h1912 1 387 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 10 timer siden skrev yiddo: Hegardt, hva var posisjonen her igjen? Indreløper? Main position: Defensive Midfield Other position: Central Midfield Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 11 timer siden skrev @ringo: Er ikke sikkert fasilitetene på nivå 2 og 3 i USA er så veldig gode heller… Nei, det ser jo litt stusselig ut, hvertfall hos Charlotte FC (vet han har spilt på flere lag også) 😉 https://www.charlottefootballclub.com/stadium/map https://soccerstadiumdigest.com/2022/03/in-debut-charlotte-fc-sets-mls-attendance-record/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Charlotte er MLS - der har han såvidt vært innom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Her er nærmest fulloversikt over Chris Hegardt: https://www.transfermarkt.com/chris-hegardt/detaillierteleistungsdaten/spieler/693378 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 15 minutter siden skrev h1912: Her er nærmest fulloversikt over Chris Hegardt: https://www.transfermarkt.com/chris-hegardt/detaillierteleistungsdaten/spieler/693378 portrettet ser nesten litt tegnet ut Gleder meg til å se mer av Hegardt - synes han hadde mye bra ved seg og så er det forskjell på prøvespill og treningskamp mot Raufoss midtvinters og når ligaen kicker igang. Men synes midtbanen nå virker godt forspent med Geelmuyden, Olderheim, Kostadinov, Hegardt, Bawa, Christensen og Andresen(?) 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 40 minutter siden skrev @ringo: Geelmuyden, Olderheim, Kostadinov, Hegardt, Bawa, Christensen og Andresen 22 år, 16 år, 21 år, 22 år, 19 år, 26 år, 18 år. Faktisk enig i at vi er godt forspent, men blir ikke overrasket (heller ikke veldig skuffet) hvis de jakter en 30-åring som kan bekle def midt og stopper. Vi har den spilleren i Nico men vi kunne hatt en til Nico. 30 åring + Piggy/Veum som stopper som "standard". 30+30 i midtforsvaret (+ 30 på def midt) når vi leder 1-0 borte på Intilititi etter 80 min. Mitt inntrykk av Hegardt er mer som en direkte erstatter for Krogstad, mens Bawa et klassisk anker - som jeg og tror man kan trekke ned som en defensiv back dersom det trengs. Har ikke noe imot et klassisk anker til med rutine. Geel, Seb, Kai og Andresen mener jeg bør være så høyt i banen som mulig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Akkurat nå skrev s-simen: 22 år, 16 år, 21 år, 22 år, 19 år, 26 år, 18 år. Faktisk enig i at vi er godt forspent, men blir ikke overrasket (heller ikke veldig skuffet) hvis de jakter en 30-åring som kan bekle def midt og stopper. Vi har den spilleren i Nico men vi kunne hatt en til Nico. 30 åring + Piggy/Veum som stopper som "standard". 30+30 i midtforsvaret (+ 30 på def midt) når vi leder 1-0 borte på Intilititi etter 80 min. Mitt inntrykk av Hegardt er mer som en direkte erstatter for Krogstad, mens Bawa et klassisk anker - som jeg og tror man kan trekke ned som en defensiv back dersom det trengs. Har ikke noe imot et klassisk anker til med rutine. Geel, Seb, Kai og Andresen mener jeg bør være så høyt i banen som mulig. Christensen er også 6'er i 433 så jeg regner han er førstevalget der sentralt. Dersom Olderheim fortsetter som mot Raufoss så tar han den ene indreløperen og så sloss Hegardt og Kostadinov om den andre. tenker jeg. Men Hammy i samme form som høsten 2022 skal kunne konkurere med Olderheim om plassen også og Bawa er backup for Christensen sentralt. Jeg er veldig fornøyd med den midtbanen - på paipiret 60 dager (ish) før seriestart. (Forbehold er viktig å ta i fotball ) Nico og Pedersen er et rock solid stopperpar (ligaens beste?) og bak der har vi Veum og Piggen. Det finnes en åpning på høyrebacken for den som virkelig vil inn på laget. Jeg regner Walstad som sikker på venstraback og så får Andresen kjempe for å ta den plassen fra ham. Fremover er det tynnere - men der skjer det ting hører jeg. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 8 minutter siden skrev s-simen: 22 år, 16 år, 21 år, 22 år, 19 år, 26 år, 18 år. Faktisk enig i at vi er godt forspent, men blir ikke overrasket (heller ikke veldig skuffet) hvis de jakter en 30-åring som kan bekle def midt og stopper. Vi har den spilleren i Nico men vi kunne hatt en til Nico. 30 åring + Piggy/Veum som stopper som "standard". 30+30 i midtforsvaret (+ 30 på def midt) når vi leder 1-0 borte på Intilititi etter 80 min. Mitt inntrykk av Hegardt er mer som en direkte erstatter for Krogstad, mens Bawa et klassisk anker - som jeg og tror man kan trekke ned som en defensiv back dersom det trengs. Har ikke noe imot et klassisk anker til med rutine. Geel, Seb, Kai og Andresen mener jeg bør være så høyt i banen som mulig. Michael Bradley som spillende trener... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 3 minutter siden skrev @ringo: Christensen er også 6'er i 433 så jeg regner han er førstevalget der sentralt. Dersom Olderheim fortsetter som mot Raufoss så tar han den ene indreløperen og så sloss Hegardt og Kostadinov om den andre. tenker jeg. Men Hammy i samme form som høsten 2022 skal kunne konkurere med Olderheim om plassen også og Bawa er backup for Christensen sentralt. Jeg er veldig fornøyd med den midtbanen - på paipiret 60 dager (ish) før seriestart. (Forbehold er viktig å ta i fotball ) Nico og Pedersen er et rock solid stopperpar (ligaens beste?) og bak der har vi Veum og Piggen. Det finnes en åpning på høyrebacken for den som virkelig vil inn på laget. Jeg regner Walstad som sikker på venstraback og så får Andresen kjempe for å ta den plassen fra ham. Fremover er det tynnere - men der skjer det ting hører jeg. Jeg er helt enig i dette, og glemte rett og slett at Christensen er 6er. Tror Spiten-Nysæter/Andresen - *Ny*/Hammy/Akademi - Vinge/Akademi er knallsolid i Obos. Og enig at Nico-Pedersen er rock solid - men håper ikke vi trenger det mot Raufoss, Start, Levanger, Egersund osv (ikke at jeg frykter Bradley er helt Roger Finjord).. Og regner med skader. Håper Veum/Piggy får spille såpass mye stopper at de er komfortable når de starter og. Piggy var tidvis STRÅLENDE i OBOS i 2021. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Høyrebacken. Er den up for grabs for de spillerene i stallen som ønsker/makter å ta den? Eller er det aktivitet på brakka som tilsier at vi skal ha inn en rutinert, god, offensiv back før seriestart? Synes det er spennende å ha en "friplass" som ungdommen kan kjempe om. Andresen, Riise, Piggy, Veum, evt også Bawa - i den rekkefølgen. Å være en ung back i Stabæk er jo ikke utelukkende negativt for resten av karrieren, hvis man ser på tidligere spillere i den samme posisjonen. Hadde vært gøy om vi satt en unggutt der (i et fungerende lag) som bare skal utvikles. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 3 minutter siden skrev Kongen23: Høyrebacken. Er den up for grabs for de spillerene i stallen som ønsker/makter å ta den? Eller er det aktivitet på brakka som tilsier at vi skal ha inn en rutinert, god, offensiv back før seriestart? Synes det er spennende å ha en "friplass" som ungdommen kan kjempe om. Andresen, Riise, Piggy, Veum, evt også Bawa - i den rekkefølgen. Å være en ung back i Stabæk er jo ikke utelukkende negativt for resten av karrieren, hvis man ser på tidligere spillere i den samme posisjonen. Hadde vært gøy om vi satt en unggutt der (i et fungerende lag) som bare skal utvikles. Synes Riise allerede mot Raufoss viste stor forbedring i ting som stakk negativt ut i innhoppet hans mot Molde i cupen iallfall (ikke at det var et dårlig innhopp). Litt forskjell i nivået på motstander men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Heghardt og Christensen inn, dette tyder vel på at Hammy tenkes som kant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Presenteres straks ny signering 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Veldig god for Jerv ifølge Sofascore, men ikke akkurat målscorer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar https://www.stabak.no/nyheter/bassekou-diabate-23-klar-for-stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Troppen begynner å ta form, ungt og spennende. En midtspiss nå så kan vi si oss klare til sesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Hvorfor har ikke Heghardt noen spillertråd.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar 8 minutter siden skrev FranckTheBank: Hvorfor har ikke Heghardt noen spillertråd.? Er ikke bekreftet fra klubben, kun fra en reporter i The Washington Post. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 756 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Få inn Abbas..! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Han har lekt med oss i dag, tradisjon å hente Kjelsås beste spillere! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Tulla litt med det tidligere, men tror ikke Benjamin Stokke inn som rotasjonsspiller for ett år ville vært en dum ide om mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar https://sportsbibelen.no/stabaek-i-dialog-om-tidligere-valerenga-spiss/?fbclid=IwAR3iwiMuKYrUN_vUry1rbHR27SBgdzWu9lR3_yZHgh2RBUhIplzySc2q5xc_aem_AYS7VDiJv2XvLsrAvGOXqni6eaBo_lCFqCNJ-MpETXspABEN8kVzj3DrHpZizeVFT58 «Stabæk skal ha vært i kontakt med HamKam om spissen Henrik Udahl (27). Det melder Nettavisen. Klubbene skal foreløpig ikke ha kommet til noen enighet». 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar 22 timer siden skrev rykkinn: Få inn Abbas..! https://www.transfermarkt.com/ahmad-adil-abbas/profil/spieler/640933 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 473 Del Skrevet 4. Februar Del Skrevet 4. Februar 10 timer siden skrev h1912: https://www.transfermarkt.com/ahmad-adil-abbas/profil/spieler/640933 Bare å ringe Kjetil Wæhler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Chris Hegardt klar https://www.stabak.no/nyheter/chris-hegardt-22-klar-for-stabaek 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Da er vel midtbanen og Forsvar greit, trenger en spiss og en kant til kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 3 minutter siden skrev kantmiss: Da er vel midtbanen og Forsvar greit, trenger en spiss og en kant til kanskje. Og en høyreback Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Ja, men der kan det være lurt å la Pignatel, Veum og Riise få prøve seg. Kanskje for risky? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Synes vi kan gå for Pignatel + Riise. Litt forskjellige typer som kan passe i forskjellige kamper. Nå har vi ennå ikke fått sett Diabaté i aksjon for Stabæk. Hvis Geelmuyden er tiltenkt en plass på kanten, og Andresen som potensiell vikar som indreløper har vi: MIdtbane: Bawa - Christensen - Kostadinov - Olderheim - Hegardt - (Andresen) - (Geelmuyden) Angrep: Vinge - Diabaté - Spiten - Geelmuyden - Schie Skulle Obasi være aktuell, vil vi da være fornøyd med Wendt og Victorio som bredde i angrepsleddet? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå