Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12 minutter siden skrev kantmiss:

Ja, men der kan det være lurt å la Pignatel, Veum og Riise få prøve seg. Kanskje for risky?

Så ikke lovende ut bak der mot Kjelsås!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste startellever blir da:  

Rossbach
        Piggy/Riise - Pedersen - Næss - Walstad 
 Olderheim/Kostadinov - Christensen - Hegardt
             Geelmuyden - Diabaté - Vinge 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev stbS:

Ser det ikke lovende ut etter 5-6 serierunder så har vi et problem, ikke trenings kamper 2 måneder før seriestart! Gutta skal få tid til å spille seg varme og gode.

Veum, Pignatel og Geelmuyden har stagnert under Bradley. Riise er ingen høyre back vel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev arni:

Veum, Pignatel og Geelmuyden har stagnert under Bradley. Riise er ingen høyre back vel

De stagnerte på de 3 mnd Bradley fikk på slutten av året i fjor altså, ikke før? satser på at de blomstrer i år! Og ifølge alt jeg finner på nettet om Filip Riise, så er høyre back hans posisjon, men ikke fulgt han på junior lagene, så vet ikke hva han har vært tidligere.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev kantmiss:

De stagnerte på de 3 mnd Bradley fikk på slutten av året i fjor altså, ikke før? satser på at de blomstrer i år! Og ifølge alt jeg finner på nettet om Filip Riise, så er høyre back hans posisjon, men ikke fulgt han på junior lagene, så vet ikke hva han har vært tidligere.  

Veum fikk en sjanse mot Tromsø under Bob, ga bort mål dessverre. Poenget var at de 3 egentlig er «gode og varme» for Bradley. Riise er bra i 3.div, men høyre back pr nå i OBOS? Vel.. Så litt på U17 idag, får satse på bedre opplever på treningsleiren i Spania👍😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33 minutter siden skrev arni:

Veum fikk en sjanse mot Tromsø under Bob, ga bort mål dessverre. Poenget var at de 3 egentlig er «gode og varme» for Bradley. Riise er bra i 3.div, men høyre back pr nå i OBOS? Vel.. Så litt på U17 idag, får satse på bedre opplever på treningsleiren i Spania👍😊

Godt poeng! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veum fikk en sjanse av Bob og det var forsåvidt greit, men strengt. Bjarmann fortalte meg på trening da at Bob hadde både Veum og Pignatel foran Wangberg som stoppere før Tromsø kampen!😊 Har ikke Geelmuyden hatt frie rammer under Bob siden september?

Finstad jakter en høyre back, blir spennende hvem som er med til Spania eller dukker opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Tom Bruaset:

Sånn skal det låte. Bygge opp, og ikke snakke ned våre talenter. Gi de sjansen sammen med etablere spillere. Hanche, MMS, Nusa, Meling… Det finnes ingen fasit når en spiller slår ut i full blomst.

Her snakker vi remonterende👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes forsåvidt at Piggy så piggere ut mot Kjelsås enn tidligere, om det er mulig i en kamp vi taper 4-1. Tøffere i duellspillet, sjansene til Kjelsås kommer i situasjoner hvor andre er feilposisjonerte osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til nye spillere, Daniel Granli skadet? Eller sliter han med spille tid? Ble satset på av Bob i sin tid, mulig en retur kunne vært noe for han og oss? Til sommeren evt. Hatt en brukbar karriere i Norden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Granli flyttet til nederland fordi kona er derfra og drev egen virksomhet (?). Spørs om ikke "hjem" for han er i Nederland fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg Moses Ebiye som backup spiss/kant. Fortsatt relativt ung(26) og kan vise til greit med mål selvom det ikke har blitt det helt store enda. Kontraktsløs

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev tobb:

Kunne tenkt meg Moses Ebiye som backup spiss/kant. Fortsatt relativt ung(26) og kan vise til greit med mål selvom det ikke har blitt det helt store enda. Kontraktsløs

Husker hans 2 drepende mål på 5 min's tid, når TIL var på besøk i 2021. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev tobb:

Enig! Litt undervurdert spiller etter min mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har fått mail om Kevin Bru? 35 år fra Mauritius, free agent, og "han er villig til å bruke sin internasjonale erfaring til å hjelpe klubben din til å rykke opp i Eliteserien i 2023-sesongen."

I overskriften ble det nevnt at han er tidligere Ipswich Town-spiller. Nesten så jeg lurer på om de har gjort research på meg før de sendte den!

Spilte på Island i fjor. Ellers en imponerende lang liste av klubber. Ikke like imponerende i antall spilte kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.2.2024 den 18.13 skrev arni:

Veum har potensial. Tror han kan blomstre i år. Geelmuiden må gjerne overraske positivt, men det er noe der som ikke stemmer. Stått stille i flere år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Bjersk:

Veum har potensial. Tror han kan blomstre i år. Geelmuiden må gjerne overraske positivt, men det er noe der som ikke stemmer. Stått stille i flere år. 

Veum markerte seg under Kjønø i 2021. Spania leiren blir nok viktig for Bobs filter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32 minutter siden skrev Torres:

En treningskamp?

Kampen mot laget fra Ukraina blir ikke spilt. Tror de slet med innreise. Klubben jobber med å finne en ny motstander. Vi får krysse fingrene for at det blir match!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke diskutere eventuelle nye aktuelle spillere her, og ikke diskutere spillere som har vært hos oss i 5 år. En spiller som begynner på Ge… er vel diskutert nok. Det er vel en grense for hvor lenge man skal ha betegnelsen lovende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev odd:

Du vil ikke diskutere han, og følger opp med et diskusjonsspørsmål? 🙂

Behovet for nye spillere vil alltid være avhengig av hva vi har. Og hva vi har i Geelmuyden er et veldig åpent spørsmål. 

Så klart spillere slutter å være unge og lovende. Du føler kanskje at Geelmuyden begynner å bli en rutinert (i betydningen «gammel») spiller? Hvis jeg sier at han var på u21-landslaget for 8 måneder siden? Jeg tror mange avskriver han som «for gammel» fordi han begynt å nevnes for a-laget i en alder der gjevnaldrende hadde nok med å spille Norway Cup.

Det jeg vil fram til er at overskriften i denne spalten er NYE SPILLERE. Da tenker jeg at Geelmuyden kan diskuteres et annet sted. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...