arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 12 minutter siden skrev kantmiss: Ja, men der kan det være lurt å la Pignatel, Veum og Riise få prøve seg. Kanskje for risky? Så ikke lovende ut bak der mot Kjelsås! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Beste startellever blir da: Rossbach Piggy/Riise - Pedersen - Næss - Walstad Olderheim/Kostadinov - Christensen - Hegardt Geelmuyden - Diabaté - Vinge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Februar 29 minutter siden skrev arni: Så ikke lovende ut bak der mot Kjelsås! Ser det ikke lovende ut etter 5-6 serierunder så har vi et problem, ikke trenings kamper 2 måneder før seriestart! Gutta skal få tid til å spille seg varme og gode. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Akkurat nå skrev stbS: Ser det ikke lovende ut etter 5-6 serierunder så har vi et problem, ikke trenings kamper 2 måneder før seriestart! Gutta skal få tid til å spille seg varme og gode. Veum, Pignatel og Geelmuyden har stagnert under Bradley. Riise er ingen høyre back vel 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 4 minutter siden skrev arni: Veum, Pignatel og Geelmuyden har stagnert under Bradley. Riise er ingen høyre back vel De stagnerte på de 3 mnd Bradley fikk på slutten av året i fjor altså, ikke før? satser på at de blomstrer i år! Og ifølge alt jeg finner på nettet om Filip Riise, så er høyre back hans posisjon, men ikke fulgt han på junior lagene, så vet ikke hva han har vært tidligere. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 7 minutter siden skrev kantmiss: De stagnerte på de 3 mnd Bradley fikk på slutten av året i fjor altså, ikke før? satser på at de blomstrer i år! Og ifølge alt jeg finner på nettet om Filip Riise, så er høyre back hans posisjon, men ikke fulgt han på junior lagene, så vet ikke hva han har vært tidligere. Veum fikk en sjanse mot Tromsø under Bob, ga bort mål dessverre. Poenget var at de 3 egentlig er «gode og varme» for Bradley. Riise er bra i 3.div, men høyre back pr nå i OBOS? Vel.. Så litt på U17 idag, får satse på bedre opplever på treningsleiren i Spania👍😊 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 33 minutter siden skrev arni: Veum fikk en sjanse mot Tromsø under Bob, ga bort mål dessverre. Poenget var at de 3 egentlig er «gode og varme» for Bradley. Riise er bra i 3.div, men høyre back pr nå i OBOS? Vel.. Så litt på U17 idag, får satse på bedre opplever på treningsleiren i Spania👍😊 Godt poeng! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 5 minutter siden skrev kantmiss: Godt poeng! Trenger din optimisme for den nye vinen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Februar Det vi trenger er ikke kantmiss sin optimise for den nye vinen. Det vi trenger er fravær av grinebitere som finner en hver anledning til å dømme ting nord og ned. At Veum ga bort et mål mot Tromsø i fjor? Van Djik ga bort et mål mot Arsenal i helgen.. At spillere plutselig stagnerte i løpet av noen få måneder? At Riise ikke er høyreback? Hva med: Kult at vi prøver ut om en 16 åring kan være klar for førstelaget! Veum går inn i en vintersesong helt restituert! Spennende om han eller Pignatel klarer å ta stopperplassen fra Pedersen! Mon tro om Geelmuyden blomstrer under friere rammer enn det han fikk under Bohinen? 42 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Veum fikk en sjanse av Bob og det var forsåvidt greit, men strengt. Bjarmann fortalte meg på trening da at Bob hadde både Veum og Pignatel foran Wangberg som stoppere før Tromsø kampen!😊 Har ikke Geelmuyden hatt frie rammer under Bob siden september? Finstad jakter en høyre back, blir spennende hvem som er med til Spania eller dukker opp 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Februar 21 minutter siden skrev odd: Det vi trenger er ikke kantmiss sin optimise for den nye vinen. Det vi trenger er fravær av grinebitere som finner en hver anledning til å dømme ting nord og ned. At Veum ga bort et mål mot Tromsø i fjor? Van Djik ga bort et mål mot Arsenal i helgen.. At spillere plutselig stagnerte i løpet av noen få måneder? At Riise ikke er høyreback? Hva med: Kult at vi prøver ut om en 16 åring kan være klar for førstelaget! Veum går inn i en vintersesong helt restituert! Spennende om han eller Pignatel klarer å ta stopperplassen fra Pedersen! Mon tro om Geelmuyden blomstrer under friere rammer enn det han fikk under Bohinen? Sånn skal det låte. Bygge opp, og ikke snakke ned våre talenter. Gi de sjansen sammen med etablere spillere. Hanche, MMS, Nusa, Meling… Det finnes ingen fasit når en spiller slår ut i full blomst. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar 1 minutt siden skrev Tom Bruaset: Sånn skal det låte. Bygge opp, og ikke snakke ned våre talenter. Gi de sjansen sammen med etablere spillere. Hanche, MMS, Nusa, Meling… Det finnes ingen fasit når en spiller slår ut i full blomst. Her snakker vi remonterende👍 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 395 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Synes forsåvidt at Piggy så piggere ut mot Kjelsås enn tidligere, om det er mulig i en kamp vi taper 4-1. Tøffere i duellspillet, sjansene til Kjelsås kommer i situasjoner hvor andre er feilposisjonerte osv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Tilbake til nye spillere, Daniel Granli skadet? Eller sliter han med spille tid? Ble satset på av Bob i sin tid, mulig en retur kunne vært noe for han og oss? Til sommeren evt. Hatt en brukbar karriere i Norden! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Granli bra og dyr. Hva med å hente tilbake Rusten fra Kjelsås? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Granli flyttet til nederland fordi kona er derfra og drev egen virksomhet (?). Spørs om ikke "hjem" for han er i Nederland fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Kunne tenkt meg Moses Ebiye som backup spiss/kant. Fortsatt relativt ung(26) og kan vise til greit med mål selvom det ikke har blitt det helt store enda. Kontraktsløs 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 10 timer siden skrev tobb: Kunne tenkt meg Moses Ebiye som backup spiss/kant. Fortsatt relativt ung(26) og kan vise til greit med mål selvom det ikke har blitt det helt store enda. Kontraktsløs Husker hans 2 drepende mål på 5 min's tid, når TIL var på besøk i 2021. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 10 timer siden skrev tobb: Kunne tenkt meg Moses Ebiye som backup spiss/kant. Fortsatt relativt ung(26) og kan vise til greit med mål selvom det ikke har blitt det helt store enda. Kontraktsløs Enig! Litt undervurdert spiller etter min mening. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 37 minutter siden skrev Mikkel: Husker hans 2 drepende mål på 5 min's tid, når TIL var på besøk i 2021. Han er for tiden klubbløs... https://www.transfermarkt.com/moses-ebiye/profil/spieler/526361 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar Noen andre som har fått mail om Kevin Bru? 35 år fra Mauritius, free agent, og "han er villig til å bruke sin internasjonale erfaring til å hjelpe klubben din til å rykke opp i Eliteserien i 2023-sesongen." I overskriften ble det nevnt at han er tidligere Ipswich Town-spiller. Nesten så jeg lurer på om de har gjort research på meg før de sendte den! Spilte på Island i fjor. Ellers en imponerende lang liste av klubber. Ikke like imponerende i antall spilte kamper. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar Ja. Flere i klubben som har det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar På 6.2.2024 den 18.13 skrev arni: Veum fikk en sjanse mot Tromsø under Bob, ga bort mål dessverre. Poenget var at de 3 egentlig er «gode og varme» for Bradley. Riise er bra i 3.div, men høyre back pr nå i OBOS? Vel.. Så litt på U17 idag, får satse på bedre opplever på treningsleiren i Spania👍😊 Veum har potensial. Tror han kan blomstre i år. Geelmuiden må gjerne overraske positivt, men det er noe der som ikke stemmer. Stått stille i flere år. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 4 minutter siden skrev Bjersk: Veum har potensial. Tror han kan blomstre i år. Geelmuiden må gjerne overraske positivt, men det er noe der som ikke stemmer. Stått stille i flere år. Veum markerte seg under Kjønø i 2021. Spania leiren blir nok viktig for Bobs filter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 395 Del Skrevet 9. Februar Del Skrevet 9. Februar Obasi og Brage Tobiassen med til Spania. https://www.stabak.no/nyheter/avreise-spania-her-er-troppen-og-programmet Marius Ulla også med til tross for at han ikke er på kontrakt lenger. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 9. Februar Del Skrevet 9. Februar En treningskamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 9. Februar Del Skrevet 9. Februar 32 minutter siden skrev Torres: En treningskamp? Kampen mot laget fra Ukraina blir ikke spilt. Tror de slet med innreise. Klubben jobber med å finne en ny motstander. Vi får krysse fingrene for at det blir match! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Akk ove 79 Del Skrevet 9. Februar Del Skrevet 9. Februar Kan vi ikke diskutere eventuelle nye aktuelle spillere her, og ikke diskutere spillere som har vært hos oss i 5 år. En spiller som begynner på Ge… er vel diskutert nok. Det er vel en grense for hvor lenge man skal ha betegnelsen lovende? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Februar 11 timer siden skrev Akk ove: Kan vi ikke diskutere eventuelle nye aktuelle spillere her, og ikke diskutere spillere som har vært hos oss i 5 år. En spiller som begynner på Ge… er vel diskutert nok. Det er vel en grense for hvor lenge man skal ha betegnelsen lovende? Du vil ikke diskutere han, og følger opp med et diskusjonsspørsmål? 🙂 Behovet for nye spillere vil alltid være avhengig av hva vi har. Og hva vi har i Geelmuyden er et veldig åpent spørsmål. Så klart spillere slutter å være unge og lovende. Du føler kanskje at Geelmuyden begynner å bli en rutinert (i betydningen «gammel») spiller? Hvis jeg sier at han var på u21-landslaget for 8 måneder siden? Jeg tror mange avskriver han som «for gammel» fordi han begynt å nevnes for a-laget i en alder der gjevnaldrende hadde nok med å spille Norway Cup. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Akk ove 79 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar 10 timer siden skrev odd: Du vil ikke diskutere han, og følger opp med et diskusjonsspørsmål? 🙂 Behovet for nye spillere vil alltid være avhengig av hva vi har. Og hva vi har i Geelmuyden er et veldig åpent spørsmål. Så klart spillere slutter å være unge og lovende. Du føler kanskje at Geelmuyden begynner å bli en rutinert (i betydningen «gammel») spiller? Hvis jeg sier at han var på u21-landslaget for 8 måneder siden? Jeg tror mange avskriver han som «for gammel» fordi han begynt å nevnes for a-laget i en alder der gjevnaldrende hadde nok med å spille Norway Cup. Det jeg vil fram til er at overskriften i denne spalten er NYE SPILLERE. Da tenker jeg at Geelmuyden kan diskuteres et annet sted. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå