Blaakækse 354 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Er det egentlig noen god grunn til det? Kunstgress mot gress i FKH, ES mot Obos. Lønn og storby? 34 minutter siden skrev Marandinho: Snakket nettopp med en Haugesund supporter. Han skjønner lite over hvorfor han gidder å gå ned til OBOS. Han kunne fint spilt i Eliteserien for Haugesund i år samt Ålborg også. Så tenker at dette er spennende jeg 🤪 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 004 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Da var han klar! Ny danske på plass. https://www.stabak.no/nyheter/magnus-christensen-26-klar-for-stabaek?fbclid=IwAR0c8BDG-iVXwGOQxwjDePJ1YHlBK4w1zI2YLddeqefU--F4il0kd8JVOPM 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 725 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar 27 minutter siden skrev Blaakækse: Er det egentlig noen god grunn til det? Kunstgress mot gress i FKH, ES mot Obos. Lønn og storby? Leste at han ville dra fra Haugesund fordi han og kjæresten ikke trivdes i byen. Hvordan han havnet i obos og ikke i en ES/ utenlands klubb aner jeg ikke. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Januar Tror han har forsøkt å få napp i Tyskland uten suksess. Tipper han kjenner Pedersen, Høgh eller IA og at noen har lagt inn et godt ord. Vi henter en spiller som var fast for Haugesund i eliten i fjor og som fyller flere kriterier vi mangler. På papiret virker dette som en god signering. Kudos! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Januar 3 minutter siden skrev @ringo: Tror han har forsøkt å få napp i Tyskland uten suksess. Tipper han kjenner Pedersen, Høgh eller IA og at noen har lagt inn et godt ord. Vi henter en spiller som var fast for Haugesund i eliten i fjor og som fyller flere kriterier vi mangler. På papiret virker dette som en god signering. Kudos! Og tatt en prat med Walstad. Nadderud > Haugesund uansett divisjon! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 23 timer siden skrev @ringo: Funket vel ikke superbra i 433 i VIF heller... Ser han var toppscoreren til Kamma da... Men han valgte oss bort for Ham kam da vi var i eliten, hva er oddsen for at han velger oss nå? Vif supporterne vil har Udahl tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar Heggebø og Udahl blir nok de to Vålerenga og Stabæk ønsker å fordele seg i mellom ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar Andreas Solstrand Fossli på prøvespill hos oss, noen som vet noe om han? 26 år gammel spiss fra Stjørdals-blink. – Det er kjipt at jeg ikke får muligheten til å score mot og slå Rosenborg igjen. Det er alltid artig å slå dem. Jeg hadde gledet meg veldig mye til den kampen, men noen ganger må man ta valg i livet. Det sier Andreas Fossli, som mandag startet en ukes prøvespill hos Stabæk. Dermed mister spissen kampen mellom RBK og Folkets lag 2. februar. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar Gammel eliteseriespiller i Futsal så har sikkert teknikken i orden... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 394 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 47 minutter siden skrev @ringo: Gammel eliteseriespiller i Futsal så har sikkert teknikken i orden... Kondisen også, futsal kan være brutalt slitsomt 😅 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar JA, hehe, jeg har spilt mye innebandy og tenkte innendørsfotball kan da ikke være mer slitsomt - men JO det er det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 2 timer siden skrev kantmiss: Andreas Solstrand Fossli på prøvespill hos oss, noen som vet noe om han? 26 år gammel spiss fra Stjørdals-blink. – Det er kjipt at jeg ikke får muligheten til å score mot og slå Rosenborg igjen. Det er alltid artig å slå dem. Jeg hadde gledet meg veldig mye til den kampen, men noen ganger må man ta valg i livet. Det sier Andreas Fossli, som mandag startet en ukes prøvespill hos Stabæk. Dermed mister spissen kampen mellom RBK og Folkets lag 2. februar. 18 mål på 28 kamper i Stjørdal er ikke ille. 0,64 i snitt. Utover det har han ikke all verden å vise til av målstats. Putta en del for Tiller i yngre dager, men det var 3 div. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar To andre som trener med A-laget denne uken er Brage Tobiassen (Ullern) og Jon Haukvik Øya (Bærum). Spennende spillere som ikke har gjort seg bort på treningene. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 31. Januar (endret) Del Skrevet 31. Januar (endret) 10 minutter siden skrev ETN: To andre som trener med A-laget denne uken er Brage Tobiassen (Ullern) og Jon Haukvik Øya (Bærum). Spennende spillere som ikke har gjort seg bort på treningene. Jon Haukvik Øya (19) har tidligere spilt for IL Heming (-2018), Bygdø Monolitten IL (2019-2020), Bærum SK (2021-2023), NTG Bærum Fotball Brage Tobiassen (17) Lunner, Bærumsløkka, Ullern Endret 31. Januar av h1912 - 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 1 time siden skrev ETN: To andre som trener med A-laget denne uken er Brage Tobiassen (Ullern) og Jon Haukvik Øya (Bærum). Spennende spillere som ikke har gjort seg bort på treningene. Hvilke posisjoner har disse to karene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 44 minutter siden skrev ÅsmundJ: Hvilke posisjoner har disse to karene? Brage: Main position: Central Midfield Other position: Defensive Midfield Jon : Main position: Centre-Back Other position: Defensive Midfield Left-Back Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Januar 5 timer siden skrev kantmiss: Andreas Solstrand Fossli på prøvespill hos oss, noen som vet noe om han? 26 år gammel spiss fra Stjørdals-blink. – Det er kjipt at jeg ikke får muligheten til å score mot og slå Rosenborg igjen. Det er alltid artig å slå dem. Jeg hadde gledet meg veldig mye til den kampen, men noen ganger må man ta valg i livet. Det sier Andreas Fossli, som mandag startet en ukes prøvespill hos Stabæk. Dermed mister spissen kampen mellom RBK og Folkets lag 2. februar. Fra en kompis som har spilt med han i 13 år: Var en god g16 og u19 spiller som ikke ble tatt opp av rbk, da rbk hadde en policy på å kun plukke to pr breddeklubb til g16, og han spilte på et lag med mange andre gode. Gikk til Nardo på jr, så Byåsen og tilbake til Strindheim. Fokuserte etter G19 på futsal der han fikk brukt sin gode teknikk. Har en del landskamper i futsal også. Kanskje bytte av underlag var negativt, da han i voksen alder har slitt mye med skader. Har likevel klart å klatre oppover stigen i trøndersk fotball gjennom Tiller, Byåsen, Nardo og til slutt Stjørdals-Blink hvor han til tider herja med RBK og slo Reitan i lufta til 2-1. Han er en spiller med god teknikk, bra på hodet og bra driv med ballen. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 394 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar 26 minutter siden skrev Tom Bruaset: Ser ikke så halvgærn ut på den ene skrytevideoen på youtube iallfall. Virker rask og teknisk, med mye å gå på når det gjelder skudd og innlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 31. Januar Del Skrevet 31. Januar Liten, tynn og rask.. Får litt Sterling-vibber jeg.. Usikker på hvor god motstanden er her bare.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar 11 timer siden skrev ErikErik: Får litt Sterling-vibber jeg.. Å? Spiller han med håndveske? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar IKEA-pose Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar Chris Hegardt har visstnok signert 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar 1 minutt siden skrev elaang: Chris Hegardt har visstnok signert Patrick Metcalfe var en bra squad spiller sist vi var i Obos. Er Hegardt på samme nivå (forhåpentligvis bedre) så er dette en fornuftig signering! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 394 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar 22 minutter siden skrev elaang: Chris Hegardt har visstnok signert Forsiktig optimist. Han var god mot Raufoss. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar Hegardt, hva var posisjonen her igjen? Indreløper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar Indreløper mot Raufoss ja. Fin scoring og godt overblikk, positivt inntrykk etter den matchen - men det var enkel motstand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Februar Må jo være litt corny å være amerikaner å komme til Stabæk. Rimelig nedslitte fasiliteter og nivå 2 i Norge, men så står en tidligere landslagstrener og en tidligere landslagskaptein med 150 landskamper å trener laget. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar Er ikke sikkert fasilitetene på nivå 2 og 3 i USA er så veldig gode heller… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 354 Del Skrevet 1. Februar Del Skrevet 1. Februar 1 time siden skrev @ringo: Er ikke sikkert fasilitetene på nivå 2 og 3 i USA er så veldig gode heller… USA er hardtsatsende, selv videregående skoler har veldig gode fasiliteter. Riktignok kunstgress da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå