Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 29. Januar Del Skrevet 29. Januar Tror vi legger denne diskusjonen flat. Ta det heller på dm 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar https://www.ranheimfotball.no/nyheter/ruben-alte-solgt-til-kristiansund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar https://www.nettavisen.no/sport/norsk-fotball-i-kulissene-belgisk-klubb-vil-kjope-viking-keeper/s/5-95-1609088 Nettavisen skriver helt nederst i artikkelen at vi har lagt inn bud på Udahl i løpet av vinteren. Også er det kjempe gøy at de melder at Håkans begynner å bli utålmodig på overgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Stabæk er også i Obos-ligaen kommende sesong og har i løpet av vinteren lagt inn bud på HamKams Henrik Udahl uten at klubbene foreløpig har kommet til noen enighet. https://www.nettavisen.no/sport/norsk-fotball-i-kulissene-belgisk-klubb-vil-kjope-viking-keeper/s/5-95-1609088 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Udahl er sikkert ok i OBOS - men har ikke vist noe som tilsier at han er god nok i eliten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Udag var veldig god for Åsane, men det begynner jo å bli noen år siden 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Udahl har ikke spilt i en formasjon som passer han i Ham-Kam. Dette åpner derfor muligheten til å dra til oss som kan tilby 4-3-3. Bra for Udahl, bra for oss. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Funket vel ikke superbra i 433 i VIF heller... Ser han var toppscoreren til Kamma da... Men han valgte oss bort for Ham kam da vi var i eliten, hva er oddsen for at han velger oss nå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
naaaadderud 348 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Marcus Mehnert gjest i Bærumsball, snakker om en klein situasjon med Bob Bradley fra Stabæk-tiden, mulig Stabæk-retur og hvorfor han er glad for at han ikke fikk proffkontrakt i Stabæk. Pluss mye om tunge tanker og hvordan han kom seg ut av depresjon 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Spørsmålet er jo om han er bedre enn gutta som er gratis nå. Bedre alder mtp lengre kontrakter, men er han god nok til å satses på etter obos? Hvis nei kan vi like så godt ta en eldre bosman som Opseth 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nordjyske-erfarer-tidligere-aab-spiller-stort-set-paa-plads-i-ny-klub/4772908 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Samler inn spillere som har ønsket seg vekk fra Haugesund 🙂 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar 3 minutter siden skrev ETN: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nordjyske-erfarer-tidligere-aab-spiller-stort-set-paa-plads-i-ny-klub/4772908 Akkurat spillertypen vi trenger 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Rått, erfaren til å rotere med Bawa. Inn med en gratis til å rotete med Kai og Olderheim så er midtbanen satt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar SOFASCORE vurdering - det grønne feltet er Christensen, det oransje et snitt av tilsvarende spillere i elitenserien. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Perfekt profil for oss. 26 år er en perfekt alder, gammel nok til å gi denne stallen den erfaringen vi mangler i stor grad men fortsatt såpass ung at han kan vokse med dette laget og bli en enda bedre spiller. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Helt perfekt! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Ser jo lovende ut, men er det noen som kjenner til karen og hva slags spiller/type han er. Hvordan var han i Haugesund? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Akkurat nå skrev kuk: Ser jo lovende ut, men er det noen som kjenner til karen og hva slags spiller/type han er. Hvordan var han i Haugesund? Se for deg Pirlo, men med fysikken til The Rock så nærmer du deg 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar En som tidligere AaB sportssjef IA kjenner godt antagelig😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Gleder meg til når Bob-effekten slår til på overgangsmarkedet! eller er den her allerede ?🤷🏼♂️ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Defensiv ryddegutt altså? Må innrømme jeg ikke kjenner godt nok til han her.. Men vi trenger en bikkje på midten.. Det gjør ikke noe at han er relativt høy heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Spilte begge kampene mot oss i fjor, men var ikke han jeg var opptatt av å se nærmere på. Ellers er det helt mind-bobling å se at av de 11 som startet for oss mot FKH i april i fjor, så er det kun to som fortsatt er i klubben 😕 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Er Hegardt fortsatt på trening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Tror han dro hjem -om det er interessant tipper jeg han dukker opp på treningsleiren igjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar «Jeg håber på at kunne begynde et nyt kapitel. Mit håb er, at vi kan finde en ny klub til mig udenfor Skandinavien. Jeg føler mig klar til at prøve en anden kultur og i det hele taget prøve noget andet, end det jeg har oplevet hidtil, siger Magnus Christensen. - Jeg ved godt, at det ikke er Real Madrid eller FC Barcelona, som jeg skal kigge efter, men det kunne være spændende at prøve en anden fodboldkultur. Jeg er glad for de erfaringer, som jeg har fået med fra norsk fodbold, og jeg har også udviklet mig godt heroppe, men nu er jeg klar til en ny udfordring, fastslår Magnus Christensen» https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vi-er-enige-om-at-jeg-kan-finde-en-ny-klub/4746007 Virker jo som han har levert varene i FKH. Stusser kanskje litt over at han potensielt ender hos oss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Nå melder TV2 at klubbene skal ha kommet til enighet om en overgang! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar 2 timer siden skrev ErikErik: Defensiv ryddegutt altså? Da vi fortsatt hadde Haugen skrev jeg at vi burde ha inn en ung spiller til å være backup i rollen hans. Nå har Haugen forsvunnet og det ser ut som vi prioriterer arbeidskraft heller enn playmakeregenskaper i den sentrale rollen. Fair enough. Uansett sitter vi nå kanskje med to spillere som begge har litt de samme styrkene, der en har vist at han har nivået og en annen har et talent som kan være spennende for fremtiden. Bra logistikk! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar 3 timer siden skrev yiddo: «Jeg håber på at kunne begynde et nyt kapitel. Mit håb er, at vi kan finde en ny klub til mig udenfor Skandinavien. Jeg føler mig klar til at prøve en anden kultur og i det hele taget prøve noget andet, end det jeg har oplevet hidtil, siger Magnus Christensen. - Jeg ved godt, at det ikke er Real Madrid eller FC Barcelona, som jeg skal kigge efter, men det kunne være spændende at prøve en anden fodboldkultur. Jeg er glad for de erfaringer, som jeg har fået med fra norsk fodbold, og jeg har også udviklet mig godt heroppe, men nu er jeg klar til en ny udfordring, fastslår Magnus Christensen» https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vi-er-enige-om-at-jeg-kan-finde-en-ny-klub/4746007 Virker jo som han har levert varene i FKH. Stusser kanskje litt over at han potensielt ender hos oss? Snakket nettopp med en Haugesund supporter. Han skjønner lite over hvorfor han gidder å gå ned til OBOS. Han kunne fint spilt i Eliteserien for Haugesund i år samt Ålborg også. Så tenker at dette er spennende jeg 🤪 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Det er dejlig å være dansk i Stabæk 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå