Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 Vi har et veldig godt utgangspunkt til å rykke rett opp. Halve 11eren med Blaa-spillere har vi allerede, samt Næss og Pedersen. Vi må krydre på med 4-5 utenfra som også er gode nok for nivået over. I troppen på 25 kan vi fylle på med Gunnerød, Ekorness, Hammich, Wendt, Victorio… Alle store talenter som bør få sjansen i obos-ligaen. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 2 timer siden skrev Henrik: Da Bob var her sist var det i hvert fall to spillere han ønsket seg veldig sterkt, men som vi ikke hadde råd til: Sigurd Rosted fra Kjelsås og Sander Berge fra Asker Tror ikke vi har råd til de nå heller. 😉 Men vi er bedre forspent til å kunne hente spillere nå enn forrige gang. Dette blir bra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Desember 2023 10 timer siden skrev @ringo: Jeg er fryktelig nyskjerrig på hvor mange, om noen, spillere som kommer til å rekrutteres fra norsk/nordisk fotball. Eller om stallen blir et FN i miniatyr. Alle tall i denne oversikten er fra stb.guru og jeg bruker antall spilte kamper. 2013 til 2014 For å starte med de spillerne som spilte mest da vi rykket opp i 2013. Mandé Sayouba # 1 34 --> 32 Mads Stokkelien # 18 34 --> ut Herman Stengel # 14 33 --> ut Timmi Johansen # 2 32 --> 10 Ville Jalasto # 15 32 --> 25 Anders Trondsen # 81 30 --> 30 Franck Boli # 11 30 --> 34 Stian Sortevik # 8 29 --> 25 Fredrik Brustad # 6 29 --> 36 Bjarte Haugsdal # 13 28 --> ut Luc Kassi # 28 28 --> 35 Jørgen Hammer # 5 26 --> 2 Nicolai Næss # 4 24 --> 29 Adnan Haidar # 10 20 --> ut Daniel Granli # 21 18 --> 24 (Listen er kuttet etter Granli på 18 kamper. Neste er Chuma Anene med 12 og Thor Lange med 7) Så av de spillerne som spilte mest i 2013 var det Stokkelien, Stengel, Timmi Johansen, Haugsdal, Hammer og Haidar som forsvant eller fikk kraftig redusert antall kamper. Stokkelien dro til USA. Til Sportsbibelen: Sitat – Vi rykket opp i 2013 med Stabæk og jeg fikk tilbud om ny kontrakt. Da kom Bob Bradley inn som trener. Jeg fikk trent med han i tre måneder. En fantastisk trener! Jeg fikk en aha-opplevelse. Tilstedeværelsen og hvordan han var på treningsfeltet, hvor nøye han var… Det var en fantastisk opplevelse!, sier Stokkelien. – Det er uten tvil den beste treneren jeg har hatt, det må jeg si! Spissen valgte likevel å forlate Stabæk til fordel for New York Cosmos i USA. Dermed ble det med de tre månedene han hadde med Bob Bradley i starten av 2014. (https://sportsbibelen.no/stokkelien-dette-er-den-beste-treneren-jeg-noensinne-har-hatt/) Stengel hadde skrevet under for Enga som bosmanspiller før Bob ble ansatt. Haugsdal og Haidar var vel begge inneforstått med at de var kriseløsninger da vi ikke hadde penger.. Timmi Johansen og Jørgen Hammer... Tja. De fikk vel aldri helt ut stort mer i andre klubber heller. Oppsummering: De spillerne som spilte mye i 2013 fikk stort sett fornyet tillit i 2014! 2014 fra 2013 Fredrik Brustad # 6 36 <-- 29 Luc Kassi # 28 35 <-- 28 Michael Stephens # 30 34 <-- ny Franck Boli # 11 34 <-- 30 Mandé Sayouba # 1 32 <-- 34 Tomasz Sokolowski # 32 31 <-- ny Anders Trondsen # 81 30 <-- 30 Nicolai Næss # 4 29 <-- 24 Jon Inge Høiland # 14 25 <-- ny Ville Jalasto # 15 25 <-- 32 Stian Sortevik # 8 25 <-- 29 Daniel Granli # 21 24 <-- 18 Enoch Kofi Adu # 7 20 <-- ny Morten Skjønsberg # 3 18 <-- ny Andrew Jacobson # 7 14 <-- ny Pablo Fontanello # 29 13 <-- ny Morten Thorsby # 16 13 <-- 4 Eirik Haugstad # 13 11 <-- 3 Magne Hoseth # 16 11 <-- ny Her har jeg satt opp tallene motsatt vei. Altså rangert på flest kamper under Bob i 2014 med hvor mange kamper de hadde for oss i 2013. Jeg gikk lengre ned i listen fordi jeg vil anta at mange husker spillere som AJ, Fontanello og Hoseth. Stort sett er det altså de samme spillerne som forrige sesong. De som spilte mye spilte enda flere kamper. Vi kom til semifinalen i cupen, så det var to flere obligatoriske kamper det året. Av nye spillere spilte Stephens "alt". De to neste nykommerne kom fra eksotiske Asker og Faaberg. "Adu + AJ" kunne kanskje vært slått sammen og plassert høyere. AJ kom inn som direkte erstatter da Adu dro til Malmö. Tilsammen var de her hele sesongen og spilte 34 kamper. Videre på listen finner vi Skjønsberg og Hoseth, samt Thorsby og Haugstad som fikk tillit som unge spillere. (Thorsby dro videre midt i sesongen og ville vært mye høyere om han hadde blitt.) Fontanello var en artig parentes som ble hentet inn, men som ikke fikk mye spilletid. Han forsvant ut igjen i sommervinduet. For å fullføre listen over "forente nasjoner" kom også Gorozia, Singh og Henderson inn som nye spillere og fikk spilletid. Av disse var Gorozia og Singh definitvt ment for fremtiden. Oppsummering: De utenlandske spillere som ble hentet inn og spilte var Stephens, Adu/AJ og Fontanello. Norske spillere utenfra var Høiland og Skjønsberg som begge kom tilbake til oss, askergutten Sokolowski og Hoseth på lån. Haugstad og Thorsby fikk over ti kamper fra egne rekker. 2014 til 2015 Fredrik Brustad # 6 36 --> ut Luc Kassi # 28 35 --> 34 Michael Stephens # 30 34 --> ut Franck Boli # 11 34 --> ut Mandé Sayouba # 1 32 --> 35 Tomasz Sokolowski # 32 31 --> ut Anders Trondsen # 81 30 --> ut Nicolai Næss # 4 29 --> 34 Jon Inge Høiland # 14 25 --> ut Ville Jalasto # 15 25 --> 33 Stian Sortevik # 8 25 --> ut Daniel Granli # 21 24 --> 27 Enoch Kofi Adu # 7 20 --> ut Morten Skjønsberg # 3 18 --> 35 Andrew Jacobson # 7 14 --> ut Pablo Fontanello # 29 13 --> ut Morten Thorsby # 16 13 --> ut Eirik Haugstad # 13 11 --> 27 Magne Hoseth # 16 11 --> ut Timmi Johansen # 2 10 --> ut Her ser vi store utskiftninger. Brustad hadde som kjent noen fantastiske kamper sommeren før og fikk da en riktig så god bosmankontrakt hos AIK. Boli ble solgt til Kina for store penger. Stephens dro tilbake til MLS et år før kontrakten gikk ut. Her svikter hukommelsen og jeg finner ikke noen artikler om årsak. Jeg _tror_ han ønsket seg hjem? Sokolowski og Johansen trappet ned til Asker og Næsby. Høiland la opp. Sortevik til KFUM der han senere etablerte seg som en OK Adecco-spiller. Hoseth begynte en reise rundt som leiespiller i klubber som Viking og Aalesund. Anders Trondsen burde kanskje prøvd å spille venstreback i Stabæk. Eller kanskje ikke, for var jo ikke så dumt med Birger Meling heller... Oppsummering: Vi mister to nøkkelspillere fordi de presterte "for bra". Stephens og Trondsen burde vi kanskje tvunget til å fortsette, men lot spillerne få viljen sin. Noen lånespillere gjorde jobben i en tid der vi ikke hadde engang hadde penger til å betale utdanningskompensasjon. 2015 fra 2014 Ernest Asante # 7 36 <-- ny Mandé Sayouba # 1 35 <-- 32 Morten Skjønsberg # 3 35 <-- 18 Nicolai Næss # 4 34 <-- 29 Luc Kassi # 28 34 <-- 35 Ville Jalasto # 15 33 <-- 25 Cole Grossman # 8 33 <-- ny Birger Meling # 25 32 <-- 2 Giorgi Gorozia # 9 32 <-- 5 Kamal Issah # 20 31 <-- ny Yassine El Ghanassy # 11 30 <-- ny Daniel Granli # 21 27 <-- 24 Eirik Haugstad # 13 27 <-- 11 Adama Diomande # 10 26 <-- ny Muhamed Keita # 77 13 <-- ny Det mest interessante med denne listen er bunn. Etter Dio som fikk 26 kamper var det altså Keita med 13 kamper og deretter Annan med 8. Husker vi tilbake til Eggens glansdager i Rosenborg var det 13-14 spillere som stort sett spilte alt. Her ser vi noe av det samme med Stabæk. De samme spillerne spilte sammen hele tiden. Kanskje brutalt mot noen som var gode på trening, men det ga resultater. De nye på topplisten denne gangen kan lett settes i tre kategorier: Nye norske spillere eller spiller fra Eliteserien: Asante, Dio og Keita Nye utenfra: Grossman, Issah og El Ghanassy Nye fra egne rekker: Meling, Haugstad, Gorozia (eller han kunne vært flyttet opp til punktet over) Av de nye utenfra ble Grossman og Issah med videre til 2016. Oppsummering: Balanse mellom spillere fra Norge, utlandet og egne rekker Spillere som ikke spilte Listene over er basert på de som spilte flest kamper. Det er også verdt å nevne spillere som ble hentet men som IKKE spilte. I 2014 får vi inn "Mjøsas Beckham" - Emil Dahle. Han forsvinner raskt. I tillegg kommer Birger Meling, og en del spillere fra u-laget får noen opptredener på benken. Sondre Solhom Johansen mest kjent. I 2015 får Emil Ekblom, Cornelius Bencsik, Edvard Race og Harald Holter spilletid. En ung Hanche-Olsen på benken for første gang. Den samme æren får Sebastian Pedersen. Fra utlandet var det store forventninger til Yevgeni Kirisov, men han var knapt frisk mens han var hos oss, og fikk totalt 3 minutter spilletid. Av de som ikke spilte kan man i ettertid si at det kanskje var unødvendig å hente Anthony Annan tilbake for en siste runde. At Kirisov og Henderson var konstant skadet får vi evt sette på det medisinske. Emil Dahle var nok verdt forsøket, men i ettertid ser vi at det ikke bare var i Stabæk han stagnerte. Total oppsummering Vi hentet flere spillere fra USA og Afrika og hadde en tørke i å hente spillere fra Sverige og Danmark. Så kanskje det kan kvalifisere til at vi var en slags forente nasjoner. Totalt sett synes jeg det er overdrevet å prøve å stemple oss som et lag av utlendinger under Bobs forrige periode. At spillere som Sokolowski, Høiland, Skjønsberg, Dio og Asante kom til oss virker å h a gått i glemmeboken, på samme måte som at "gamle kjente" som Næss, Skjønsberg, Brustad, Kassi, Boli og Sayouba var viktigere bidragsytere enn Grossman og Stephens. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 Stephens viktigste spiller sesongen 2014 ifølge Bob. Grossmann også god, helt greit med noen gode Yanks inn for meg😊 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 Grundig gjennomgang @Odd, men jeg nevnte ikke Bobs forrige periode... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dan the man 171 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 Jeg tenker Samuel Pedro hadde vært en enestående signering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 1 time siden skrev @ringo: Grundig gjennomgang @Odd, men jeg nevnte ikke Bobs forrige periode... Innlegget under ditt var ang hva Bob hentet sist*, og jeg synes det var interessant å ta en titt på. Men det var ditt innlegg som tok opp balansen mellom nordmenn og utlendinger, så jeg quotet det. * om man sier det er trener eller sportssjef som «henter spillere» kommer vel ofte an på hvem man vil gi ris eller ros.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 11 timer siden skrev Tom Bruaset: Vi har et veldig godt utgangspunkt til å rykke rett opp. Halve 11eren med Blaa-spillere har vi allerede, samt Næss og Pedersen. Vi må krydre på med 4-5 utenfra som også er gode nok for nivået over. I troppen på 25 kan vi fylle på med Gunnerød, Ekorness, Hammich, Wendt, Victorio… Alle store talenter som bør få sjansen i obos-ligaen. Ekorness blir nok ikke å se på A laget i år. Tror ikke han er god nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 20. Desember 2023 Del Skrevet 20. Desember 2023 Den tiltrekningskraften som Bob kan ha, blir spennende å se i vinter. Kan fort komme en del prøvespillere fra blant annet USA/Canada, men og andre steder, som vil prøve seg under Bob. Håper at STB ser litt rundt i 2. div eller Obos som har potensiale. Er nok mange spennende spillere man kan finne ut om de begynner å kartlegge enda mer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 394 Del Skrevet 21. Desember 2023 Del Skrevet 21. Desember 2023 Spillere jeg ikke tror har det i seg: Sayouba, Skjelvik, Diskerud, Kamara (floppet i Sverige i år), Trondsen (hehe). Det går mest på motivasjon og litt på skadeutsatthet. Stabæk bør ikke bruke energi på spillere som kommer og lar karrieren fade ut. Jeg tror ikke Stabæk har noe annet valg enn å satse på en ny generasjon. Selv om andrelaget dessverre ikke er et godt fotballag. Det er altfor, altfor mange spillere på korttidskontrakter som gir forhåpninger, men som tilfører svært lite. Det blir ikke noe miljø rundt dem og de gjør ikke så andre spillere har lyst til å spille for Stabæk. Trenger ikke analysere 2014 og 2015 for å finne ut det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 21. Desember 2023 Del Skrevet 21. Desember 2023 Jeg tror som sagt på å finne noen gode spillere fra lavere nivå som er noen år elder enn våre egne gutter og som kan utfylle den eksisterende troppen og så må vi ha noen få topper som gjerne kan være utenlandske så lenge de tilfører MYE. Nå gikk Cheng til SF og Simenstad har fått tilbud fra S08 så det er andre som ser kvaliteter i den samme typen spillere. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stbgutt 17 Del Skrevet 21. Desember 2023 Del Skrevet 21. Desember 2023 Abel stensrud bør vel være et potensielt spissobjekt? En mentalitet som hadde blomstret med bradleys Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 https://www.tv2.no/overganger/direkte/#/s66ga/6585ab415ae469e9aa89c4ff/mcdermott-ferdig-i-kristiansund-etter-opprykket McDermott ferdig i KBK, kunne vært noe for STB på obos nivå, før evt bedre keeper hentes når/om det blir ES 2025? Selvsagt uaktuelt hvis vi klarer å beholde Pettersson..! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 Må hente en bra spiss. Blir ikke opprykk uten Gift eller Stokkelien i 2022 og 2013. En spiss som har minimum 15 seriemål i seg. Det blir helt klar avgjørende igjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 298 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 52 minutter siden skrev stbS: Må hente en bra spiss. Blir ikke opprykk uten Gift eller Stokkelien i 2022 og 2013. En spiss som har minimum 15 seriemål i seg. Det blir helt klar avgjørende igjen. Tenk om en av unggutta våre er nettopp den spissen med 15 seriemål i seg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 394 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 21 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Tenk om en av unggutta våre er nettopp den spissen med 15 seriemål i seg. Høres risky ut Samuel Pedro er åpenbar dersom det er mulighet for det. Mye Dio over typen av mål han scorer. Skal visst ha diva-tendenser, men Bob har fungert med slike typer før (El-Ghanassy) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 609 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 26 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Tenk om en av unggutta våre er nettopp den spissen med 15 seriemål i seg. Ingenting hadde vært kulere! Men hvis vi visste at vi hadde en slik spiller i våre rekker hadde vel vedkommende sikkert allerede fått en sjanse til å forsøke å redde plassen i ES? Nei, vi må nok finne en mer meritert målgarantist eksternt, og så er det ingenting som gleder mer om det dukker opp en målsnik fra eget system i tillegg. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kåre 10 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 Noe for Stabæk? ble jo diskutert i fjor, men hvis han er en mulighet for lite penger, er det jo en veldig god obos keeper 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 Mye bør skje de neste 14 dagene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 Er det slik å forstå at årets overgangsvindu for profesjonelle (obos?) varer fra: 31. jan - 3. april? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar Overgangsvinduet blir viktig, trenger vel spillere i alle lagddeler. Viktigst er keeper og spiss for min del. Hadde vært kult om Ulla eller Gunnerød fikk noen kamper i OBOS for å teste seg på nivået. Spennende også hvilken mix Bradley kjører mht overgangsvinduet og akademi/nåværende spillere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar 3 timer siden skrev fexter: Overgangsvinduet blir viktig, trenger vel spillere i alle lagddeler. Viktigst er keeper og spiss for min del. Hadde vært kult om Ulla eller Gunnerød fikk noen kamper i OBOS for å teste seg på nivået. Spennende også hvilken mix Bradley kjører mht overgangsvinduet og akademi/nåværende spillere. Ulla sin kontrakt gikk ut 31 desember. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar – Vi skal prøve å få akademiet litt nærmere A-laget, og så ønsker vi å bli enda flinkere til å få oversikt over gode spillere i nærområdet. Spillere som kanskje spiller på et lavere nivå i dag, men som har spisskompetanse og en X-faktor som vi har lyst til å utvikle videre i vårt lag, forteller Wangberg om sine nye arbeidsoppgaver. – Klok av skade har klubben kanskje vært litt for trenerstyrt de siste årene. Vi ønsker at klubbens strategi og interesser blir ivaretatt i større grad enn de har blitt de siste årene. Det blir en utfordring for oss, fortsetter han. .. Dette høres jo veldig bra ut, men spent på hvordan dette blir i praksis. Bob har jo en tydelig stemme og vil vel ha inn spillere som løfter laget med en gang. Har han oversikt over norske spillere? IA er vel ikke er kjent for å være så god på spillere i de lavere divisjonene i Norge. Har Wangberg og Finstad kompetanse her? De er ferske i spillerlogistikk rollene begge to. Vi mangler spillere i alle ledd. Spent på å se hvordan troppen blir og hvor raskt vi får den på plass. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar Jeg tror dette overgangsvinduet blir definerende for hvilken retning klubben vil ta. Gjør vi som Wangberg sier over her, eller ramler vi hodestups inn i Olsenkarusellen igjen? Det vil overraske meg stort om overgangsvinduet blir helt uten transatlantiske innslag iaf. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar En fordel for oss nå er at yngre spillere kan trigges av at Bob trener laget. Blir spennende å se om dette faktisk gjør utslag på hvilke spillere vi får inn. Ser helst at vi gjør kloke valg på overgangsvinduet og satser langsiktig. La yngre spillere få sjansen i Obos og spe på med noe spillere med erfraing så tror det skal bli en bra mix. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 394 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar Bob var iallfall stadig vekk å så på kamper til Stabæk-lag i ulike aldre første gang han var her så vil vel anta han har tro på akademiet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar Usj, der sikret Kåffa seg den knallgode keeperen til Kjelsås, Da Rocha. Hadde håpet på han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar 3 timer siden skrev StabækMykle: – Vi skal prøve å få akademiet litt nærmere A-laget, Det er en god tanke. Vi burde iallfall prøve å få A-laget til å slutte å nærme seg akademiet. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar 4 timer siden skrev StabækMykle: – Vi skal prøve å få akademiet litt nærmere A-laget, og så ønsker vi å bli enda flinkere til å få oversikt over gode spillere i nærområdet. Spillere som kanskje spiller på et lavere nivå i dag, men som har spisskompetanse og en X-faktor som vi har lyst til å utvikle videre i vårt lag, forteller Wangberg om sine nye arbeidsoppgaver. – Klok av skade har klubben kanskje vært litt for trenerstyrt de siste årene. Vi ønsker at klubbens strategi og interesser blir ivaretatt i større grad enn de har blitt de siste årene. Det blir en utfordring for oss, fortsetter han. .. Dette høres jo veldig bra ut, men spent på hvordan dette blir i praksis. Bob har jo en tydelig stemme og vil vel ha inn spillere som løfter laget med en gang. Har han oversikt over norske spillere? IA er vel ikke er kjent for å være så god på spillere i de lavere divisjonene i Norge. Har Wangberg og Finstad kompetanse her? De er ferske i spillerlogistikk rollene begge to. Vi mangler spillere i alle ledd. Spent på å se hvordan troppen blir og hvor raskt vi får den på plass. Hva med å forsøke et samarbeid med Bærum Sportsklubb. Henning Hauger er ansatt som ny sportslig leder for hele klubben, samt A-lagets spillerlogistikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 2. Januar Del Skrevet 2. Januar https://www.transfermarkt.com/obos-ligaen/letztetransfers/wettbewerb/NO2 Her ligger bl.a. Christian Borchgrevink, og en hel del Stabækspillere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå