sogndals Sondre Ørjasæter er en spennende offensiv midtbanespiller, ung med stort potensial! opprinnelig Lyn gutt! Om han er klar for å flytte tilbake til Østlandet, og har tatt steg bort fra tidligere eskapader burde vi sett på muligheten! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 3 minutter siden skrev blaasoldat: Sogndals Sondre Ørjasæter er en spennende offensiv midtbanespiller, ung med stort potensial! opprinnelig Lyn gutt! Om han er klar for å flytte tilbake til Østlandet, og har tatt steg bort fra tidligere eskapader burde vi sett på muligheten! Tromsø fikk bud på 4-5 mill avslått i august. Tror vi må opp på nærmere 10 for godtatt. Har prøvd å finne ut av hva budsjettet ballpark pleier å være på, men er visst ingen som vet her inne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Overgangsbudsjettet??? Bruker vel å være 0? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 On 12/11/2023 at 3:05 PM, Luringen said: En hau med OBOS-spillere fra i fjor vi burde snuse på. Samuel Pedro, Loris Mettler, Jasper Torkildsen, Emir Derviskadic, osv. Av naturlige årsaker har jeg har ikke fulgt like godt med på OBOS i år som i fjor. Derviskadic så veldig spennende ut som ballfordeler på defensiv midt allerede da som 18-åring. I tillegg til han og Torkildsen syns jeg Strannegård fra samme klubb er verdt en titt. Ting går jo ikke på skinner for Start, men de ivrer kanskje ikke etter å avgi spillere av den grunn. En annen sak er hva som skjer med de beste spillerne til Skeid. Marcus Melchior så veldig bra ut i 2022. Tromsø var vel ganske på han før denne sesongen. Det er jo et kvalitetstegn i seg selv. Mulig han har tatt et steg tilbake i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 3 timer siden skrev Nøfyse: Av naturlige årsaker har jeg har ikke fulgt like godt med på OBOS i år som i fjor. Derviskadic så veldig spennende ut som ballfordeler på defensiv midt allerede da som 18-åring. I tillegg til han og Torkildsen syns jeg Strannegård fra samme klubb er verdt en titt. Ting går jo ikke på skinner for Start, men de ivrer kanskje ikke etter å avgi spillere av den grunn. En annen sak er hva som skjer med de beste spillerne til Skeid. Marcus Melchior så veldig bra ut i 2022. Tromsø var vel ganske på han før denne sesongen. Det er jo et kvalitetstegn i seg selv. Mulig han har tatt et steg tilbake i år. Lovende de, men det som er helt klart, på generelt grunnlag, er at uansett hvem som kommer så må de tåle å trene. Vi kan ikke ha mer kjeks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 3 timer siden skrev Nøfyse: En annen sak er hva som skjer med de beste spillerne til Skeid. Marcus Melchior så veldig bra ut i 2022. Tromsø var vel ganske på han før denne sesongen. Det er jo et kvalitetstegn i seg selv. Mulig han har tatt et steg tilbake i år. Kan jo ta et steg frem igjen da David Hickson er det vel noen som har snuset rundt også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 Nå har ikke jeg sett mye av Sandefjord i år. Men kan Franklin Daddys Boy Nyenetue ha et uforløst potensial? Har stats å vise til som yngre på fotball.no og er kontraktsløs. Og Daddys Boy i Stabæk drakt må jo funke! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 40 minutter siden skrev Leskur: Nå har ikke jeg sett mye av Sandefjord i år. Men kan Franklin Daddys Boy Nyenetue ha et uforløst potensial? Har stats å vise til som yngre på fotball.no og er kontraktsløs. Og Daddys Boy i Stabæk drakt må jo funke! Den skal kjøpes i fem-seks forskjellige størrelser for junior når han kommer om rundt 15 år 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 14. Desember 2023 Del Skrevet 14. Desember 2023 15 timer siden skrev Leskur: Nå har ikke jeg sett mye av Sandefjord i år. Men kan Franklin Daddys Boy Nyenetue ha et uforløst potensial? Har stats å vise til som yngre på fotball.no og er kontraktsløs. Og Daddys Boy i Stabæk drakt må jo funke! Han har i allefall personligheten som er avgjørende for å få spilletid av Bob. Jeg tror det kan være en ok signering sportslig også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 14. Desember 2023 Del Skrevet 14. Desember 2023 Først og fremst så kan det ikke være en spiller i norsk fotball som heter pappagutt og ikke spiller for Stabæk. Løp og kjøp🤩 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå