rykkinn 7 754 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar Hvor mange fler inn trenger vi? Og hvilke posisjoner ønsker vi spillere inn på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar Vi bør nok ha en midtspiss. Vi kommer nok til å møte endel lag som legger seg lavt mot oss, særlig på Nadderud og vi trenger fler måter å bryte ned et lavt forsvar. Brann gjorde det gjennom å stå høyt og nekte motstanderen å bryte ut og så presse og presse ballen i mål. Usikker på om vi får til det samme eller om det blir den sedvanlige vuggingen fra side til side som vi har sett gjennom en rekke trenere nå. Jeg ville nok sett meg om etter en litt komplett spisstype spiss som kan gjøre mye av jobben sjæl. En som kan gå i krigen med stopperene, som kan være oppspillspunkt og link up i oppbyggingen og har hurtighet/rykk nok til å utgjøre en trussel mot bakrommet selv. Det er IKKE Udahl mao... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar 14 minutter siden skrev rykkinn: Hvor mange fler inn trenger vi? Og hvilke posisjoner ønsker vi spillere inn på? En til spiss og reserve keeper som kan pushe Rossbach, muligens en ny HB men de 2 andre kommer først. Om Diabaté er vår 15+ mål mann gjenstår å se, men vi trenger en til. Utenom det så tror jeg vi kan prøve oss med det vi har frem til sommeren. Bør være mer enn godt nok for Obos. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar Håper HB valget de jakter slutter seg til i Spania! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 10. Februar Del Skrevet 10. Februar 2 timer siden skrev @ringo: Vi bør nok ha en midtspiss. Vi kommer nok til å møte endel lag som legger seg lavt mot oss, særlig på Nadderud og vi trenger fler måter å bryte ned et lavt forsvar. Brann gjorde det gjennom å stå høyt og nekte motstanderen å bryte ut og så presse og presse ballen i mål. Usikker på om vi får til det samme eller om det blir den sedvanlige vuggingen fra side til side som vi har sett gjennom en rekke trenere nå. Jeg ville nok sett meg om etter en litt komplett spisstype spiss som kan gjøre mye av jobben sjæl. En som kan gå i krigen med stopperene, som kan være oppspillspunkt og link up i oppbyggingen og har hurtighet/rykk nok til å utgjøre en trussel mot bakrommet selv. Det er IKKE Udahl mao... Du tenker på en ny Alan Carlos Gomes da Costa (aka Alanzinho) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 13. Februar Del Skrevet 13. Februar Interessant denne fra prøvespiller Thomas! https://www.budstikka.no/thomas-22-var-pa-tur-i-portugal-sa-fikk-han-telefonen-som-gjorde-at-han-kastet-seg-rundt/s/5-55-1637468 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 13. Februar Del Skrevet 13. Februar https://m.allfootballapp.com/news/Bundesliga/Two-more-FC-Dallas-players-train-with-Bayern-Munich/830444 Roberts har tidligere trent to ganger med akademilag til Bayern München 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 5 timer siden skrev kristh0707: Interessant denne fra prøvespiller Thomas! https://www.budstikka.no/thomas-22-var-pa-tur-i-portugal-sa-fikk-han-telefonen-som-gjorde-at-han-kastet-seg-rundt/s/5-55-1637468 Meget interessant. Jeg er på plass i Spania og så han spille live. Det er noe av det mest spennende jeg har sett på lenge. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 13. Februar Del Skrevet 13. Februar 43 minutter siden skrev Peter: Meget interessant. Jeg er på plass i Spania og så han spille live. Det er noe av det mest spennende jeg har sett på lenge. Hvordan var han på oppvarmingen? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 13. Februar Del Skrevet 13. Februar 1 time siden skrev Peter: Meget interessant. Jeg er på plass i Spania og så han spille live. Det er noe av det mest spennende jeg har sett på lenge. Hvorfor synes du har er så spennende? Hva tilfører han troppen, som den ikke har fra før? Mtp at han spiller for 2 laget til Colombus, som tilsvarer 3 div i usa. (jeg har ingen kunnskap om spilleren) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar Budstikka på plass i Spania: «Thomas Finstad må bestemme seg raskt om han skal slå kloen i en amerikaner og en unggutt fra Nigeria. Mandag reiser Stabæk hjem fra Oliva Nova, nord for Alicante i Spania. Finstad sier de må prøve å bestemme seg før det.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar Obasi virker som en no-brainer. Roberts litt vanskeligere med tanke på dekningen vi allerede har på midtbanen, men har helt klart kvaliteter 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 1 time siden skrev Tom Bruaset: Budstikka på plass i Spania: «Thomas Finstad må bestemme seg raskt om han skal slå kloen i en amerikaner og en unggutt fra Nigeria. Mandag reiser Stabæk hjem fra Oliva Nova, nord for Alicante i Spania. Finstad sier de må prøve å bestemme seg før det.» Igjen slår Budstikka til med en kreativ vinkling… 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 19 minutter siden skrev Sindre: Igjen slår Budstikka til med en kreativ vinkling… I mine øyne er og denne teksten: «Stabæk bygger nærmest et helt nytt lag foran årets sesong» en vinkling som er ment negativt.. Selvfølgelig må spillere inn, når mange har gått ut (som ikke holdt mål). Det er jo normalt at lag henter, selger og slipper spillere mellom sesonger.. Når skal budstikka begynne å være mer positive rundt Stabæk a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar I videointervjuet i artikkelen nevner Finstad at de vil ha inn en høyre back, en spiss, en 8er og kanskje en ving. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 2 timer siden skrev Tom Bruaset: Budstikka på plass i Spania: «Thomas Finstad må bestemme seg raskt om han skal slå kloen i en amerikaner og en unggutt fra Nigeria. Mandag reiser Stabæk hjem fra Oliva Nova, nord for Alicante i Spania. Finstad sier de må prøve å bestemme seg før det.» Er det bare min telefon, eller er det meget dårlig lyd (lav) på videoen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 55 minutter siden skrev blaasoldat: Er det bare min telefon, eller er det meget dårlig lyd (lav) på videoen? Svært dårlig lyd ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 2 timer siden skrev Sindre: Igjen slår Budstikka til med en kreativ vinkling… Mistet er ganske misvisende ja… «Mistet 2-3, resten ville vi jo ikke ha med videre! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 4 timer siden skrev rykkinn: I mine øyne er og denne teksten: «Stabæk bygger nærmest et helt nytt lag foran årets sesong» en vinkling som er ment negativt.. Selvfølgelig må spillere inn, når mange har gått ut (som ikke holdt mål). Det er jo normalt at lag henter, selger og slipper spillere mellom sesonger.. Når skal budstikka begynne å være mer positive rundt Stabæk a? Du er ikke i overkant kritisk nå? Jeg tenkte ikke i de baner før jeg leste din kommentar 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Hadde vært fint med en HB på prøvespill ved hjemkomst👍 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Utifra de gode rapportene vi har fått så er nok Obasi først pri. Virker som vi fortsatt leter etter vår Stokkelien/Gift Orban. Diabate blir viktig men trenger litt tid virker det som, kan vokse utover sesongen. Vi trenger uansett en klar matchvinner fra første runde. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar 4 timer siden skrev arni: Hadde vært fint med en HB på prøvespill ved hjemkomst👍 Per dags dato ser det ut til at veum, Piggy og Riise får kjempe om den. Positiv til veum og Piggy der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar 8 minutter siden skrev Blaakækse: Per dags dato ser det ut til at veum, Piggy og Riise får kjempe om den. Positiv til veum og Piggy der I tillegg har vi Riise og Nysveen i den posisjonen. Liker egentlig tanken at den brukes til å gi de unge spilletid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Det vil ikke være Pignatel eller Riise som høyreback som ødelegger for et opprykk. (Jeg tror fort Veum kan være et reelt alternativ til Pedersen som stopper.) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Noen som vet når gutta er tilbake i Norge? Er det sånn å forstå at ettersom vi ikke har hørt noe om Thomas eller Obasi og at vi burde/måtte bestemme oss før vi reiser tilbake til Norge, at dette ikke blir noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar 19 minutter siden skrev ÅsmundJ: Noen som vet når gutta er tilbake i Norge? Er det sånn å forstå at ettersom vi ikke har hørt noe om Thomas eller Obasi og at vi burde/måtte bestemme oss før vi reiser tilbake til Norge, at dette ikke blir noe? Det satt jeg å lurte på også! Mener fortsatt begge burde signeres, men Finstad og co har vel kontroll! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Det er vel ingen grunn til at hjemreisedatoen skal være absolutt. Skulle en eller begge signere vil de sikkert trenge en tur hjemom før de flytter til Norge osv. Men tiden går. Hvis vi føler oss sikre på at dette er riktige spillere er det jo fint om de signeres asap. Samtidig har vi (i andre vinduer) også hatt gode spillere vi ikke har signert fordi vi allerede hadde fylt opp stallen og ikke tok kostnaden. Er det tvil om de er gode nok bør vi ta oss tid til å tenke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Det er kanskje andre plasser vi trenger spillere mer en midtbane/kant også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar 1 time siden skrev odd: Det er vel ingen grunn til at hjemreisedatoen skal være absolutt. Skulle en eller begge signere vil de sikkert trenge en tur hjemom før de flytter til Norge osv. Men tiden går. Hvis vi føler oss sikre på at dette er riktige spillere er det jo fint om de signeres asap. Samtidig har vi (i andre vinduer) også hatt gode spillere vi ikke har signert fordi vi allerede hadde fylt opp stallen og ikke tok kostnaden. Er det tvil om de er gode nok bør vi ta oss tid til å tenke. Ingen grunn til at hjemreisedato er absolutt siste mulighet, men Finstad nevnte dette i intervju, ettersom interesse fra flere hold. Håper på nye signeringer snart, selv om preseason blir gøyere med flere rykter og spillere på prøve! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 20. Februar Del Skrevet 20. Februar Bob ønsker å signere Thomas, men utdanningskompensasjonen kan sette en stopper for overgang. Holder foreløpig bare kontakten med Obasi... https://www.budstikka.no/prover-a-hente-denne-mannen/s/5-55-1643342 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå